@ Bonbridge, Overschat de Shift Glitch niet. Daar win je op deze challenge misschien maar een tiende mee.
Waarschijnlijk de F40. En je zult een 46.98 bedoelen, omdat de 47.98 niet zo heel rap is tenzij je op de N-Ring bedoeld Edit:/ Je staat met een 50.70 in de competitie Dan is het waarschijnlijk wel je tijd Mijn tijd tot dusver: 47.34 F40 MT Tevens wil ik top 10 live klassement proberen te halen als persoonlijke doelstelling
Ik kán de shift glitch geen eens! Maar we hebben afgesproken de glitch niet te gebruiken dus dan doen we dat ook niet. Manual scheelt op dit circuit ongeveer 0.5 tot 1 seconde denk ik... Maarja, ik zal de tijden ff bijwerken
pfew; voor het eerst in 1 week nog is raceje geplaatst, tis er aan te zien: F40 Manual 49:23 l!ve 75 Nurburg toestand: tijd van achievement hunt: F50GT AT 6:24:30 l!ve 3292
Alsjeblieft, als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan niets:{ . Dat anderen iets harder rijden betekend niet dat ze valsspelen hoor.. .
Vette challenge man, echt een chille baan en top 6 is al NL nu. Ferrari F40 (MT) 46.96 Live 6e. Mooie tijd Traxx die je nog niet hebt gepost maar die ik al weet een 46.49
haha gast, dat jij nou zo vlug bent als dikke stront tegen de berg op met wind tegen kunnen wij niet helpen.
Ja, ik zuig ook best wel in PGR 3 ik dacht alleen dat ik de ronde best goed reed en daarom vond ik het best raar dat jullie er toch bijna 3 seconden onder zaten. Mja vat het maar op als een compliment. Ik geloof jullie best hoor... jullie zijn gewoon goed @ Crist, ik heb bij beide challenges bijna dezelfde tijden 49 en 6.24 BTW ik heb in de nieuwste challenge met een F40 gereden niet met F50 het staat fout in de start post. Ik maakte een foutje..
Om de druk op jouw dan nog maar ffie wat op te voeren: een verbeterde "not elite" time, kwestie van te strijden voor de net niet laatste plaats F40 MT 49.15 l!ve 73
Wat een wreede tijd . Wat was je opening en kan je nog op sommige dingen beter? . BTW schakelen jullie ook zo. ^^ paint skills Edit:Hummertjes = Nummertje
Ik schakel aan het einde van het rechte stuk altijd nog naar de 5. Dit makt kwa snelheid niet veel uit maar ik heb het idee dat ik dan altijd iets contorleerbaar de eerste bocht doorga. Kan je namelijk op remmen door middel van terug te schakelen van de 5 naar 3. als ik van 4 naar 3 schakel en hem dan de bocht in gooi gaat ie altijd glijden.
Ik schakel in bocht 2 altijd naar z'n 2, en bij het insturen van bocht 4 schakel ik weer op naar z'n 3, in plaats van je gas te liften. Ik loop op het rechte stuk vaak in op het WR, dus slomer is het iig niet En Mark, ga die paint skills eens heel snel bijschroeven
47.91 f40 mt 29ste op L!ve in de 47 en begon in de 50 dus zit redelijke voordering in denk wel een 47.2 haalbaar is
Mja nog sneller... dan moet je wel een gladde glibber zijn Weet niet of *ik* sneller kan, je zal best wel sneller kunnen, maar dit rondje voor mij was redelijk hoor Misschien Fred of Stefan? Ik schakel ook op naar zijn 5, dan heb ik veeeeeeeeeel meer controle over die auto