lastig circuit wel merk ik, die hobbel is vrij lastig en zitten paar hele scherpe bochten in waar je niet lekker kan insturen, en dat wall bashing vin ik maar triest van die nr 1 hoeveel cheating heeft die gozer wel niet nodig om te winnen? shift glitch en ook nog is wall bashing zo heet dat tog maar zo wil ik nieteens winnen mazzol
Tsjah, voor sommige mensen is het blijkbaar meer dan een game... Ik vind het best dat je op zoek naar mogelijkheden om sneller te gaan (andere lijnen, andere schakelmomenten, etc.), maar glitches/cheats gebruiken is het meest trieste wat je kunt doen in mijn ogen.
Zo, ik ga nu ff een half uurtje rijden. Voor de mensen die zin hebben in een potje Marble Blast Ultra: 17.00 uur ga ik met traxx dat spelen dus join ons maar
30.12 AT F50GT damn...het word tijd dat ik mijn 360 terugkrijg, kan ik eindelijk weer een keertje (op een eerlijke manier ) meedoen aan deze competitie :{
Anders haal je ff net geen 43'er... 0:44.01 Ferrari F50 GT Automatic Kan minstens nog een halve seconde vanaf maar ik ga niet zo heel veel meer oefenen.
45,99, F50GT, AT. Lage 45-er is haalbaar. Redelijk tevreden met die tijd, zit meestal in een A-klasse auto verder van de top.
0:44.91edit0:44.10 f50gt automaat Wel een relaxte baan,maar dat heuveltje na die pilaren vind ik maar bagger om te nemen
Ik hoor iedereen klagen over dat heuveltje, maar als je al voor dat heuveltje ligt remt, terwijl je nog vol op je gas zit, gaat er niks fout.. (bij mij tenminste) Ben gek op dat circuit, maar niet in de A klasse
hmm als je bij dat heuveltje remt doe je toch iets verkeerd. Kan je gewoon met 220 vol doorheen gassen hoor. Trouwens mijn 3e tijd maar de 1e die ik post: 42.62 Ferrari F50 GT (MT) Rank 4 op live (gedeelde 2e tijd) 1e bocht ging redelijk, kwam een halve autolengte voor het WK uit. Wallbash ging perfect reed een stukje van hem weg maar de bocht naar rechts sloegen de zenuwen toe en kwam hij door me heen gepoept. Heuveltje en laatste bocht gingen aardig. Toptijd (ideale ronde) ligt denk ik rond de 42.25
Klopt, ik was gewoon vergeten om het niet te doen want gisteren een uur lang jouw tijd op Whitehall Straits Class E aangevallen mét shiftglitch en ja dan denk je er niet aan om weer normaal te rijden. Zonder SG zal ik morgen nog ff een poging wagen. Trouwens net ff het wereldrecord gescoopt in de B-Klasse, lag bij de 1e split 3 tienden achter op het WR terwijl ik ook al een keer een tiende ervoor zat. Kan dus nog 4 tienden vanaf... succes jongens
Daarom zal deze tijd dan ook NIET in de schema's worden neergezet, no shiftglitching. Tijden, schema's en links ge-update \o/ (de ergste GRAW hype is nu over, dus er zal weer van mijn kant regelmatiger bijgewerkt worden)
Volgas is het niet, maar je kan wel aardig doortrekken als je dat heuveltje goed opknalt. Ik ram overigens ook 99 van de 100 keer tegen de kant als ik het doe.