wat een baggerzooi, weer klasse a. had nog 1.32.17 staan AT en die blijft er ook voorlopig want a-klasse vind ik niet veel aan.
Maar deze bak is dan ook echt rot... hoe zit dat we hebben deze klassen 3 klasses geleden toch al gedaan Jammer dat de snelste tijden allemaal geshift-glitched zijn Net had ik zelf een 1.29.86 ofzo... (20 minuten rijden). Ben benieuwt wat het snelste zal zijn zonder de SG, waarschijnlijk rond de 1.28.70 ofzo 1.29.86 mt f50gt rank 23489723948723948
??? Even uitleg voor een beginner Ola, Even een tussendoor vraagje aan de experts (gefeliciteerd jullie allemaal met de supertijden van vorige week, aardig bergje NL nu in de top-10, ik hou het zelf nog even op de top-350 haha) Maar? wat is in vredesnaam een shift-glitch? Krijg nu het gevoel dat dat niet cool of ok is als je dat doet, dus moet ik minimaal weten wat ik niet mag dan? )of wat ik wel moet doen om een beetje in de buurt te komen qua tijden) Mario
Dan gebruik je handrem + opschaken tegelijk (werkt alleen met MT). Als je opschakelt krijg je een extra boost. Dus je verliest geen tijd met schakelen. Toeren/snelheid blijft dan gelijk ipv. dat ie daalt tijdens schakelen
Klopt allemaal, maar hier gebruiken we toch geen shiftglitch . 1.29.65... maar ik krijg maar geen goed rondje
pfew not so easy this one, moet de manual Transmission nog wat onder de knie krijgen (pas vorige contest overgeschakeld) sukkie tijd dus: F50 GT MT 1:38.58 live 4305 Edit: ok nu al iets schappelijker: F50 GT MT 1:37.07 Live: 3443
Stuur allemaal maar een boze pm naar JPRaceGamer. Die wou deze challenge dolgraag, maar hij post zun eigen tijd niet eens. Hij staat nu op een 1:33 nog . Kvind het f1-circuit niet egt geschikt als challenge, aangezien er gigantisch gecheat , afgestoken en wat niet al gedaan moet worden voor een leuke tijd. Gaat meer om wie het beste kan cheaten, dan wie het hardste kan rijden. Niet dat ik nu ga nuilen dat ik geen 1e plek ofzo kan halen, maar voor de meeste deelnemers is het gewoon niet uitdagend en ook niet haalbaar. Dus volgende keer een niet-JP challenge a.u.b
Nee, ik heb een 1:31 Weet mijn tijd niet uit mijn hoofd, dus post hem ook niet. Vanmiddag waren er een paar gasten bij mij thuis. Hun snelste tijd: 2:01.78 Was druk met schaatsen kijken. *kijkt hoe laat het is* Ik ga zo nog wel ff rijden.
Nordschleife is ook niet egt geschikt. Die hoort gewoon als doorlopende challenge. Zo kunnen de N-ring fanaten gewoon tijden posten en kan iedereen ondertussen meedoen aan de wat vriendelijkere challenges in de steden. Houden we het leuk voor iedereen .
Zeg waar wordt er gecheat ik kan er nergens een vinden misschien die ene die eerste staat maar volgens mij schakelt tie gewoon een keer mis? En bij de vorige en daarvoor en daarvoor werdt er ook gewallbalt en geblabla gezeik.