Mijn tijd tot dusver: 1.06.68 Ferarri Enzo MT 33rd on live Als ik al binnen no time een 1.9 rijd, gaat dat wereldrecord er dus zeker te weten aan 1e in xbw competitie
Is de Koenigsegg echt sneller op deze baan jongens? De naam zal ik ff fixen, het was toch maar een klein foutje... Ohja, over het cheaten. Geen shiftglitch gebruiken iedereen, wallbashen in de laatste bocht is nog daar aan toe, maar die laten we afspreken die glitch niet te gebruiken. Mijn uitslagen op een rijtje: 5e, 4e, 5e, 3e, 4e, 7e, 5e, 3e. Uhu uhu Jammergenoeg nooit 1e of 2e
dan krijg je een korte boost, doordat je met een bepaalde knoppencombinatie tijdens schakelen, meer toeren kan maken.. maar wil je em gaan gebruiken dan?
Ik ben meer gewend aan die CC8S, die gebruik ik ook veel voor timed runs en hot laps. Die Enzo gaat bij mij altijd spinnen als ik te snel het gas er weer op gooi, CC8S is makkelijker te bedwingen. Denk dat degenen die een F50GT onder bedwang kunnen houden met de Enzo op dit parcours misschien iets sneller zullen zijn dan de CC8S.
1.04.11 (gezellig met zijn 3'en op de 7e plek ) CC8S mt... maar die wall mag dus wel? Want je wint er wel veel tijd mee Shift glitch niet gebruiken ben ik het mee eens!
1.04.09 Koeningsegg MT onboard cam kan nog wel wat van af, maar die glitch, gebruikt die MClaren f1 gtr die wel ofzo want die haalt mij in op een recht stuk :{
Ja die gebruikt hem overduidelijk... Probeer hem te verslaan zonder, dan ben je pro [EDIT] 1.03.73...
Ah nee! Niet deze challenge. We zouden een die ene met die 4 rechter bochten doen Ik zei toch dat hier in gewallbashed wordt Je krijgt geen boost, maar je verliest alleen minder snelheid. Het heeft alleen zin in auto's die ver terug vallen in toeren na het indrukken van de koppeling.
JPR zal het wel weer beter weten, maar het is niet echt een glitch volgens mij, maar dan kan je door de muur te raken, voorkomen dat je gaat slippen.. ik doe dat niet, want dat is zwak
1.05.21 MT 28ste op live tog met de ferrari enzo die koenings bevalt me voor geen meter haha, maar de tijd kan wel naar een 1.04.. maar dan houdt het denk ook op laterrr
Mijn 1e tijd -> 1:03.61 Koenigsegg CC 8S MT Rank 4 op L!ve Redelijk rondje al, maar volgens mij kun je veel tijd winnen in de 1e 2 bochten. Die Mclaren F1 gtr remt ook vet laat bij de 1e bocht. Ben ik ook aant proberen. Khoef nog maar 3 honderste eraf en dan sta ik 2e. Maar ik ga uiteraard voor die klootzak met zun glitches . edit* Snelste 1e sectie tijd is 23.18 Nu 22.96
Heb die sloeber al te pakken \o/. 1:03.30 Koenigsegg MT Rank 1 op L1ve Behoorlijk goed rondje al, maar kan op 3 plekken nog wat sneller. Vooral bocht 5.