Ik kon me niet aanmelden op Live, maar ik heb toch een aantal rondjes gereden. Ik zat na 10 minuten met de Saleen op een 1:08.65, maar toen vond ik het welletjes. Ik vind de time trail mode in PGR3 echt geen zak meer aan. (Sorry jongens, maar ik zeik nu niet op de challenge, maar op PGR3 in het algemeen) Als de 'Play on Xbox Live' feature er niet in zat had ik deze game allang verkocht. Ik denk niet dat ik nog vaak mee ga doen met de challenges. Misschien nog met de doorlopende (Nurburgring vind ik nog enigzins leuk). Ik ben nu bezig met de GT4 challenge op het PS2 forum, en dat vind ik gewoon veel leuker. Niet de mensen, maar ik ben een echte simulatie freak (één van de redenen dat ik PGR3 zat ben) en hou het meeste van echte circuits (ipv straatraces) en ik wil lekker aan de auto kunnen sleutelen. Ik wacht met smart op Forza 2, want daar zal ik denk ik wel zeker aan alle challenges mee gaan doen. PGR3 ga ik nu alleen nog gebruiken om ff te racen met vrienden, maar aan de RATC mode zal ik niet veel meer zitten...
Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2006