1:39,93, GT-R, AT. Eindelijk sub 1:40. Tenminste dit keer geen laatste, maar nog genoeg werk aan de winkel om een echt snelle tijd te halen.
Een 1:33.99. Ik reed mijn hele ronden voor Fred, maar ik verneukte het midden gedeelte compleet! Moet je mijn gameclip maar eens bekijken. Als het die sectie goed gegaan was had ik zeker een WR gehad. Echt balen.
Moet je mijn filmpje is kijken, heb precies het tegen overgestelde. Begin zwaar naar de klote en het middenstuk heerlijk genomen . Ik weet niet meer of ik nog in de top10 sta....
Nieuwe Challenge!!! Stad: Tokyo Circuit: Tochomae Loop (misschien niet goed gespeld, in-ieder geval de 2e van boven) Auto: Willekeurig uit Klasse A Een deze week een challenge waar we een kleine minuut over doen. De baan is erg snel, er word 3 keer een hoge snelheid gehaald met daartussen maar 7 èchte bochten. Er zijn veel hobbels en met de nerveuze A-klasse auto's zorgt dit voor een challenge voor waar je een goede auto-controle nodig hebt en stalen zenuwen voor de laatste bocht. Let vooral op in het laatste gedeelte, daar valt de tijd te winnen. ^^ Fred doet deze week niet mee, dus kans voor iedereen om te winnen! De oude challenge gaat op slot en daarbij wordt (alweer ) Fred gefeliciteerd voor het behalen van de 1e plaats op XBW en de 2e plaats op Live! Ook Traxx dh, kes en De Paus felicitaties voor een plek in de top 5 en dus in de OP. Veel succes allemaal!
De nieuwe challenge net gepost! ^^ Grote kans dat het het heel erg spannend wordt deze week i.v.m. Fred's afwezigeheid en de vele toppers die achter Fred altijd met hondersten spelen voor een plek in de top 5 met jongens als Traxx, Kes, De Paus, JPRaceGamer, NiekJ, mutantemile, PVF Triton en ikke Good luck
*doet ook weer keertje mee 10 rondjes maar, niet al te veel tijd: 1.05.86 AT (F50GT) Laatste rondje reed ik 3,5 sec voor op mn ghost, knalde ik weer in de tunnel...toen had ik het wel weer gehad...morgen weer keertje proberen
1.03.xx (Volgens mij xx=10) AT F50GT Gister avond zo'n 10 rondjes gereden, ik ga zo weer even aan de slag .
Daar zijn wij tegoed voor . Staat er ook niet in . *Schopt stefan.... Ik zag vanmiddag dat DP, JPR en Traxx alweer heerlijke tijden hebben gereden, jullie worden echt tegoed
0:58. nogwat. Man wat is die tunnel klote! Hoe vaak ik daar al tegenaan gereden ben Ik lig zoooooo vaak voor m'n ghost, maar dan moet je nog dat laatste stukje
Tunnel is juist simpel. De rest is bagger. Kom meestal over finish met 280 in z'n 5. Ik had vanmiddag trouwens een eerste bocht waar je echt van zat tekwijlen. Ging met 280 over finish en die eerst bocht ging ik wel zo doorheen, die doe je echt maar 1 x op de 100 keer dat je er langs komt! Soort van slippen en toch strak en hard Volgens mij had 0.58.92 JP ....kan het ook verkeerd hebben