1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mss mogelijk voor de beheerders om automatisch de tijden van live te updaten? dan hoeven de livers niet alles op het forum te posten.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    er staat toch bij de challenge: 29 januari tot 5 februari
    volgens mij is vandaag 5 februari, en dus is vandaag de laatste dag 8)

    hoe het ook zit...ik denk niet dat het me nog lukt om deze challenge te winnnen :p
    op naar de volgende O-)

    //edit: laat mijn gebazel maar zitten over dat het vandaag en niet morgen de laatste dag zou zijn, k zie net dat de heer stefan dat berichtje gisteren had gepost, dus het klopt wel ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  3. boatfreak

    boatfreak Guest

    ik ben benieuwd naar de niewe "heat"

    kan niet wachten :p
     
  4. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een kleine moeite is voor ons om even de tijd te posten op het forum, is gelijk duidelijk of je AT of MT doet.

    En het scheelt de updaters een hoop werk.:)
     
  5. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    En tis gezelliger. Je kunt gelijk zeggen wat er wel of niet goed ging en misschien tips voor anderen geven.

    Alles gaat gewoon prima zo.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    EINDELIJK _O_
    1.11.91
    Stradale
    Mt


    Heeft me moeite gekost maar eindelijk onder de 1.12 :9
     
  7. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan, hier mijn tijd:

    1.11.72
    Ferrari Challenge
    MT
    Inside car-view

    Wat is die snelle bocht naar links kut zeg!!
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Snelle bocht aan het eind van het rechte stuk? Vind die uitkomen tunnel lastiger (rechtsom)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    :eek: Ik had een 1:11.60 gereden, maar toen kreeg ik een invite die ik accepte, en toen keek in net in de leaderboards en nu blijkt dat mijn tijd niet geüpdate was. Nu sta ik nog achter Mark :9


    Edit://
    Voor de mensen die mee willen doen met de kart wedstrijd: wel ff die thread in de gaten houden hè. Ik heb nu pas 2 pm'etjes gehad, terwijl er veel meer mensen mee willen doen. Dus nogmaals: Lees >>>DEZE<<< post nog eens goed door, en stuur mij die PM!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2006
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Had een typo gemaakt, tis 1.16.26, vond het al zo vreemd dat er 1.17 in de thread met de standen staat :p
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was het vandaag frustrerend zeg, was in de eerste en laatste sector gewoon sneller dan Fred maar in de tweede gaat het te vaak mis. Erg jammer want zoals het eruit zag was een 1.11 heel goed mogelijk en misschien zelfs wel een 1.10. Jammer maar helaas.
     
  12. boatfreak

    boatfreak Guest

    die 1e bocht wil ik nooit lekker doorkomen... tips?
     
  13. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Tijd nog ietsje verbeterd, nu 1.15.83, plaats 105 op Xbox Live geloof ik, zelfde auto en zelfde schakelinstellingen :)
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    1:11.51

    Eerste sectie meestal sneller dan Fred, maar hier niet. Bocht 7, 8, 9, 10 en 11 verneukt. Ik lag ook een keer 3 autolengtes achter Fred bij de eerste sectie, en ik nam toen bocht 6 zo bizar snel dat ik voor de zig zag voor Fred lag :eek: Ik reed toen weer een 1:11.51, maar hieruit bleek dat een 1:09 zeker mogelijk is, maar ik moet eerst maar eens in de 1:10 komen, wat me nog steeds niet gelukt is :{
     
  15. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je rijdt nét een 1.11half en je spreekt al over een 1.09. Dat red je nooit dus get real :{ :cool:

    * je moet toch de boventoon houden he :+
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  16. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is alweer tijd voor de 9e challenge \o/

    Nieuwe challenge:

    Stad: New York
    Circuit: City Hall Park
    Auto: Willekeurig uit Klasse B


    7 bochten, verdeeld over smalle en brede straten. Spannende challenges moeten net als de vorige week mogelijk zijn. :cool:

    Have fun _0/

    En hiermee gaat de oude challenge dus ook op slot en wordt Fred gefeliciteerd met zijn overwinning plus heerlijke tijd _O_

    de Nr 2 Traxx, Nr 3 Meneer Stefan, Nr 4 Kes en de Nr 5 JPRaceGamer worden ook gefeliciteerd met het behalen van de top 5 en dus hun naam in de OT. :)

    Ook veel credits aan de vele gezellige deelnemers deze week, hopen dat de sfeer zo goed blijft. :)

    Anyways, Race ze gasten! ^^
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Circuit bedoel je City Hall Park of niet? City Hall Loop bestaat (bij mij) iig niet.
     
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    In totaal vier keer 2e... Dat meen je niet:eek: :{ Ooit ben ik sneller Fred:+

    (en die naam klopt inderdaad niet...City hall Loop bestaat niet:p )
     
  19. Margammor

    Margammor Connect and Go

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Competitie

    Nou,

    Ook maar eens mee doen. Voor de eerste paar rondjes, 1.09.96 in de Maserati MC12 op de automaat.

    Maar daar moeten wel een seconde of 2 af kunnen nog, want minimaal drie keer muurtjes geraak en geen echt strakke bochtjes.

    :) en ik weiger om in de Enzo Ferrari te gaan rijden haha
     
  20. derboom

    derboom Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste oefentijd 1:05.39 enzo MT

    die gtr gast lheeft wel een partij ge cheated zeg met zn shift glitch en wallbash

    heb ook ff die cc8s gereden maar wil nog niet zo
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2006

Deel Deze Pagina