Ik heb ook een tijd \o/ 1:04.56 Nissan GT-R Manual Rank 8 op Live (ofzo ) Kan mákkelijk nog wat af, alleen bocht 2 ging echt perfect, maar de rest niet zo, en omdat dit maar 4 bochten zijn en ik nog een week de tijd heb MOET ik alle 4 bochten achter elkaar heerlijk nemen, en dus een 1:02.23 rijden. Ik reed daarna met SG een 1:04.27 Ik had 'em bijna gesaved maar kon net op tijd m'n 360 uitdrukken. Ik was namelijk nogal gefrustreerd, vandaar dat ik dat ff gebruikte Tijden weer bijgewerkt @ Bonbrigde, tuurlijk is de Nissan sneller, als je ziet hóéveel hij wint in de bochten... Gewoon proberen, want die Ferrari verlies je vele tienden mee pér bocht. Maja, idd wel leuke challenge al hoevaak neem ik bocht 1 en 2 wel niet verkeerd en moet ik weer ál die rechte stukken langsgaan. I'm such a n00b
Mijn 1e tijd -> 1:04.36 Nissan Concept GT-R MT Rank 4 op Live Een aardig rondje al, maar schoot in de 1e bocht tikje rechtdoor, maar kwam er wel redelijk snel uit. 2e bocht ging redelijk en die shicane kan nog wel stukje harder. Ik denk dat ik een 1:04.1 cker wel moet halen . Kmoest btw eerst nog ff 50,000 kudos in SP halen, voordat ik kon gaan rijden . Sinds de nieuwe 360 geen SP meer gedaan
mijn 1e tijd! Dag!_0/ Ik ben compleet nieuw hier, ben niet zo'n forumliefhebber (no offence ), maar aangezien ik (nog) geen Xbox live heb, kon ik nooit mijn tijden vergelijken, tot ik op deze gave competitie stuitte! Ik werd nogal depressief in het begin, omdat mijn neergezette tijden (ik begon met oefenen met de nürburgring F1 sectie) zo'n 15 sec langzamer waren dan de snelste hier. Bijna m'n 360 maar verkocht . Ookal zijn die topvijf tijden hier vaak meteen de werelds snelste, zo begrijp ik? Ik ben daardoor wel begonnen met manual rijden, wat de toppers blijkbaar doen. Erg moeilijk, maar ik kan het dan maar beter ook leren! Maar van de always open competitie werd ik vrolijker, de nordschleife beheers ik wel een beetje! (vooral door PGR2) Hierbij dan mijn 1e officiële tijd: Nordschleife: 6 min 05 sec 05 honderste. in de F50 GT manual. Goed voor een 6e plek! Die 4e ga ik (met de huidige scores) nog wel halen, die 1e drie in de rest van mijn leven niet Ik begreep dat je als niet Xboxlive-deelnemer iets van bewijs moet aanleveren, logisch, maar hoe? Stuur ik een foto naar een admin ofzo? of kan ik in een post een foto plakken? (hoe?) Ik heb niet zoveel tijd om te racen/gamen, maar ga proberen vaker een challenge mee te pakken (al kom ik niet eens in de buurt van die toptijden hier) Misschien post ik hier niet op de goede plek, verbeter me dan maar! Gr. des81
1:06:74 MT Nissan GT-R @Des, je hebt geen bewijs nodig, pas als je een achterlijk snelle tijd neerzet, kunnen ze er om vragen. Maar we vertrouwen er op, dat je een eerlijke tijd neerzet. Wel leuk dat je mee wil doen!
Daar ben ik het mee eens, de F355 is wel wat meer overstuurd dan de Nissan dus ik houd de auto niet helemaal onder controle in de 3e bocht maar sneller is ie zeker.. Mijn beste tijd tot nu toe na 5 rondjes met de nissan en 3 met de Ferrari F355 GTS: Automatic 01.09.10 [EDIT] 1:06.63
Ik doe elke week mee met de competitie, maar vergeet telkens mijn tijd hier neer te zetten. :{ Niet dat ik in de buurt van de top5 kom, maar toch. Dit is wel een fijne klasse, de Nissan ken ik niet, maar de 355 gebruik ik zelfs vaak.
ik had gisteren een tijd van 1.07.23 (kleine verbetering) gereden. Maar toen ik vandaag weer eens ging proberen, stond bij fastest nog steeds mijn vorige tijd (1.07.32). wat is daar nou weer de bedoeling van?
Dat is gewoon vaag van PGR3. Als je bij de "fastest time" kijken of op de leaderboards staat daar je echte snelste tijd
1:05.28 MT GT-R concept 48 op l!ve eerste bocht verrag ik vaak en de cicane kan nog harder dus 1:04... zit er aan te komen mazzol
Ja, het hele tijden systeem in PGR 3 slaat echt nergens op . Ik heb trouwens net GRAW gekocht, dus waarschijnlijk komt de pgr3 cd mijn xbox niet meer in deze week
ff 3 rondjes gedaan, opende 1.09, daarna 1.08 en daarna: 1.07.41 nissan gt-r mt kijk nog wel of ik nog meer tijd kan vinden om ff te rijden, denk het neit want ga morge Fight night round 3 halen
Mooie tijd Emille .. Verbeterde tijd -> 1:04.22 ( Sorry Kes ) De 1e bocht en shicane kunnen nog iets sneller, maar voor de rest was het vrij strak.
De eerste sector ben ik sneller dan het WR, de tweede zitten we ongeveer gelijk maar in die laatste is hij een stuk sneller. Binnenkort maar weer even rijden.
Ik zou het toch wel leuk vinden als mijn tijd ook in het lijstje word gezet.. of moet je die ergens heen sturen (PM/Mail)?