1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk springerig die baan... 57.xx is goed te doen... moet ik alleen een keer de baan goed uitrijden:p

Ik knijp hem altijd zo als ik die brug onder door ga:eek:

2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    sneller als 57.xx is volges mij ook mogelijk, alk het goed herinner heb ik die gister ook nog gereden, maar ik kijk zo nog wel ff..

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Record op live is 57.67 (dacht ik zo...) :)

4. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sla maar een weekje over, A-klasse wagens op zo'n springerig parcours is niks voor mij.

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    volgens xbox live is het 0:59.86 Mark ;) (jouw tijd dan)

Maar wat een gruwelijke klotebaan.
    Ik heb nu 0:59.90 met de F50GT en AT

Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    59.70 MT F50 GT

doe je best maar mutantemile, dan ben je zeven tienden sneller dan mclaren f1 gtr, lijkt me sterk 8)

7. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt dat nou aan mij, of doet mclaren f1 gtr iets speciaals, want als ik zijn ghost bekijk, schakelt hij op sommige plekken heel vaag naar een volgende versnelling... bij hem duurt schakelen helemaal geen tijd:{

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zo lang ik maar sneller ben dan jij :9.

die glitch misschien? Dat je tegelijk op X en op B drukt ofso :confused: Dat was ook in PGR2 hoorde ik en die is er niet uitgegaan in PGR3. Dat is de Shift Glitch ofso. heb er wel van gehoord maar hoe dat moet weer ik niet helemaal 100% zeker....

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Handrem indrukken als je schakelt..

10. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best kunnen... hoewel ik ook nog nooit van de shift glitch gehoort heb...

Rijd ik 2x achter elkaar een 58.17|:-

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Netjes :eek: Is het WR een beetje tehalen? Of reed je telkens in je ghost, waardoor je niet echt kon zien waar je sneller was :+?

12. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Nou... bij mijn 1e 58.17 schakelde ik na de brug 2 versnellingen op in plaats van 1.. ik ging dus in zijn 6 de finish over8) zeker .2 seconde daar verloren, anders een 57.xx_O_

Het wereldrecord is niet perfect, maar hoe hij schakelt klopt echt niet:mad: kan iemand verifieeren of hij de SG gebruikt, want ik heb net ook de SG geprobeerd... en ik denk dat ik er wel sneller door ben... maar ik wil geen snelle tijd rijden door een bug te gebruiken_0/

13. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    gebruikt zeker wel shiftglitch!

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die glitch ook net gebruiken (niet dat ik het kan 8) )

Ik wil gewoon fair winnen. :)

Mijn tijd nu is 0:59.65 MT maar daar kan zéker nog wat vanaf.
    Een 58 laag zit er zéker wel in.

Wel een kutchallenge ja, ik heb nog nooit zo NIET constant gereden :cool:

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

het klinkt msh dom maar wat voor een glitch is dat msh

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0

heb jij deze dan niet uitgekozen?:p

17. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Ach pest die jongen niet zo omdat hij de allerstomste challenge in de geschiedenis van de hele project gotham historie heeft gekozen}:]

(en ja ik weet dat daar 2 x geschiedenis in staat)

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen PGR3, maar ik weet dit toevallig :) Het is al eerder uitgelegd, maar het is gebruiken van de handrem tijdens het schakelen. Dus tegelijk X+B (toch?) en dan verlies je geen snelheid tijdens het schakelen. Het is een glitch want het slaat natuurlijk nergens op... In PGR2 zat het ook...

19. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Mclaren F1 GTR is volgens mij een jochie van 14. En is blijkbaar niet snel genoeg zonder te glitchen. Dat is ie natuurlijk wel, dus snap niet dat ie loopt te klooien met die shiftglitch. Ik heb um nog nergens gebruikt, maar weet wel dat het zeker veel tijd scheelt. Vooral als je een goed lang recht stuk hebt, win je behoorlijk tijd. Ik was zaterdag bij een vriend op de xbox360 en reed ff wat rondjes met shift glitch.

Ik reed met de F50 GT en als je gewoon van de 2 naar de 3 schakelt, nouja dat gewoon normaal 8). Maar als je de shift-glitch gebruikt, krijg je egt een kleine vage boost. Want je komt door de glitch op een hoger toerental uit in de volgende versnelling en door een hele kleine hapering van het schakelen, schiet je daarna vooruit.

Hij is btw niet de enige die het gebruikt, maar wel 1 van de eerste "goeie" die het gebruikt. Dus nu zul je steeds meer glitchers op de scoreboards krijgen. Iemand van een ander forum heeft bizarre creations een half jaar lang erop gewezen dat het een glitch was, maar bizarre creations zag het niet als een glitch ofzo en gingen het ook niet fixen. Vind ut erg jammer.

Maar genoeg offtopic-gelul, nu weet iedereen tenminste wat je ermee kunt :p.

20. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    En inderdaad, in deze challenge heb je een erg lang recht stuk, en een iets minder lang stuk, en daarna weer een lang recht stuk... Zeer veel plekken om voordeel uit te halen, maargoed, ik denk dat het leuker is voor onze XBW competitie dat niemand de SG gebruikt...? Dan zal ik hem ook niet gebruikenO-) , want op deze baan is wel 2 a 3 tienden te winnen met de SG:{

Deel Deze Pagina