1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe...eindelijk onder de 45 sec: 0.44.76 (21 op Live) met de Nissan GT-R uiteraard :)
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, ik dacht even dat FredKroket weer aan de bak moest toen ik "King Tuur has gained rank 1 on Big Apple Loop" in de ticker voorbij zag komen, maar dat was A-klasse :D

    Zelf met manual mn nissan net ietsje sneller over de finish weten te krijgen, maar volgens mij was het meer geluk dan wijsheid :+ Post de tijd later wel, kan altijd lager ;)
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    0:43:86 met Nissan GT-R..

    sta 8e of 9e ofzo in de ranking..

    Maar ik ga hem nog verbeteren :)
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag gewoon niet lukken... Elke keer rij ik de laatste bocht goed, dan komt het erop aan en dan lukt het niet:'-( Ook weer 44.01 gereden... moest net 1 honderdste lager zijn
     
  5. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehe...daar komt die weer:
    0.44.06 (Xboxlive: 15) - Nissan GT-R

    *wil onder die 44 sec!!

    EDIT: Nederland beheert deze baan :D -->7 mensen uit de top 10 zijn nederlands :+

    EDIT2: Het moest en het zal.... :) --> 0.43.77 (XboxLive: nr. 9) - Nissan GT-R
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  6. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat ik al blij mag zijn met m'n 0:43:86.. :p

    Ik race mezelf ook helemaal kapot, sneller word het er alleen niet op..|:- komt nog wel denk ik.. :cool:
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    na 3 rondes geprobeerd te hebben heb ik nu een tijd van 0:46:30

    zit nog beetje uit te vinden welke bocht ik nou volluit kan nemen;)

    edit: 0:45:39 gaat al in de richting, en nog steeds kan ik bochten gewoon veel harder nemen de eerste 3 bochten lig ik voor op die ghost ( fredkroket) soms dan he:p maar dan vernaai ik het weer doordat ik te hard door die 1 na laatste bocht wil
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2005
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat een Ferrari sneller was maar zo te zien dus niet... Rijd nu een 45 nog iets met de Ferrari maar dat kan dus blijkbaar sneller met de Nissan... :) Morgen ga ik me er op focussen, vandaag alleen wat rondjes geprobeerd.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 355? Probeerde ik het ook mee.. Voelde meteen dat het minder zou gaan dan wat hier gereden wordt.. Morgen maar even de carreer 50,000 Kudos halen.. kan ik eindelijk fatsoenlijk rijden.. |:-
     
  10. PGR3 Comp.

    PGR3 Comp. New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    verkeerde account :+
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is weer bijgewerkt! :)
    Woehoe, al 24 deelnemers! :+

    Ik sta nu 2e, ik reed gister een ongeloofelijk snel rondje, ik lag gewoon 2 auto lengte's voor op Fred voor de laatste bocht, maar vlak voor de finish kwam z'n ghost onder door. |:-

    0:43.36

    0.00.06 erachter dus :+

    Hoe ik het rondje rijd...

    Met 190+ over de finish...
    Dan voor de eerste bocht de auto in die opening links gooien, meteen ff op de rem en dan vol insturen en ook bijna meteen weer volgas.
    Je kan en moet die bocht iig vroeg insturen, want bij het uitkomen is genoeg ruimte.

    Dan voor bocht 2 weer ff remmen, laat insturen en die auto daar strak houden, nadat je je apex pakt meteen weer volgas die bocht uit acceleren.
    Als je het goed kom je links uit, dan vol je auto naar rechts gooien over de curbs daar rechts op naar de 3e bocht.

    De 3e bocht is heel belangrijk i.v.m. het lange rechte stuk daarna.
    Je doet gewoon alleen gas los, stuurt vol in, en ga meteen weer op het gas om er zo snel mogelijk uit te komen.

    Dan een lang recht stuk met op een duur van die zig-zag bochten die je gewoon volgas moet nemen op weg naar de laatste bocht...
    Lukt dit niet om die bochten volgas nemen, stuur dan vroeger in dan je dankt, want het kan echt makkelijk :)

    Voor de laatste bocht ff op de rem tijdens het uitkomen van die "tunnel", met gas los vol insturen, en weer vol op het gas.
    Als je het goed doet kom je er met 145+ uit. :)

    Het belangrijkste is dat je gewoon die auto voortdurend strak houdt, dus remmen vóór het insturen, en tijdens het sturen altijd een klein beetje gas erop laten staan.
    Ook hielp het bij mij om telkens vroeger in te sturen dan je zou verwachten, vooral bij de 1e en laatste bocht. ;)

    Hopelijk hebben jullie er wat aan...
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond ook maar eens proberen.
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe kom ik aan iemand anders zijn ghost?
     
  14. rofo

    rofo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag eraan begonnen, dit is mijn eerste snelle tijd:
    0:45.86 met nissan gt-r

    moet nog aan wat bochten werken, dus zal zeker nog sneller gaan
     
  15. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij kan je voor de race met de Y knop ghost options oproepen.
     
  16. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag: KEV1N NL
    Car: Nissan GT-R
    Positie Live: 34

    Opmerkingen: kevinbabolat is mijn oude gamertag en kan dan ook uit de ranglijst verwijderd worden.

    Bedankt!!
     
  17. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan kies je bij playtime ipv gewoon beginnen: "Race against world's best" :)
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    0.44.96

    Net ff tijdje gereden maar kan zonder manueel schakelen nog zeker een halve seconde af. En dan nog een halve seconde met manueel schakelen, moet in ieder geval zeker beter kunnen...
     
  20. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn tijd 43.75 rank 8 naar mijn idee
     

Deel Deze Pagina