1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar de 5 schakelen is ook sneller ( bij mij iig ). Als ik um in de 4 laat, loop ik op het rechte stuk al cker een tiende achter, omdat ie zo achtelijk gas mindert als ie in de toerenbegrenzer komt.

    Maar wat was je opening Traxx? Tog vrij belangrijk om te weten :D. Schitterende tijd btw.
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, was een .46 of .47 als ik het me goed herinner... dankje:)

    [ben nu 3e in de A-klasse, maar dat moet kan ook een WR worden, moet ik alleen ff er goed voor gaan zitten:) ]
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoi hoi, een top 10 klasering :cool:

    47.07
    F40
    MT
    Rank 9

    And still going :cool:

    Ja, dat is (momenteel) sneller dan JP en Metal Mark :cool:
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette tijd, *gaat vanmiddag voor het eerst een ronde van DoneChrone kijken :cool:

    Over het schakelen op het rechte stuk naar z'n 5... Ik laat 'em altijd in z'n 4, omdat ik dan altijd even hard op bocht 1 af kom en daardoor wat constanter kan nemen IMO. Wat Fred zegt is ook niet waar, een tiende scheelte het niet, "maar" een halve autolengte ofzo. Ik verlies het vooral in de overgang tussen bocht 3 en bocht 4, op de één of andere manier kan ik de auto niet lekker omgooien daar. |:-

    Vanmiddag weer een sessie-tje gedaan, maar kwam tot een 46.94 als beste tijd, ik betwijfel of Traxx's tijd erin zit, want die gaat gewoon zo ongeloofelijk hard. Het enigste punt waar ik écht tijd kan pakken is de laatste bocht, maar dan moet ik eerst maar eens zorgen dat ik er dan achter zit. :cool:
     
  5. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    net de Timed Run op de N-ring gedaan voor platinum, kwam op 5:38.68 dus daar meot zeker een goede tijd voor komen in race against de klok (voor platinum moest je btw maar 6.15.00 halen wat ik persoonlijk echt veeeeeel te hoog vind) ... vandaag verder denk ik niet datk nog ga rijden, heb morgen CKV SE:mad:... dus vrijdag maar weer richting londen... Volgende week lekker vakantie en dus alle tijd om te rijden :)

    btw mooie tijd traxx
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    6:33:37
    Nurburgring
    MT
    F50Gt

    Kan nog veel sneller, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een crashvrije ronde te krijgen.. al wordt het wel steeds minder
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een nieuwe tijd, en verdrijf daarmee De Paus uit de top 5 geloof ik:

    Ferrari F40 (MT)
    46.90
    Rank 4 op Live.

    Opening lag ik zelfs ngo achter mijn oude tijd; 23.69. Me snelste opening is 23.45 dus er kan nog genoeg vanaf. Ook de 1-na laatste bocht kan ik nog wel een paar honderdsten pakken :9 Mn top licht denk ik rond de 46.60

    Zal vanavond eens de Nordschleife gaan rijden, mn huidige record in de C-Klasse is nog sneller dan dat in de A-Klasse dus daar zal in ieder geval verbetering in komen :9.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Zal je wel blijven denk ik. Heb pas één sessie gereden, en denk dat ik het daar bij laat.
     
  9. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette tijd GD:)

    Zonet even wat geracet met de Mercedes op het circuit, kwam tot een 47.26, maar dat kan een 46.xx worden. Had niet verwacht dat die Mercedes zo goed zou meekomen:eek: Misschien is de f50 nog wel sneller:p


    Potverdriedubbeltjes ligt dat nou aan mij, of veranderd de layout van dat vlak waar je de smilies uit kan kiezen nou de hele tijd, ze staan altijd ergens anders8)
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, is random :p

    Maar gewoon uit je hoofd leren joh :p ik ken alleen de }:] nog niet.. best ernstig eigenlijk 8)
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dubbelpost, maar jullie moeten goed opletten! :+

    6:23:07
    Nurburgring
    MT
    F50GT

    Kan nog ongeveer 4 seconden vanaf..
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Kan bijna een minuut vanaf 8)
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, stfu. Dat jij jezelf nou zo ontzettend goed voelt.. wil niet zeggen dat ik zo goed ben..

    Jou gedrag komt me de laatste tijd een beetje de strot uit, met je gemiep op iedereen dat je zoveel beter bent, en dat hun er niks van kunnen..
    En dat gezeik dat de challenge's niet goed zijn..

    Kap daar es mee gozer.. word er echt niet goed van
     
  14. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ok nog ff verbetering in het acherveld van de challenge:
    F40
    MT
    48.99
    l!ve 67
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    wtf, maak ik een sarcastische opmerking, krijg ik dit terug :{ En sinds wanneer zeg ik dat ik zoveel beter ben dan de rest, en dat jullie er niks van kunnen :confused: Als ik zeg dat je tijd bijna één minuut sneller kan, wil niet zeggen dat ik een minuut sneller kan... Jeez
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn nieuwe tijden:

    Whitehall Straits
    Ferrari F40
    Automatic
    0.48.74

    Nurburg Ring
    Ferrari F50 GT
    Automatic
    6.09.09


    @ Crist, Haha ik lig weer even voor op je :) Leuk zo'n onderlinge strijd. Veel leuker als een challenge eigenlijk want dan kom ik toch nooit in de top 5.

    @ God's Gamer, Jij kan er wel meer als 4 seconden afhalen dat weet ik zeker. Zelfs ik heb een 6.09.09 gehaald. Jij bent altijd een stuk beter in de challenges. Ik denk dat je de 5.00.00 wel moet halen hoor. Ik heb de Nurburg Ring ook helemaal niet vaak gereden.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  17. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ook het wereldrecord in klasse B:+ (maar was wel met shiftglitch want ik had geen zin om er lang over te doenO-) )

    En 3e in klasse A (wel zonder SG:cool: )
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lamert ;) Ik ben al blij dat ik ook in klasse E een top 10 klasering kon realiseren. Zonder moeite overigens, die ga ik er morgen instoppen :)
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    london whitehall straits
    F40 MT
    47.70 weer 2 tienden:) wil op 1 sec van de nr traxx dan neem ik er wel genoegen mee:)
    23ste op L!ve

    Nurburgring nordschleife
    Mercedes-benz clk gtr supersport MT
    6:01.02 :)
    tog wel 770ste op L!ve hehe
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ben ik weer sorry:) net me tijd verbeterd betersss
    47.39 binnen de sec van de snelste tijd zoals ik wilde beters, maar kan nog wel wat af, wordt denk 47.10 denk laterss
     

Deel Deze Pagina