Hèhè, net alles weer ff bijgewerkt Mijn tijd was: 43.68 met de GT-R \o/ Ik rijd AT en het was een lekker rondje, ik kan alleen nog niet zo constant rijden op die baan. Het was ook een slecht idee om samen met MetalMark te prive-chatten tijdens die ronde's Ik reed gewoon een half uur lang alleen maar 50-ers
@ organisatoren van de competitie Ben erg blij met de opzet zo. Hoop dat jullie het zo blijven organiseren. Iedereen kan, binnen de E classe zijn eigen auto kiezen waar hij/zij denkt de snelste tijd mee te kunnen rijden. Daarnaast zijn tijden makkelijk bij te houden en te controleren omdat je ook echt je snelste tijd zal rijden. Daarnaast zal Nederland gaan Ownen op de leaderboards. Bravo, zit te wachtne op iemand met de eerste 42'er.
Ik wil wel eens tegen jou racen, ik ben nu 15 honderste sneller En dankjewel voor de complimenten, doordat we zelf nu ook nog heel veel PGR3 spelen, konden we de competitie niet vorige week al starten, maar nu wel, en ik vind zelf dat het ook heel mooi is geworden. Alleen ál die deelnemers, de tijden bijwerken is nu een hondenklus geworden
42 ? denk niet dat dat kan...de gt-r is veruit het snelst. Mijn tijd 44.01, eerder gereden dan The Hammerman dus ik sta boven hem in de ranking op live.
Lijkt me ook mooi om een keer te doen, heb alleen nog geen headset. Vindt dat dan weer een beetje jammer en onpersoonlijk. Maar met een week moet da thelemaal goed komen..
Kijk op de 1e pagina . Het staat ook al een pagina terug als goed is. 42 moet misschien wel mogelijk zijn. Ik heb alweer 3 plekken gevonden waar ik sneller kan. 1e bocht, de kronkel en de laatste bocht. Laatste bocht 148 km/h erin en 152 km/h eruit, is het hardste wat ik nu gehaald heb =].
Maar ondanks dat het een rotklus is, waarderen we het wel heel erg. De tijden liggen lekker dicht bij elkaar. Alleen die rijdende friettent *) die nu op één staat is wel bloedsnel
Lekker dan Ik maak gisteren een nieuw profiel aan voor Xbox-Live (dat het nog steeds niet doet ) En hierdoor mn hele save kwijt geraakt...en als je de Nissan GT-R wil rijden, moet je nou net 50.000 kudo's hebben.. *Raced als een gek naar de 50.000 kudo's
Heey, Bedankt voor het bijwerken!! Ik heb mijn tijd alleen met een Ferrari 355 F1 GTS fereden en niet met de Nissan. ps: Hoe zorg ik ervoor dat mijn gamertag voor jullie te zien is? Mijn gamertag is wel ingevuld bij mijn profiel Succes allemaal!
Ik heb de instructies hier gevolgd maar kom er niet uit wat doe ik verkeerd? bij main menu--gotham career---leaderboards---race against the clock-- search by city of cars---dan zie ik alleen de resultaten maar ik kan het niet spelen? Ik weet echt niet wat ik fout doe...wie helpt?
Ik heb het net ff met manual geprobeerd, maar ben niet sneller gegaan. De tijdwinst is bijna niks. Zat wel een keer onder mijn eigen tijd, maar toen keek ik achterom op het rechte stuk, en reed ik tegen de muur aan Grootste verschil dat ik er onder zat (nog met automatic) was 0:00.35. Jammer dat ik die ronde verneukte. Tijden zijn bijgewerkt
47.47 met Ferarri 355 F1 GTI Door die kut overschrijving van me account heb ik de Nissan nog niet unlockt.. Ben ik wel mee bezig, red ik vanavond nog wel denk ik.