1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    nieuwe challenge als het kan een beetje minder hobbelig... :)

2. JeePee

JeePee Guest

Ach, op de Nurburgring challenge heb ik ook verloren omdat Septic Eagle en FredKroket een bocht meer afsneden (bocht 3 ) Maar het is geen cheat... in PGR2 zat het ook al, en BC heeft het er gewoon in laten zitten :confused: Op The Old City Loop werd ook al gewallbashed, en op de eerste challenge werd gebruik gemaakt van een short-shift... Nu niet allemaal gaan zeiken :eek: Gebruik hem dan zelf ook... Ik probeer gewoon zo snel mogelijk een rondje te rijden, en that's what racing is all about. Het is niet zo dat ik een of andere cheat gebruikte waardoor ik Nitro kreeg ofzo.

Maargoed, voor jullie dan: Ik zal proberen om morgen nog een tijd neer te zetten zonder de glitch. Aangezien een aantal bochten van mijn ronde nog sneller kunnen. Hoop dat ik hem dan na de laatste bocht nog voor ben :p

Idd, graag! :+

3. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal: Racing is about het snelste rijden. Wil jij mij dan uitleggen, wat de handrem indrukken, waardoor een fout in het spel ervoor zorgt dat het toerental bij een opschakeling minder terugzakt, te maken heeft met racen?
    Tuurlijk, je bent er sneller door, maar zoiets onzinnig als een toerental dat hoog blijft bij het schakelen, heeft naar mijn mening echt geen ene f*ck te maken met racen, ookal ben je er sneller door.

Maargoed, laten we het gezellig houden, ik heb mijn zegje gedaan, en ben gewoon teleurgesteld in wat mensen doen om te winnen.

Verder no hard feelings

_0/

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ook wel hoor. ;)
    Dat was langzamer
    Dat is geen glitch/cheat
    Er zijn veel mensen waaronder ik die het geen eens kunnen...
    Tja, ik vind het alleen jammer nadat we het zo'n beetje wel mondiaal hadden afgesproken niet te gebruiken.
    Eigenlijk wel, want je schiet gewoon weg na die glitch, maarja, ik ga me er verder niet druk om maken. Als jij er zelfvoldoening van hebt om zo te winnen en dat er voor over hebt dan is dat jouw zaak. ;)

Ik ga, en hoop daarmee ook iedereen, de glitch niet gebruiken en nu gewoon weer OT.

5. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mss niet zo erg effectief als nitro, maar je blijft er iets voordeel mee houden, en dat kan je wel vals spelen noemen.

Om maar even een cliche uit de kast te trekken, wat jij zegt, omdat anderen het doen doe ik het ook, spring je dan ook van de brug af als anderen het doen?

Ik vind het gewoon erg jammer... als meer mensen dit nou gaan overnemen, dan word de competitie voor mij in ieder geval al veel minder aantrekkelijk en ik denk dat ik daarmee niet de enige ben.

6. JeePee

JeePee Guest

Nou, zo gebruikt met in het echt ook wel truukjes hoor.
    Left Foot Braking bijvoorbeeld (gas geven, maar tergelijke tijd ook de rem een klein beetje indrukken voor extra grip) In het echt is het niet alleen gas geven en remmen hoor. En dit blijft altijd nog virtualiteit, en geen realiteit. Zo is het met de F50GT ook sneller om driftend door een bocht te gaan. Dit slaat ook nergens op. Dat het toerental omhoog gaat door een tikje op de handrem te geven zit nou eenmaal in het spel. So be it.

Fred waarschijnlijk wel, maar ik was wél sneller geweest dan SE.

Soms niet. Kijk maar naar King Tuur z'n tijd. Je kon de bocht wel veel constanter nemen, en dus vaker een snellere ronde rijden.

Dat is een slap argument. Dit is hetzelfde als je zegt dat iedereen automatic moet gaan rijden, omdat sommige mensen er moeite mee hebben. Ik kon het ook niet de eerste keer.

Waarom sneed je af op de N-ring dan? Omdat iedereen dat deed? Nou, ik ben zéker niet de enige die de SG gebruikt.

Je schiet helemaal niet weg. Je verliest alleen wat minder snelheid.

Als ik er op de een of andere manier voordeel uit kan halen wel ja.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2006
  7. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat afsnijden op de nurburgring was gewoon alom geaccepteerd, SG en wallbashen bijv. niet

dat slaat helemaal nergens op... hoe kan je voordeel halen door van een brug te springen, mss om je leven te redden van een of andere ramp, maar het lijkt me niet dat de nummer 1 rank niet halen op live een ramp is... en traxx heeft al laten zien dat het zonder de SG kan, dus het is ook nog eens mogelijk om zonder de SG rank 1 te halen

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  8. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    @ JP, als we afspreken de glitch niet te gebruiken en je doet het wel, dan vind ik dáár al de fout liggen, en moet je niet allemaal andere dingen erbij halen om je te gaan verdedigen. Ik hoef niet zo graag te winnen, jij blijkbaar wel, dat kan, maar laten we voortaan onze afspraken nakomen en het hierbij laten, want net als glitchen is dit niet goed voor de competitie.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Triest, jammer, en ronduit misselijk.. just my 2 cents.. ik vindt een permanente verbanning van Xbw wel een toepasselijke straf.

Nee even zonder grappen, jammer dat het zo moet JP.. Ik ben niet boos, maar ik ben.. Juist ;)

Sorry, moest ik toch even om grinniken, erg droog :cool:

Laatst bewerkt: 28 jan 2006
  10. JeePee

JeePee Guest

Nou ja, echt afgesproken hadden we niet. Ik heb ook pas 2x voor deze challenge gepost. Va de 3 posts die jij quote had ik alleen die van traxx een keer globaal gelezen. Maarja, ik wil idd graag winnen. Ben echt een competitie beest. Ik kan het ook niet aanzien om in de ghost van het wereldrecord te rijden, wetende dat je sneller kan. En ik beschouw de SG niet als een cheat. Eerder een truukje. Wellis waar is dit in de realiteit compleet nep, maar ik ga ook niet langzamer over de Nordschleife met in mijn achterhoofd dat ik eigenlijk niet sneller hoor te rijden dan een F1 auto. Virtualiteit... Het zit in het spel, je bent er sneller door, en iedereen kan er gebruik van maken. Wanneer ik hier een cheatdisc voor gebruikt zou hebben zou ik jullie meningen terecht vinden, maar dit is gewoon PGR3.

En zoals beloofd: Morgen ga ik rijden zonder de handrem aan te raken ;)

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het ook even geprobeerd en kwam uiteindelijk op een tijd van 1:03:xx. Sommige stukken kunnen nog wel beter hoor, maar ik hou die F50 niet altijd even recht. O-) Ik heb eens de Ghost van JPRacegamer gedownload en gevolgd. Dat werkt wel handig. :cool:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het maar raar dat iedereen zo af zit te geven op JPRacegamer. Je moet toch van alles gebruik maken om het rondje zo snel mogelijk te maken? Hij doet het zo zonder cheats, dus daar lijkt me niks mis mee. En om dan vervolgens een racespel met de werkelijkheid te vergelijken lijkt me helemaal niet zinvol :9

13. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    M'n eerste rondjes PGR3, ik heb ook even op deze baan gereden en kom met de McLaren F1 (wist niet dat ik de F50 GT ook direct al had :) ) tot een 1.02 of 1.03, zoiets was het. Handmatig schakelen probeer ik in de toekomst wel eens. De volgende challenge doe ik denk ik wel mee. :)

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Doe in de volgende challenge maar een auto uit catergorie D/E :9 Die kan ik iig onder controle houden ;) Met de f50 kom ik volgens mij ook niet verder dan een 1:02 ofzo :mad:

15. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je iemands ghost downloaden dan?

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Leadersboards --> "X" knop
    Dan kan je de lap van de desbetreffende persoon kijken :)

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Of je kan Race Against World's Best kiezen om tegen zijn ghost te racen.

18. JeePee

JeePee Guest

Als je in de leaderboards op 'X' drukt krijg je de ronde te zien van de desbetreffende persoon. Daar kun je dan niet tegen racen. Als je tegen iemands ghost wil racen kan dat alleen de nummer 1 zijn. Dat doe je doormiddel van 'Race Againts World's Best'

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar dan moet je hem direct bijhouden wil je zijn ghost kunnen zien ;)

20. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we gewoon vanaf nu afspreken de shiftglitch niet meer te gebruiken, omdat je dan iedere challenge zou kunnen "verpesten". Wallbashen vind ik nog tot daar aan toe, ik zou het nooit doen, maar als er jongens zijn die zo willen winnen, vind ik dat nog kunnen omdat dat in principe maar heel af en toe kan en je er niet constant tijd mee kan winnen.

Ok, nu dat (hopelijk) uit de lucht is weer verder met de competitie. Eind van de middag/begin van de avond zal de volgende worden gepost.

Spannend he :cool:

Ik heb ook nieuwe tijd 0:58.06 MT

* gaat tijden bijwerken

Tijden bijgewerkt!

Laatst bewerkt: 29 jan 2006

Deel Deze Pagina