1:29.71 F50GT MT Het laatste stuk heb ik al eens een halve sec sneller gedaan dus een 1:29 laag en misschien 1:28 hoog is mogelijk
1:34:60 MT F50GT Kan een 33'er rijden, maar ik miste de chicane net.. w00t, precies een seconde sneller \o/ 1:33:60 MT F50GT En ik kan nog sneller, want me eerste stuk was kut
Net een 1:29.55 gereden. Begin was echt slecht. Geen fout ofzo, maar gewoon langzaam. Ik nam wel bocht 8 en 9 volgas + de chicane ging perfect, vandaar toch nog in de '29. Hier kan zeker een halve seconden vanaf, maar dan moet wel de chicane lukken.
net stuk of 5 rondjes gereden, zit de bij het eerste checkpoint steeds meer dan een seconde voor men ghost, bij de tweede ongeveer 2 tiende, en dan bij de finish een paar honderste lager, dus ik kan nog wel een seconde eraf zeker, en de eerste bocht hebik nog neit echt lekker... 1:33.36 F50GT MT 602 Rank
Challenge: 12 to 19 februari Open Circuitnaam: Full F1 Circuit, Nurburgring Auto: Willekeurig uit Klasse A Wereldrecord: 1:28.18 jep
Loopt niet echt storm deze week, A-klasse sla ik zelf ook ff over. Zeker op dat rukcircuit dat voelt als een ijsbaan.
Na wat uurtjes gereden te hebben: 1:29.92 Ferrari F50 GT Manual Ergens op plaats 50 op Live Een 1.29half moet er nog wel uit kunnen komen eind van deze week, en ik moet erbij zeggen dat ik de challenge iets minder 'erg' begin te vinden, maar echt tevreden ben ik nog niet. Tijden ge-update! Deze challenge heeft wel een groot effect op het aantal deelnemers Maar geen zorgen, ik verklap niks maar ik kan wel zeggen dat hierna een leuke challenge komt en waar verwacht word dat tijden héél dicht bij elkaar zullen liggen!
Damn, Emile en ik zitten echt vlak op elkaar! Ik kan absoluut sneller, morgen even kijken.. Vanavond lukt het me niet meer, net hard getraind.. Tsja, alleen de echte bikkels houden dit vol hè
Maar 9 deelnemers Kom op hè, niet zo soft jongens. Hier leer je juist van. Ook kan je daarna goed meekomen met de Online Career racemode: 'F1 Challenge', waarbij de A-klasse op 3 laps Nurburgring wordt verreden. idd
lekker spannend GG, toen ik zag dat je 33.6 had ging ik rijden, toen hak 33.59, en gelijk daarna 33.36, zo nog een paar rondjes ik hoop op een 1.31 laag..
Ik heb een 1.36.76 gereden Kan wel beter maar ik vind het niet echt een leuke baan ofzo. Ik heb geen live dus heb ik ook geen voorbeeld van hoe je het best een bocht kan rijden. 1.36.76 Ferrari F50GT
Nou het voorbeeld op live is een shift glitcher dus daar heb je ook niet veel aan Net 1.29.13... gezellig met 3 man dezelfde tijd, plaats 10-11 en 12... Ik ben 12