Nieuwe tijden: 1.06;60 op de weekchallenge met de Koenigsegg manual, 5,51,93 op de Nordschleife met de F50 GT manual Drie ronden achter elkaar: 51,95, 51,93, 51,94...Terwijl ik soms 3 sec voor lag op me ghost. 2 x zwaar verpest in de laatst drie bochten door de zenuwen... Lig je gvd 4 bochten voor het einde 1,5 sec voor, hup, dááág nieuwe tijd. _0/
nordschleife 5:52.44 MT F50 wat een k*t circuit zeg als je al een tijd niet met de f50 heb gereden, maar na 2 ronden tog me ouwe tijd al verbeterd, ik kom eraan destroy81 *)
Ik vraag me af of de koen sneller is op deze track. Bij mij wel, maar bij een skilled piloot Igg: 1.04.82 Koen MT Rank 14 Moet wat vanaf kunnen. Top 10 ranking zou mooi zijn
Nurburgring: 5:51.30 Ferrari F50 GT Manual Morgen een dagje vrij dus dan gaan er wel een paar seconden vanaf. Zo frustrerend als je goed rijdt en dan ineens een flink stuk gras meeneemt
1:04.42 Koenigsegg Manual Rank 6 op Live Ik had een goede eerste bocht, maar waar ik vooraal de tijd verlies is in bocht 2, 3 en 4, helemaal tot aan die zig zag bochten op het einde, daar kan echt nog veel vanaf, maarja, dat moet maar net lukken. Het is iig voor Fred, maar nog ietsie achter De Paus Maargoed, ik ben vrij tevreden met deze tijd, dus sneller zal het (waarschijnlijk) niet gaan voor mij deze week.
dat dacht ik ook, maar ik krijg die Koenigsegg niet 1 ronde fatsoenlijk zonder iets te rammen over die baan.. dus nu rij ik een snellere tijd met die Enzo, dan ik kan met de Koenigsegg. Kan trouwens nog wel een seconde ongeveer vanaf
1:04.36 koen MT Rank 6 op L!ve bocht 1 2 en 3 kunne nog harder dus ik wil nog verbetering mazzols _0/
thanx die van jouw ook wel hoor maar begin tot de tunnel kan veel harder, tis altijd bij mij of (eerste sectie noem ik het maar tot de tunnel) is snel of 2e sectie vanaf die tunnel is snel, nooit allebei later
Dankje stefan Rank 10 is het trouwens. Precies achter Fred Hopelijk snoep ik er zondag nog ietsje vanaf.
1.06.18 Enzo Automatic Eerste meetpunt nog seconde sneller ook en dan ff tegen een muur aan gebotst Btw zeer mooie tijden jongens van onder de 1.06, ik ga ff verder met oefene. mzzl
Probeer MT te rijden Dat scheelt je een boel tijd. Kost misschien even wat moeite om onder de knie te krijgen, maar dan rijd je wel veel snellere tijden. Succes.
Ik had weer ff wat tijd gevonden om te rijden \o/. 1:04.09 Koenigsegg Mt Rank 3 op L1ve Een vrij aardig rondje met een hele snelle 1e sectie (xx.27). Een 1:03 zit er cker weten in. Dus als ik nog wat tijd heb probeer ik er een 1:03 uit te persen. Zie btw veel snelle tijden hier .
Ik had een 1.06 gereden gisteren naar 5 rondjes, echt een bagger tijd Maar ik sta wel 60ste op de baan ijn de leaderbords Vanmiddag weer ff proberen, die 1.04 moet er wel ff uitgeperst worden
ja die waren snel totdat jij weer komt haha nette tijd fred, vanmiddag wil ik nog proberen iets sneller te gaan mazzol