Als je FredKroket van zijn eerste plaats afdondert dan wordt het genoteerd. Nee geintje, volgens mij (want ik doe ook nog maar net mee) kun je gewoon je tijd plaatsen. Ik hoefde er in elk geval ook niks voor te doen.
mmmm hoe doen jullie da tog zo goed ik geraak niet verder dan 1.18.89 hehe das echt schaamtelijk hehe met de ferrari stradella
120-128 ofzo. Ik vind het een heerlijke bocht. Recht aanremmen, auto naar rechts half over kerb gooien en tussen het aanremmen en de kerb weer vol op het gas . En dan mooi langs die linkerkerb komen. ^^
1.11.65... Stradale, manual Edit... 1.11.62...zelfde als kes*) (maar ja ja, jij kan er nog een stuk van af rijden, fred, JP, stefan, mark, rox, svs, ik.... we kunnen er allemaal nog een stuk van af rijden(ik denk ik zeg het even voor ons allemaal, hoeven jullie het niet meer te doen ))
Ik lag de hele tijd in de ghost van fred op de laatste drie bochten na verpest ik het toch weer Wel nieuwe tijd 1:11.44 Stradale MT Rank live 2
Moeten jullie dat nou zo dikgedrukt roepen? Ik was net zo blij met een verbetering naar 1.14.75 (AT, rank zoek ik nog wel op). Hebben jullie overigens ook die bug dat als je de race start er een oude tijd als "Fastest" blijft staan, bij mij staat er al dagenlang "1.17.49". Alleen in de race, in het menu staat hij wel goed.
Klopt, de beste tijd van je eerste sectie blijft altijd staan. ^^ Wel een nette tijd btw, 1:14.75 is toch een forse verbetering. Jammer dat ik jullie gameclips niet allemaal kan zien, dan kan je tenminste echt goede tips geven.
Mijn tijd: 1.16.48 AT Stradale En zitten niet echt stukken in waarvan ik denk dat het veel beter kon (voor mij doen...) Vind 't iig wel de leukste challenge tot nu toe waar ik aan mee heb gedaan.
Waarom zou je elkaar clip niet kunnen bekijken? Je kan toch via leaderboards iedereen zijn clip zien? Laat maar, alleen de top 10
Nieuwe tijd -> 1:11.01 Ferrari Challenge Stradale MT Rank 1 Gvd net geen 1:10 . Mun 1e stuk ging matig, maar het 2e stuk...damn. Die kronkel en de rechterbocht voor het lange rechte stuk gingen extreem hard. Alleen bij die rechterbocht voor het lange stuk kom ik niet eens mooi wijd uit, maar ging wel met 155 km/h ofzo. En ja, laatste stuk....bagger Kad bij het 2e meetpunt een 46.98
Die "bug" waar The Matrix het over heeft, laat die dan ook de ghost van die tijd? Of wordt de ghost geladen van je snelste tijd?