De nieuwe challenge!! Stad: New York Circuit: Broadway Run Auto: Willekeurig uit Klasse E Kleine baan met een paar redelijk goeie bochten. Goed te doen voor iedereen, dus hopelijk de tijden een beetje bij elkaar. Suc6!!
Klasse E is inderdaad een leuke challenge Alleen jammer dat de nr 1 (natuurlijk) weer geshiftglitched is . Nou om de spits maar af te bijten: 1.04.8x... Met de nissan manual. Die 1.03 is scherp hoor zonder shiftglitch We zullen zien
Deze week Nou... Voor de onderkant van de competitie 1.09.03 Ferrari, automaat, Live ergens 617 of zo. Kan denk ik wel onder de 1.08/1.07 komen, maar dan stopt het ook wel. Maandje of 6 nog oefenen voor de top-10 ? haha
1:07,66 355 AT. Al een run gedaan waar ik meer dan een halve seconde voor lag op mijn ghost, maar verknal het in de laatste bocht.
ff 2 rondjes gereden om de baan te verkennen: 1.08.16 Ferrari 355 F1 GTS AT (manual wil nog niet lukken ) 450e op Live //edit: ff een klein beetje verbeterd: 1.07.32 Ferrari 355 F1 GTS AT 307e op Live
Nurburg Ring Nordschleiffe Ferrari F50 GT 06.06.82 Automatic Broadway Run Ferrari 355 F1 GTS 01.06.13 Automatic Ik vind het raar dat jullie de Nissan gebruiken. In de Ferrari rijdt ik veel betere tijden. De nissan gaat alleen iets beter door de laatste en eerste bocht maar hij is helemaal niet sneller.