waarscheinlijk beide want ik heb er ook last van.. en van de clips van de top tien wordt je ook neit echt wijzer, elke bocht wordt anders genomen, vooral het middenstuk, daar moet je vooral geluk hebben dat je de perfecte bocht maakt
@Niekj Volgens mij moet je tijd 1:04.62 zijn . Mijn nurburgring-record was btw 6:04 met de TVR Cerbera Speed 12. Kga nu de nieuwe challenge rijden, tijd volgt nog .
flauw... maar ik was op de goede weg, totdat mijn 360 opeens dood ging. Dus als er voor volgende week nou een goede baan wordt gekozen
't maakt niet bar veel uit, maar goed: 1.07,23 met Koenigsegg manual. Daarvoor met Enzo 1.07,25. Maar ik rijd niet strak genoeg om te zien welke sneller is, eerst maar eens een foutloos rondje gr. Des
1:05.28 MT koeningsegg 27ste Op l!ve verreweg van perfect rondje maar maak telkens een keer een fout maja laterss
1:04.69 MT CC8S 10e op L!ve net als niekj halve sec max kan er nog af, maar een perfect rondje is vrij lastig mazzol
de tweede bocht is echt klote, ik neem hem nu in zen 3 en dan gewoon gas los totdat ik erdoor ban, en telkens knal ik net aan de buitenkant ertegen
ik kan nergens mijn tijd zien welke race moet je daarvoor doen om ook een tijd te krijgen. zie nu pas dit topic en ik vind het echt super !
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1662479&postcount=3 Ik heb ook ff een tijd gereden, niet echt supersnel, maar het is wat aangezien ik otch vooral met GRAW bezig ben. 1:04.67 Koenigsegg CC8S Manual Geen idee, hoeveelste dat op Live is, want de Leaderboards lagen eruit toen ik de tijd reed. Een lage 1:04/hoge 1:03 zit er zéker wel in, maar dan zou ik de challenge vaker moeten doen.
had gister ook een kleine verbetering nu, 1:04.62 MT koen op live nu drie mensen met dezelfde tijd *)