1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik had een 1:05.58 zo uit mijn hoofd. Kan dit kloppen?
    Rank 2 iig.
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht een 1:35.62 ofzo, maar dat kan aan mij liggen :cool:
     
  3. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Septic Eagle heeft nog een 1:09.28 gereden vanmiddag, maar hij heeft um niet gepost. Is natuurlijk niet zo slim van um. Vind het stiekem wel leuk dat ik um verslagen heb op de nurburgring :+.

    Nu maar op die klote vogelkooi racen :).
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Volgens mij heb je gelijk :+
     
  5. derboom

    derboom Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ojee gaat nie goed heb een tijd van 1.37.03
    gaat helemaal de verkeerde kant op hehe
    heb wel een paar vraagjes hoe rijden jullie kwa configuratie van de controller.

    ik schakel met de triggers en gas met knop A en rem met X.
    ik zit denk ik met het probleem dat als ik gas of rem induw dat,
    hij dan te snel remt of meteen volgas hebt .
    graag uw reactie .
     
  6. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Gas en remmen met de drukgevoelige triggers op je controller, anders krijg je inderdaad een auto die vol in remmen gaat of altijd volgas weg wil spuiten. Knap dat je dan nog 1:37.03 rijd.
     
  7. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste tijd -> 1:34.01
    Nissan GT-R
    MT
    Rank 1 op L!ve

    Een aardig rondje al, maar nog zat ruimte voor verbetering. Lage 33 zit er wel in :).
     
  8. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas geen tijd gehad om aan de vorige challenge mee te doen.:eek:
    Maar deze week ben ik weer van de partij.

    Online career komt me mijn strot uit dus dan maar "against-the-clock" racen ;)
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hem ook hier idd mee gematst, de volgende keer doen we dat niet meer dus laat dat een waarschuwing zijn! :+ Maar anders had hij dezelfde tijd als mij, terwijl iedereen kan zien dat hij 2e op Live staat, dus we dachten, laten we hem er toch maar ff bij doen. :)

    Anyway, de challenge van nu... :cool:


    @ derboom,

    Ik denk dat het slimmer is om zoals de meeste mensen met de Triggers, te gassen en remmen en met de B en X knop te schakelen, vooral met de hoge klasses is dat een voordeel. Met deze auto die in principe bijna niet in een drift te krijgen is, maakt het niet zoveel uit. :)

    Welke auto is eigenlijk het snelst, Tóch de Nissan GTR of kan je met de Ferrari 355 op die laatste rechte stukken toch nog wat terug doen?
     
  10. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de Nissan hier veruit het snelst. Die auto kan zo hard door die bochten heen. Ook al kom je heel wijd uit de 1e bocht, dan nog kun je de 2e bocht volgas nemen. En op het laatste rechte stuk haal je wel 220 met de Nissan. Denk niet dat de 355 daar zo ver boven zit.
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 1.36 nog wat gereden, ik kijk strax wel even wat het nu precies was, maar ik kan nog veel harder, ik liep op het eind anderhalve seconde in op mijn Ghost, dus even een rondje rijden waarin alles klopt, en een hoge 1.34 moet ik zo wel kunnen rijden.

    Goed om te zien dat ik hier iig ook lekker mee kan doen, bij de GT4 Challenge kreeg je veel gezeik te horen over wallriden en afsnijden, maarja, je moest wel, anders ging iemand anders er met de eerste prijs vandoor bij de challenges. Ik heb toen dus gewonnen met dik afsnijden en wallriden, maar dat wil niet zeggen dat dat makkelijk was, want er zit een verschil in wallriden en perfect wallriden. 1 klein foutje en je kon opnieuw beginnen.
     
  12. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    1.34.78
    Nissan GTR
    MT
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Je had mee moeten doen met de GT4 challenge op het PS2 forum ;) Dat was namelijk niet alleen afsnijden, aangezien we ook licence-tests deden. Maar in deze game is het ook mogelijk om te wallbashen (Old City Loop) en af te snijden (Half F1 Circuit) Echt kut dat de makers dit erin gelaten hebben. De beste game met betrekking tot afsnijden was nog DTM2. Daarbij spinde je gewoon als je over een 'cheater' heen reed.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar op dat Forum kon je geen gave prijzen winnen, hehe ;) Ik heb een weekje rondgereden in die knalgele 350Z, en dat was het afsnijden en wallriden wel waard. Ik heb maar 2x meegedaan toen, een keer 3e en een keer 1e ben ik geworden, toen heb ik het spel niet meer aangeraakt. Best dom, want als ik een beetje op de Nurburgring had ge-oefend, dan had ik de finale wel kunnen winnen. Ik lag zo halverwege 6 seconde voor (nadat mijn tegenstander net was gespint), maar ik kende de baan nog niet goed, en ging er zelf vanaf. We moesten rijden met stuurtjes, en dat had ik ook nog nooit gedaan, na die spin kreeg ik mijn stuur niet meer recht, en spinde ik nog een keer, en was ik kansloos, met 12 seconde achterstand na het moeilijke gedeelte. Ach ja. Vantevoren werd afgesproken dat er niets werd gedaan tegen wallriden en afsnijden, maar men ging er vanuit dat iedereen eerlijk zou rijden, soort van gentlemens agreement dus. Jammergenoeg kon de andere finalist zich daar niet aan houden, en sneed in het begin een stuk af, toen ik net uit zijn beeld dreigde te verdwijnen. Als hij dat niet gedaan had, denk ik dat mijn kansen om te winnen veel groter waren, ach ja, het zal me een worst wezen :p
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Lol, je bent sneller op de Nordschleife als je fair rijdt dan dat je afsnijdt hoor :+
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, herrinert zich opeens al dat gevloek bij onze MP-potjes waarin die cheat-plekken volgens jou "zo vreselijk kut" waren. :+ ;)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Dat jij mij daar nu in duwde :+

    Ik baal er wel van dat ik nu geen PGR3 kan spelen 8) Laat die verf drogen!
     
  18. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    M'n begintijd: 1.35.52
    GT-R
    Manuel
     
  19. derboom

    derboom Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ok gaat beter al mijn tijd is 1:35.40
    GT-R MT
     
  20. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet altijd een laatste zijn : 1:42,86, GT-R, AT. Sub 1:40 gaat denk ik nog wel lukken, lag al een keer 2 seconden voor op mijn ghost.
     

Deel Deze Pagina