Mijn tijd moet 46:20 zijn, er staat nu 46:02. Gisteren geen pogingen meer gedaan, wel op wat andere parcours.,
Jaaah...en daar is die weer: Update Als iedereen die op live staat in het vervolg zn positie op XboxLive mee wil geven wanneer die zn tijd verbeterd...dan kunnen we dan in het vervolg ook meenemen in de rankings. Daarnaast is het misschien een idee (na overleg met de rest van de crew) een kolom erbij te voegen waarin staat of je automatisch rijdt of manual. Bij PGR2 was je beduidend sneller wanneer je manual deed...maar nu lijkt na FredKroket dat een aantal zijn tijd wel heel erg dicht benaderen, en allemaal automatisch...dus vermeld het er maar vast bij..
Ben ik al klaar met mun rondetijd dan? Manual pwnt edit* 0:43.25 ( Nissan Gt-r ) ( Rank 1 op L!ve ) ( Manual ). Had je je mond maar moeten houden Stefan . edit2* 0:43.18 ( blabla enz ). Ik heb al op de 42' koers gereden, maar de laatste bocht werkte niet mee.
Ik heb de tijden weer geüpdate Heb er ook een laatste kolom aan toegevoegd. Hierin is te lezen of men met AT of MT gereden heeft. Ik zou het prettig vinden wanneer iedereen er bij zet hoe jullie gereden hebben. Het zou handig zijn wanneer iedereen deze quote kopieert en plakt, en er hun eigen informatie achter zet. Zo blijft het voor ons een stuk makkelijker: Heb zelf een mijn eigen tijd verbeterd. Ietsjes maar, maar wel genoeg om nu 3de van de wereld te staan Tijd: 0:43.47 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Manual Rank Xbox Live: 3
PHP: [B]Tijd[/B] [B]Auto[/B] [B]Transmissie[/B] [B]Rank Xbox Live[/B] Gewoon dit kopieren een idee? Is wat makkelijker, en maakt het overzichtelijker als je met dikgedrukte dingest doet.
Tijd: 44.09 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Manuel. Kan nog wel wat sneller denk ik maar hoe Mr. Kroket dat vor elkaar krijgt is mij een raadsel. Denk dat ik niet verder ga komen dan een hoge 43'er.
net nog wat mensen ge-add in de friendlist, vooral degene die ook vaak te vinden zijn. maar ik kon oa meneer stefan niet toevoegen en ruttyx want die laatste had al teveel vriendjes zo hoop nu wat meer met bekende te race en dan met name wat mensen die niet alleen maar time trial doen
Ik was nog net op tijd met Ruttyx En het is heer stefan voeg mij ook maar toe Ben er niet zo heel vaak (verklaart mijn score ook )
OMG! Fred rijd een 43.30, ik rijd een 43.36... Daarna rijd Fred een 43.18, rijd ik een 43.23!!! GVD, telkens scheelt het maar enkele honderdsten Mijn nieuwe tijd is dus 43.26 (MT) met de GT-R. (rank 2) * gaat bijwerken EDIT: Alles is weer bijgewerkt! En aan iedereen... Vergeet niet om naast je tijd, óók de auto, de rank op Live, en je transmissie erbij te zetten!!!
hey kroket. Hoe ga jij die laatste bocht in? Rem jij nog een beetje of laat jij gas los? Want zag bij de incarview dat jij iets afremde in die laatste bocht