Vette site. Hotel is trouwens ook zó de bom. Heb bijna in de achtbaan gereden (wegens slecht weer gesloten ) Ik ga nu ff proberen om de tijd van kes te pakken
Mijn 2e tijd en eindelijk een fatsoenlijke tijd -> 1:11.37 Challenge Stradale MT Geen SG Rank 1 op L!ve 1e en 2e sectie gingen mega ( kan nog wel wat sneller ), maar bij het laatste stuk net iets te zenuwachtig . Verneuk gewoon 3 bochten achter mekaar en een halve seconde zo door het putje. Magoed 1:10 is cker mogelijk, want als ik 3e stuk normaal had gereden had ik een 1:10.8 gehad.
GODVER! Ik kan eindelijk bij m'n ghost blijven in het eerste gedeelte, zonder een domme fout te maken (word echt schijtziek van die ghosts om me heen ) Ik rij zo ongeveer voor mezelf, dan kom je bij die hele snelle krappe bocht voor dat paleistunneltje (dat witte, dat je ligt naar beneden gaat) duik ik VOL de vangrail in! Ik gooide meteen m'n controller op me bed, voor ik er mee naar de TV ging gooien Echt kut!
Wat een schijt challenge Ik reed voor Fred, en was op weg naar een WR. Bij het aankomen van de laatste bocht werd ik zenuwachtig, en ging gaslos. Ik raakte daardoor de binnenkant en gooide een goede tijd in het niets. 10 Ronden later reed ik weer voor Fred. In het eerste gedeelte lagen we gelijk, maar bocht opkomen back-strait ging subliem. Ik lag ongeveer 2 autolengtes voor op het WR. Toen verneukte ik de linker. Dat was niet zo erg. van Fred deed hetzelfde Uitkomen één-na laatste bocht lag ik nog steeds voor Fred, en WEER reed ik tegen de binnenkant aan van de laatste bocht Uitendelijk een 1:11.83, maar dit was zonder die fout een dikke 1:10 geweest. Kijk mijn rondje maar in de leaderboards, en zie hoe enorm ik het verneuk.
begint matig met een 01.15.**, het lukt mij echt niet die ene lange bocht vol gas te nemen, elke keer knal ik dan in de tunnel tegen de wall... echt skeit...
Eerste rondjes dat ik met MT rij: 1.15.38 Challenge Stradale MT (71 Live) Veel beter wordt het voor mij denk ik niet
Ik heb de Xbox 360 sinds zaterdag, dus verwacht nog geen supertijden. Tot nu toe: Challenge Stradale MT 1.16.84 (Rank 131) Het ergste is nog wel dat Xbox Live verbrook vanwege een update terwijl ik een 1.16.1x zat te rijden .
Alle tijden zijn nu bijgewerkt en waag het niet om nu vanavond nog een verbetering te posten!! Veel tijden alweer en wat spannende gevechten al. En nog 6 dagen te gaan! *)
Toch lekker een tijd posten, ik sta nu 49e, toen zag ik iets voor me Forza M staan, die naam kwam me ergens bekend van voor, en nu weet ik waarvan. Maar ik sta dus op nr 49 met een tijd van 1.14.50. Hopelijk win ik het van Forza M, maar ik denk dat ik dan met 3 dagen ervaring tekort kom . Deze tijd is trouwens met AT gedaan ipv MT.
Dude, ga je schamen om mij niet erbij te doen terwijl ik toch zeker in het rijtje hoor met een 1.13.xx (schiet me zo even niet te binnen )
Dude, post je tijd dan ff netjes met auto + auto/manual en live ranking. Ik ga je tijd niet van het live-scoreboard schrapen . Dit kosste me al een tijdje om het netjes te krijgen. Oeps, verraden dat ik het was
Tijden bijgewerkt! Ook nog een vraagje of voortaan iedereen naast hun tijd ook hun auto + transmissie erbij wilt zetten Voor de rest nette tijden, leuk om te zien dat er weer nieuwe namen zijn bijgekomen. Er worden tot nu toe goede tijden gereden, en er is ook een vreselijk spannende competitie bezig van allemaal mannen die in de 1.14 rijden Ik ben nu bezig om die Stradale goed onder controle te krijgen, omdat je daar toch wat sneller mee bent. 1.11 zit er makkelijk in, ik moet alleen ff wat goede bochten aan elkaar koppelen ^^
1.11.91 Met een geniale 10 bocht *na de zichzag/rechts, links, rechts bocht* In het begin zou ik nog wat sneller kunnen, maar een 1.10 niet...
Kan ik helemaal bij inkomen na het eerste stuk lig ik ongeveer een halve seconde achter je dat blijft tot het tweede deel zo en het derde deel pak ik een hoop terug (de laatste drie bochten gingen bij mij ) Maar nu nog het eerste deel verbeteren en dan is een lage 1:11 hoge 1:10 haalbaar denk ik. Heb ook kleine verbetering Challenge Stradale MT 1:11.62