Ik had nog niet alle gegevens neergezet omdat ik nog niet per se in de lijst hoefde, maar ik zie dat ik er al sta. Ik heb inmiddels al een 1.13 en hopelijk deze week nog een 1.12, ik gebruik Stradale met AT. PS: Later zal ik de exacte tijd plaatsen.
Jep 1ste stuk van fred is echt snel, alleen de laatste sectie verneukt hij zwaar . 1.11.91 Manual Challenge Stradale Rank 5 op xboxlive.
Ik heb gisteravond nog een paar rondjes gereden en ben in elk deel al sneller geweest dan mun ghost. 1e stuk kan nog 2 tienden vanaf. 2e stuk ook en 3e stuk een halve seconde. Dus theoretisch......
Jep, heb ook al heel vaak achter jou gelegen maar toch verneuk ik het, had zonet een te trage opening van 22.01 en kwam uiteindelijk uit op een 1.12.32 Maarja, ik kan op sommige stukken ook nog wel sneller alleen het wil nog ff niet. Stefan heeft zonet ook een nieuwe tijd gereden
In vergelijking met jou ghost kan ik in het eerste stuk 1 tiende er vanaf, tweede stuk 2 tienden, en laatste stuk 5 à 6 tienden. Ik zal in elk geval niet rusten tot de 1:10 binnen is
lol Ik zou vanavond even mijn tijden correct posten. Auto was al lang duidelijk, namelijk de stradale (LEZEN!! ). Shifts waren AT
1:13:81!!!! \o/ Dikke ownage \o/ ik own Met de stradale. Maar er kan nog makkelijk een hoge 12 komen, m'n middenstuk is echt kut
Ik heb ook een kleine verbetering \o/ 1:12.21 MT Eerste keer ook dat ik een nieuwe tijd zet met de Stradale en 7e op Live. Ik reed een vrij strakke 1e en 2e gedeelte, maar verpest die laatste 2 bochten. Alleen daar al zit nog een halve seconde tijdwinst in, en ook over de 1e en 2e sectie gezien kan ik hier en daar nog wat tienden eraf snoepen, maar of dat lukt weet ik niet. Ik zet mijn doel iig op een 1.11half Tijden ook weer bijgewerkt
Tsja heb ook in de E-klasse rank 8, D-klasse rank 5 en in de C-klasse een rank 4. Alleen nog ff de A en de B klasse
1:13.20 Ferrari 360CS Automatic. Kan makkelijk nog wat vanaf, een hele ronde goed rijden wil alleen nog niet