Dit is de 1e keer dat het wat later is, lijkt me niet nodig om gelijk de competitie over te geven. Kan ook nog andere redenen hebben dan alleen graw spelen.
Onmogelijk Tevens werd liep de afgelopen challenge ook al wat achter wat updates betrof. Maar er zijn genoeg actieve mensen die het wel (voor bepaalde tijd) willen overnemen.
Ik denk dat als je het hun vraagt, ze meteen ja zullen zeggen. Ze zijn op het moment klaar met PGR. ze doen er bijna niks meer mee. Het is niet leuk om dan als deelnemer te moeten wachten. Dan kan je het (al dan niet voor tijdelijk) beter even uit handen geven. Zo is het voor hun ook een verplichting, terwijl het leuk moet zijn..
@ God's Gamer. Hoezo je stookt graag... 6 mensen moet volgens mij wel genoeg zijn . Daarnaast zijn er nog genoeg leden van het beheer die spelen (Stefan en Fred iig). Dus doe nu niet alsof de wereld vergaat en heb even geduld!
Stfu Ik wil gewoon racen, en de competitie ligt gewoon een beetje op z'n gat. Op zondag komen de nieuwe challenges altijd, vorige week was het al iets verlaat, en deze week weer. Ik vind het niet erg, maar zorg er gewoon voor, dat de deelnemers, geen last ondervinden van wat je allemaal te doen hebt. Als je het te druk hebt, met school bijvoorbeeld, zorg dan dat iemand anders van de organisatie kan updaten en dergelijke.
12-03-2006, 19:20 Op die datum en tijd werd vorige weer de nieuwe challenge gepost. Dat is gewoon op tijd hoor.. elke nieuwe challenge werd op zondagavond gepost.
íets verlaat zeg ik Maar ook met de updates.. is het gewoon steeds minder.. maargoed, ik stop maar want anders stook ik weer
Tsja de enigste die zich eigenlijk inzet en die jullie dankbaar moeten zijn is Meneer Stefan. Hij Update altijd en zet er ook vaak een nieuwe challange op. MS is de leidende kracht van deze competitie, de meesten van de crew heb er geen zin in of hebben andere dingen tedoen. Ik doe ook heel weinig voor deze competitie *komt er eerlijk voor uit Daarom als een kleine goed maker, zal ik ff een nieuwe challange posten. Ik heb nog geen enkel crewlid over de nieuwe challange gezien, dus dan post ik maar een leuke *Zoekt , Wait a sec \o/
Nieuwe challenge!!! Stad: Londen Circuit: Embankment Rush Auto: Willekeurig uit Klasse A Ten eerste wil ik de felicitaties uitbrengen voor onze nieuwe kampioen: (Trom geroffel) geertbargeman! Proficiat . Natuurlijk ook het andere koppel wat in de top 5 stond, Fredkroket, De Paus, Insane/Erret en Meneer Stefan. Succes met de nieuwe challange!
*lief kijkt *Wilt de eerste zijn die een tijd neerzet Eerste rondje: 45.73 ik kan dit spel echt niet meer.... Edit 2: 45.15 met een muur. Kan zoveel van af Edit 3: 44.58 Rank 132, nog een bagger rondje Lol sta net 0.00.02 voor Pippin NL
Ben ik bij de eenna laatste toch nog 4e geworden terwijl ik hem op maandagavond reed . Ik heb nu 2 weken niet geracet dus snelle tijden hoef je niet te verwachten maar dit is in ieder geval mijn eerste tijd: 43.57 Met de F50GT MT zoals altijd in A klasse_0/
43.97 Naar het stuk van die 3 pilaren in de weg, dat heuveltje op, daar kan ik zoveel tijd winnen Doe hem altijd verkeerd
ga het ook weer is proberen ergens deze week... ben de laatste tijd erg druk bezig. heb nog geen 1 challange echt goed kunnen doen...
Voorlopig 44,96 met F50 GT man. moet zeker 0,5 sec af. Ik smijt hem iedere ronde op goed geluk het stuk na de 'bump' in, wagen in de lucht sturen blijft moeilijk...
Nieuwe week Nou, Voor de onderkant van de competitie dan: 46.78 met de Mercedes op de automaat. Rank 2 239 geloof ik (1.239? dan). Er kan nog wel een kleine seconde af, maar dan is de top voor mij wel bereikt. Mario