vind je? ik rij echt kakka de laatste tijd... maar heb ook bijna geen tijd meer man, die klote school jonge, gelykkig zeggen mensen dat vwo4 het moeilijkst is dus ben ik bijna klaar btw ik wist niet of je die splitsing links of rechts moet nemen, maakt dat wat uit, ik ging links
VWO4 is ook pittig. Zelf ben ik nu op jacht naar een top 5 plek, het is mogelijk maar steeds als ik voor het WR zit dan verkloot ik het een beetje bij de laatste twee bochten.
1:06,96, 355, AT. 0,7 seconde verschil tussen HD beeld en op mijn normale TV. Merk dat alles veel soepeler draait en ik beter kan anticiperen op bochten. Een lage 1:06 moet mogelijk zijn.
1:04.27 Nissan GT-R Manual Muahahahahaha Maar er zit wel een verhaaltje aan. Ik had eerst als tijd een 1.04.56, maar reed in dezelfde sessie al een 1.04.27, maar dat was mét SG. Ik uploade die tijd toen bijna, omdat ik op End Session drukte, maar ik kon net op tijd m'n 360 uitdrukken. Nu rijd ik weer die 1:04.27, maar toen ik 'em nu wel uploade, deed hij dat niet. In de leaderboards staat nu dus een 1.04.56 terwijl ik wel een 1.04.27 heb gereden. Ik zal morgen wat foto-tjes maken, want in het menu staat wel een 1.04.27 en tijdens het racen zélf staat er ook die 04.27 dus in principe kan ik het zo bewijzen. Ik zei het alleen maar ff zodat jullie niet vreemd kijken als die tijd niet in de leaderboards staat. Wel kut, nu kan ik m'n ronde niet bekijken Ik zal de tijden ff bijwerken
Heeeeeel toevallig dat het beide keren een .27 was... *snif snif* ... Ik ruik BEDROG Nette tijd hoor, ik heb sinds maandag niet meer gereden, en zal ook niet meer mee doen komende 2 weken aan deze challenge, omdat ik een VEEEEEL leuker spel heb en tsja stefan heeft dat nog niet dus das wel jammer voor hem
Neeeeeeeeeeeeee!!!!!!! * Bitchslapt Traxx Ik zal met de komst van GRAW ook ff geen PGR3 meer spelen, maar don't worry, de competition wil always live
OT: Vanmiddag waren er bij mij 10 mensen online, waar 9 mensen GRAW van speelden en 1 weer niet, Meneer Stefan .
Deze competitie doet nare dingen met mensen, ik gooide m'n controller bijna tegen de kachel aan, wou met m'n vuist op de 360 slaan en ik heb zelfs m'n kat geschopt (niet hard hoor ). Vervelende is dat ik wel een lage 1.04 kan rijden maar het op het eind vaak weer misgaat, momenteel heb ik Ferrari F355 GTS Automatic 1.04:80 maar dat is helaas niet goed genoeg. Ik weet niet of ik na deze challenge weer mee doe (is ook nog maar mijn tweede ) want ik moet me ook voorbereiden op een nieuw online seizoen F1 Challenge. In ieder geval hoop ik eind deze week een lage 1.04 te hebben. En één vraagje, wat is naast het scherpere sturen nou een voordeel van de Nissan GT-R? Met het schakelen verliest ie veel te veel snelheid.. :{
Met de SG wint ie enorm Maar omdat dat hier niet gebruikt wordt, weet ik het niet precies. Mijn 1e tijd moet ik nog posten (schaam, schaam)
Dan valt het bij jou nog mee. Bij m'n oude Xbox gooide ik altijd de controller snoeihard tegen het plafond om 'em vervolgens "perongeluk" niet meer op te vangen. Controller was vrij snel kapot en er zitten ook wat deukjes in de muur. Nu ben ik nog te zuinig op m'n 360 controller maar omhoog gooien van frustatie doe ik al wel. (maar dan vang ik 'em ook weer ) Denk je dat ik dat leuk vind? Ik wacht al met smart op die freaking game vanaf de E3 2005 (dat is in mei) en iedereen die twijfelde of 'ie em kocht en nooit meer intens kan genieten dan mij van die game, heeft 'em eerder!!!! !!!!!!! Maja, vanmiddag heb ik 'em ook
1:04.62 MT GT-R CoNcEpT 14e op L!ve was opzich aardig rondje alleen de cicane uit smashte ik de muur , dus valt nog wel iets te winnen maar zal weer lastig worden hehe, tog een 1:04.. die ik wilde halen heb ik alvast behaald beterss mazzol
ik had echt het gevoel dat ik op deze baan een goede tijd neer kon zetten... :{ nou is mijn 2e 360 ook al overleden (R.I.P. )
Als 1e tijd laat ik het volgende aantekenen: 1.05.43 nissan concept gtr MT Live ranking weet ik niet omdat UPC hier aan het fucking is