wooh lekkere tijd traxx... dat is voor mij iets te ver gegrepen okal hebk mijn tijd verbetert: 00:58.36 edit:// is die meclaren f1 GTR btw dezelfde als die van pgr2? dat was namelijk echt een irritant gastje
Heerlijke tijd Traxx Ik heb zelf ook mijn tijd licht verbeterd, ik heb nu een 0:58.95 MT Met natuurlijk de F50 GT. Er kan nog een flinke hap af, want ik heb pas 3 kleine sessie-tjes gehad, maar dat komt in het weekend wel. Ik merk dat vooral de 2e bocht best belangrijk is. Ik neem een bijna volgas, maar de ene keer kom je er veel harder uit dan de andere keer en dat kan soms meer dan een halve seconde schelen. Met m'n snelle ronde opende ik maar in 18.3, ( ) vooral door een slechte eerste bocht en ook de 3e bocht verneukte ik zwaar, dus een lage 58er, hoge 57er zit er wel in Maarja, dat denken ook de meeste gasten hier wel
Traxx Super dat je die gast met zun geglitch van de nummer 1 heb gereden. Dat voelt egt goed ^^. Nu het misschien slechte nieuws. Keb morgen weer een Xbox360. Dus hoop van het weekend een 57'er eruit te pompen.
Rijd ik net precies dezelfde tijd... 57.63 Mijn opening was 17.73... snelste opening was een 17.51..., en zeker bij die bochtensessie voor het laatste rechte eind kan ik .1 of .2 er afhalen... 57.20 anyone??
mijn opening was ook 17.79. Maar ik denk dat het voor mij niet veel harder kan. Heb in het weekend bijna geen tijd dus de 58.01 zal wel blijven staan
Zit nu op een 0:58.42 Ik lag een keer vóór Mclaren F1 GTR, maar toen ik de tunnel naderde kwam er een friend online, en kreeg ik allemaal framedrops Weg goede tijd.
Nou Fred, uit sportieve beweging zeg ik... Blij dat je weer mee doet , uit competitieve beweging zeg ik... kom maar op als je durft
Lijkt erop dat Fredje een nieuwe rivaal heeft \o/ Echt heerlijke tijden rijdt je de laatste tijd Traxx, ik hoop dat ik in het weekend ook nog die 57er kan rijden. De skills ervoor heb ik wel, maar hopen dat ik ze ook kwijt kan op deze baan. Iig mooi dat je er weer bij bent Fred, hopen dat het maar weer spannend mag worden.
Whahaha Ik heb zelf mijn tijd ook weer is verbeterd. Was gisteren voor het eerst bezig met Manual en met TraxX in een private chat. Me eerste baantje was al direct een persoonlijk record . 20 baantjes verder had ik 0.58.46 met een verrotte eerste sectie, damn....Heb al vaak genoeg -0.00.40 gelegen dus die 57 moet er nog ff uitgeperst worden Maarja de xbw PGR3 team kwam online en tsja.... FT50GT Manual 0.58.46
Yeah onder de 58 namelijk 57.83!! Zat de hele tijd net iest achter Traxx echt volgens mij vanaf bocht 1, maar het bleef de hele tijd dezelfde afstand F50GT 57.83 MT
nice traxx!! mijn tijd...: F50 GT 0:58.73 MT live: 23 kan nog heel wat vanaf... heb alleen niet zo'n zin meer in deze baan:{
Ik ook niet echt meer. Ik heb zin om een simulatie racer te spelen. Ik vind PGR3 niet zo uitdagend meer. Ben nu vooral bezig met Bejeweld 2 Heb er al zo'n 600 minuten op zitten in iets meer dan één week tijd
Sorry Traxx 0:57.51 F50 GT Manual Rank 1 Nog ruimte voor verbetering, maar de laatste bocht voor de tunnel ging bizar snel. Dat lukt me nooit meer.
En weer een heerlijke tijd erbij Ik heb ook een nieuwe tijd van 0:58.23 met de F50 GT, MT. Ik reed een uberslechte opening, namelijk een 18.55 maar reed vervolgens een über rondje waarmee ik toch nog die 58laag eruit wist te persen. Mijn snelste 1e check is 17.85 dus 7 tienden kunnen iig nog van mijn tijd af, ik heb alleen geen zin meer in deze challenge dus dat zal niet gebeuren. Vanavond wordt het CoD2 tijd
jongens, ik heb eindelijk men memory card... moet nog wel even men tijden update (nog een keer rijden) en dan kunnen jullie ze zien wie kan ik toevoegen op live? (ik heb alleen nog geen haedset) nette tijd JP
Sorry voor die 2 Shift Glitches bedoel je Beetje laf he... Respect voor je laatste bocht, die neem je geniaal... daar haalt je ghost mij altijd in... Als je zo de 1e plek wil veroveren, gefeliciteerd.
Tja.. ik zit een tiende onder jou tijd. Hoeveel win ik daar mee? Met de F50GT heeft het niet super veel zin, aangezien deze niet zo veel snelheid verliest met het indrukken van de koppeling (hij pakt het heel snel weer op). Met bijvoorbeeld de Nissan GT-R Concept heeft het veel meer zin (die valt soms 10km/h terug) En die laatste bocht... Ik reed in mijn ronde de hele tijd achter jou ghost, maar bij de laatste bocht raakte ik de curb voor het insturen en daardoor kon ik super scherp sturen. Ik probeer altijd die curb te pakken, maar dit was absurd. Lukt mij dus ook nooit meer...
Die laatste bocht win je inderdaad veel tijd mee... maar met de shift glitches win je echt wel .2 seconde mee... zeker na de 3e bocht. Ik zit .05 onder jouw tijd, dus je wint weldegelijk wegens de glitch. Maar gewoon het feit dat je een glitch/bug gebruikt, terwijl dit volgens mij meer een gewoon gezellige sportieve competitie is, zegt naar mijn mening meer dan genoeg over jouw aard...:{
Ik heb ook de shiftglitch gezien. Ik vind het wel erg jammer JP, zeker omdat we mondiaal zo'n beetje hebben afgesproken met z'n allen de glitch niet te gebruiken...