1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed plan ;). Maar wij moeten nog even overleggen over een eventueel puntensysteem en mijn andere optie ;). Ik krijg er echt heel veel zin in O-). Jammer dat ik het langzamerhand weer drukker krijg (maar goed, het is ook bijna kerstvakantie).
     
  2. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    in las vegas is die ene baan met boulevard ofzoiets in de naam heel gaaf
    is alleen wel lang
    als je dan op het eind een foutje maakt moet je weer veel opnieuw doen
    maar natuurlijk ook wel leuk dat de tijden dan niet op honderdste van een seconde aan komt
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Voeg mij trouwens ook maar toen aan jullie friend list f zo:) Kan ik x tegen NL lui spelen..
     
  4. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voordeel om het alleen aan een klasse te koppelen is dat je de snelste tijden zal krijgen. Een ieder kan zijn eigen keuze maken en per slot van rekening zsl iedereen toch de zelfde auto kiezen omdat deze het beste is op de desbetreffende track. Iemand zal dus alleen zichzelf ermee hebben om een andere auto te kiezen. Daarnaast zal alleen je snelste tijd terug te vinden zijn naar mijn idee als jullie deze opzet doen door een specifieke auto aan te wijzen. Probleem dan is dat je met de snelste auto op een track een toptijd neerzet. Dan moet je met een mindere auto rijden en zijn je tijden niet meer te achterhalen, of je moet binnen twee seconden op een schrijfblokje je tijd noteren.Is alleen maar een idee en motiverender voor de online gamers om tot het uiterste te gaan.

    Groeten,
    FREEWILLY
     
  5. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, daar heb je wel een punt, maar ook weer niet:) Ten eerste is het idee van de competitie niet om WR neer te zetten. Het is leuk als het wel gebeurd, maar het is toch maar voor een enkeling weggelegd om tot zover te kunnen komen. Veel beginnende PGR'ers hebben nogal moeite met de snelste wagens. Wanneer we dus altijd de snelste uit elke klasse nemen, zal je vooral in de hoogste klassen een aantal afhakers hebben omdat ze niet eens binnen de 10 sec van de leider kunnen rijden ofzo, en daarmee het plezier zullen verliezen. Daarom laten we de deelnemers zelf de baan+auto kiezen, zodat iedereen zijn favoriete auto wel een keer aan bod komt, of het nou de snelste is uit die klasse of niet.

    Dus nah ja, het komt er op neer dat het idee achter de competitie is om vooral extra plezier aan het spel toe te voegen, en niet om de snelste tijden op Live te krijgen. Misschien als we zien dat er hele snele tijden worden gereden en dat we vele records op Live overnemen (we = XBW'ers), dat we dan nog eens een speciale competitie opzetten voor het veroveren van PGR3 door zoveel mogelijk WR's in handen te krijgen.

    Maarja, is op dit moment ook maar een zinloze suggestie dacht ik zo:) We willen eerst de competitie starten, en daarna kunnen we alleen maar dingen toe voegen en verwijderen om het te verbeteren. Maar de hoofdgedachte achter de competitie blijft toch altijd het adden van extra gameduur aan de game en daarmee extra plezier creeren.O-)
     
  6. mark8925

    mark8925 Guest

    Doe maar 1 uit las vegas, lijkt me toff :)
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    De GT4 competitie op het PS2 forum is eindelijk af gelopen, dus bij deze wil ik ff patsen met de stats:

    [​IMG]

    Dat was het dan, alle punten zijn verdeeld en de prijzen zijn vergeven. De strijd om de titel was eigenlijk al een paar races gedaan, maar toch waren er nog spannende gevechten, o.a. voor de 2e plaats.

    Bij deze gefeliciteerd aan JP, en iedereen bedankt voor het meedoen :)

    [​IMG]

    ...:::Eindklassement:::...

    1. JPRaceGamer 175
    2. Marao 137
    3. mlrFS 132
    4. roesza 88
    5. ICEFARMER 85
    6. ilvolo 66
    7. ralph2102 19
    7. bartGT 19
    9. Undernet 11
    10. BOSSEnl 10
    10. FilippoInzaghi 10
    12. Tarkeen 9
    13. ScuderiaGT 8
    13. Stevie123456789 8 (<<< Meneer Stefan :+)
    15. mauiemau 7

    Zoals je kan zien hebben ze bij deze competitie met punten gewerkt. Er waren 8 races, en de punten telling was volgens de motoGP. Ik heb in totaal dus 175 punten gehaald :)

    Of we dat met deze competitie ook doen is aan de andere organisatoren. Mij maakt het niet uit. Elk heeft zijn voordelen en nadelen. Het voordeel bij het boven genoemde voorbeeld is dat het een stuk spannender is, maar het voordeel zonder punten is dat je zonder enige consequenties een race kan missen. Ik laat jullie beslissen, want ik sta er tussen in.

    Over de keuze van de eerste competitie heb ik ook niet echt een mening. Wel heb ik erg vaak op Buccaneer Loop gereden, dus die ben ik een beetje zat :+, maar als jullie die graag willen... be my guest. Ik kan wel vertellen dat ik erg zin heb in de comp }:]

    Veel meer joh :p We kunnen er per circuit 80 houden (de hoeveelheid auto's hea ;)) en als we ongeveer 10 circuits gemiddeld hebben per stad, dan wordt dat 80x10x5=4000 mogelijkheden 8)
     
  8. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    die ghosts downen van andere snelle coureurs kan dat ook met xboxlive silver?
     
  9. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een track en klasse bekend?
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanvond begint de competitie! ;) :)
     
  11. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook wel mee ben wel niet zo goed maar vindt het leuk om mee te doen. spring mountain turns lijk me wel leuk met een b class wagen
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag avond.. *fluit _0/
     
  13. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    *ook benieuwd is*
     
  14. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook meedoen....just 4 the fun dan he..
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok,

    Het is geworden:
    Las Vegas- Big Apple Loop in een willekeurige E-klasse auto. Veel plezier, zal morgen alles netjes verwerken, maar ben nu even gegrepen door CoD2 O-)
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet trouwens niet of je 1 of meerdere keren mee mag doen in 1 challenge?

    Iig: mijn eerste tijd nu is 0,49.21

    Edit: 0.47.21 is gehaald :)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2005
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Oké mijn eerste poging:

    0:46:54.
    Morgen wel weer verder

    Edit: 0:45:63
    Auto: Nissan GT-R Concept
    Kon het niet laten....
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2005
  18. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke baan, zal er morgen goed mee bezig. Ik ben nu tot een 46:18 gekomen!
     
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, heb het even bij gewerkt. Zag dat fred al het wereldrecord had :mad:. Maar goed, dan weten we wat er in zit ;).
    Vanaf morgen zullen de tijden netjes neergezet gaan worden.
     
  20. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 46.61 gereden.

    Wij Nederlanders zijn snel. Vind mezelf al vrij snel. Maar zijn er nog zat boven mij als ik het zo zie. Holland rulez_O_
     

Deel Deze Pagina