Moeten wel autos zijn uit "lagere" klassen anders houd ik het voor gezien Categorie A&B kan ik niet onder controle houden
Volgende week is klasse C als het goed is . De baan weten we nog niet, dat zien we morgen of overmorgen wel. *Netjes stefan, bijwerken
Woehoe, eindelijk een 1.12! En nog een vrij lage ook. Ferrari Challenge Stradale 1.12.32 AT Rank 11 En ik vond het nog niet eens zo'n mega ronde, op naar de 1.11. Is dit trouwens de snelste AT tijd op Live of is dat niet te zien?
Zo nette tijd Mika hoor met AT!! Denk dat je wel een van de snelste met AT bent nu. Volgens mij is dat trouwens op live niet te zien. Ik hoop vandaag of morgen ook nog wel een 1.12 te rijden met AT, ik zit nu op 1.13.44.
Spelen jullie gewoon via time trial en meot ik gewoon men beste rondje hier posten of spelen jullie via live?
Gewoon race against the clock in playtime kiezen, een rondje rijden, en de tijd die je gereden hebt hier posten, inclusief je keuze voor schakelen, en welke auto je gebruikt_0/
1.12.03 Stradale #11 op live maar ik zie het liever aan een gedeelde tiende met derboom MT rondje was niet al te goed, heb wel een paar steken laten vallen, moet nog wel een aantal tienden of meer sneller kunnen
het gaat me gewoon niet meer lukken Ik zit nu steeds vlak achter me ghost, eerste gedeelte er zelf voor, 2e gedeelte kan ik sneller, op het rechte stuk kan ik 20km/u sneller zijn, maar het lukt gewoon niet.. Altijd wel een foutje op het einde..
ik had voor dat ik manual ging rijden een 1.11.98 dus het kan nog sneller Nieuwe tijd, maar niet gaan lachen bij mijn ghost want ik knal echt vol in de muur bij die linkerbocht voor de 1e split terwijl ik 3 autolengtes voor lag op Fred mijn eerste bochtensectie was nagenoeg perfect, evenals de rest van mn rondje behalve dus die linker Maar goed, ik heb het nou ook weer niet net zo hard verneukt als Jim met zn schitterende laatste bocht 01:11:56 Ferrari Challenge Stradale (MT) Rank 4 Live Kes ik kom er aan
Zelfde tijd ook met MT Ik ga mijn doelstelling maar eens bij stellen tot een top 10 ranking op L!VE Toch niet de zelfde tijd 2 duizendste langzamer
1:13.60 Challenge Stradale MT Live rank 40 Het zelf schakelen gaat me al een stuk beter af. Ik heb die Ferrari nu veel beter onder controle.
25ste met ferrari challange stradale en een tijd van 1.12.93 en kan nog zker sec af maar het lukt elke keer net niet haha later Gt speedfightnl
Voor het eerst op een hogere resolutie dan standaard TV resolutie gegamed, wat een verschil zeg. Ik zeg niet dat ik gelijk seconden van mijn tijden af zal halen, maar op de circuits die ik reed sneed ik veel beter de bochten aan en het voelde ook veel vloeiender aan. Over een paar maanden maar eens een HDTV kopen en kijken hoever ik mijn ronderecords scherper kan zetten.
Ik moet het doen zonder HDTV , maar wel mun tijd verbeterd. 1:10.77 . 1e sectie nog steeds niet goed, maar 2e sessie nu aardig en laatste stuk ook aardig. Een lage 1:10 is cker mogelijk. Ga nog ff verder proberen ^^. edit* Keb nu 1:10.68 Snelste 1e sectie 21.00 en snelste 2e sectie dat ik gehad heb 46.80. Heb er nu al een stuk of 10 x ondergezeten. Moet nu tog wel lukken om een 1:10.4 te halen.
AI AI AI WAT EEN ZIEKE RAT BEN JIJ DIT IS ECHT DE VETSTE GHOST DIE IK OOIT GEZIEN HEB OMFG respect gozer
Ondanks dat ik niet aan zijn tijd kan tippen, zie ik in zijn ghost zeker nog wel foutjes De "uber ghost" moet dus nog komen
Nieuwe tijd -> 1:10.45. Snelste 1e sectie verbeterd naar 20.86 ( niet in dit rondje ). Ik denk als al die bochten perfect gaan een 1:09.99 mogelijk is . Dit rondje was cker niet verkeerd, alleen 2e laatste bocht tiende verloren. Lol @ gansterdwerg , thnx *Keek net ff mun ghost terug en het laatste stuk , op de laatste bocht na, lijkt nergens op zeg .