Naar de 5 schakelen is ook sneller ( bij mij iig ). Als ik um in de 4 laat, loop ik op het rechte stuk al cker een tiende achter, omdat ie zo achtelijk gas mindert als ie in de toerenbegrenzer komt. Maar wat was je opening Traxx? Tog vrij belangrijk om te weten . Schitterende tijd btw.
Hmm, was een .46 of .47 als ik het me goed herinner... dankje [ben nu 3e in de A-klasse, maar dat moet kan ook een WR worden, moet ik alleen ff er goed voor gaan zitten ]
Hoi hoi, een top 10 klasering 47.07 F40 MT Rank 9 And still going Ja, dat is (momenteel) sneller dan JP en Metal Mark
Nette tijd, *gaat vanmiddag voor het eerst een ronde van DoneChrone kijken Over het schakelen op het rechte stuk naar z'n 5... Ik laat 'em altijd in z'n 4, omdat ik dan altijd even hard op bocht 1 af kom en daardoor wat constanter kan nemen IMO. Wat Fred zegt is ook niet waar, een tiende scheelte het niet, "maar" een halve autolengte ofzo. Ik verlies het vooral in de overgang tussen bocht 3 en bocht 4, op de één of andere manier kan ik de auto niet lekker omgooien daar. Vanmiddag weer een sessie-tje gedaan, maar kwam tot een 46.94 als beste tijd, ik betwijfel of Traxx's tijd erin zit, want die gaat gewoon zo ongeloofelijk hard. Het enigste punt waar ik écht tijd kan pakken is de laatste bocht, maar dan moet ik eerst maar eens zorgen dat ik er dan achter zit.
net de Timed Run op de N-ring gedaan voor platinum, kwam op 5:38.68 dus daar meot zeker een goede tijd voor komen in race against de klok (voor platinum moest je btw maar 6.15.00 halen wat ik persoonlijk echt veeeeeel te hoog vind) ... vandaag verder denk ik niet datk nog ga rijden, heb morgen CKV SE... dus vrijdag maar weer richting londen... Volgende week lekker vakantie en dus alle tijd om te rijden btw mooie tijd traxx
6:33:37 Nurburgring MT F50Gt Kan nog veel sneller, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een crashvrije ronde te krijgen.. al wordt het wel steeds minder
Ik heb ook een nieuwe tijd, en verdrijf daarmee De Paus uit de top 5 geloof ik: Ferrari F40 (MT) 46.90 Rank 4 op Live. Opening lag ik zelfs ngo achter mijn oude tijd; 23.69. Me snelste opening is 23.45 dus er kan nog genoeg vanaf. Ook de 1-na laatste bocht kan ik nog wel een paar honderdsten pakken Mn top licht denk ik rond de 46.60 Zal vanavond eens de Nordschleife gaan rijden, mn huidige record in de C-Klasse is nog sneller dan dat in de A-Klasse dus daar zal in ieder geval verbetering in komen .
Nette tijd GD Zonet even wat geracet met de Mercedes op het circuit, kwam tot een 47.26, maar dat kan een 46.xx worden. Had niet verwacht dat die Mercedes zo goed zou meekomen Misschien is de f50 nog wel sneller Potverdriedubbeltjes ligt dat nou aan mij, of veranderd de layout van dat vlak waar je de smilies uit kan kiezen nou de hele tijd, ze staan altijd ergens anders
Klopt, is random Maar gewoon uit je hoofd leren joh ik ken alleen de nog niet.. best ernstig eigenlijk
Sorry dubbelpost, maar jullie moeten goed opletten! 6:23:07 Nurburgring MT F50GT Kan nog ongeveer 4 seconden vanaf..
Dude, stfu. Dat jij jezelf nou zo ontzettend goed voelt.. wil niet zeggen dat ik zo goed ben.. Jou gedrag komt me de laatste tijd een beetje de strot uit, met je gemiep op iedereen dat je zoveel beter bent, en dat hun er niks van kunnen.. En dat gezeik dat de challenge's niet goed zijn.. Kap daar es mee gozer.. word er echt niet goed van
wtf, maak ik een sarcastische opmerking, krijg ik dit terug :{ En sinds wanneer zeg ik dat ik zoveel beter ben dan de rest, en dat jullie er niks van kunnen Als ik zeg dat je tijd bijna één minuut sneller kan, wil niet zeggen dat ik een minuut sneller kan... Jeez
Mijn nieuwe tijden: Whitehall Straits Ferrari F40 Automatic 0.48.74 Nurburg Ring Ferrari F50 GT Automatic 6.09.09 @ Crist, Haha ik lig weer even voor op je Leuk zo'n onderlinge strijd. Veel leuker als een challenge eigenlijk want dan kom ik toch nooit in de top 5. @ God's Gamer, Jij kan er wel meer als 4 seconden afhalen dat weet ik zeker. Zelfs ik heb een 6.09.09 gehaald. Jij bent altijd een stuk beter in de challenges. Ik denk dat je de 5.00.00 wel moet halen hoor. Ik heb de Nurburg Ring ook helemaal niet vaak gereden.
Nu ook het wereldrecord in klasse B (maar was wel met shiftglitch want ik had geen zin om er lang over te doen ) En 3e in klasse A (wel zonder SG )
Lamert Ik ben al blij dat ik ook in klasse E een top 10 klasering kon realiseren. Zonder moeite overigens, die ga ik er morgen instoppen
london whitehall straits F40 MT 47.70 weer 2 tienden wil op 1 sec van de nr traxx dan neem ik er wel genoegen mee 23ste op L!ve Nurburgring nordschleife Mercedes-benz clk gtr supersport MT 6:01.02 tog wel 770ste op L!ve hehe
ben ik weer sorry net me tijd verbeterd betersss 47.39 binnen de sec van de snelste tijd zoals ik wilde beters, maar kan nog wel wat af, wordt denk 47.10 denk laterss