hehe tis idd heer stefan, foutje. jij bent ook added . heb gistr met collisions OFF of zoiets gereden, wat inhoud geen gebeuk. Erg fijn kan ik je vertellen want nu eindigde ik tenminste in de top 3 ipv telkens naar achter gebeukt te worden. Maar aan de andere kant mis ik toch de charme van het contact.
Voor de onderste regionen Tijd: 46.02 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Automatic. Rank Live : Ergens in de 60 gisteren Ergens in de 45 moet wel mogelijk zijn, maar dan houdt het denk ik echt wel op..
0.44.64 Automatic Plaats 26 op live... Nissan GT-R uiteraard... Misschien vanmiddag eens manual proberen.
@The Hammerman De laatste bocht rem ik idd heel even. Als ik net het tunneltje uit ben rem ik ongeveer en stuur vrij vroeg in om die kerb te pakken en dan ook egt al gelijk weer volgas. Maar het is geen makkelijke bocht =]. Wel handig btw om links op de kerb te zitten voor de laatste bocht. Zijn er hier btw ook mensen die merken dat in-car view soms sneller is . Ik ben al sneller geweest dan mijn 43.18 als ik de 1e 3 bochten met in-car view deed. Vooral bij de 3e bocht kan ik het dan wat makkelijker inschatten. En het ziet errug goed uit ook nog ^^.
Toen ik +/- 45 min. PGR3 had gespeeld kòn ik al niet meer zonder de dashbord view Wel geruststellend om te zien dat daarmee de snelste tijden mogelijk zijn Kon gisteren geen games joinen dus eindelijk onder de 44s. gereden \o/ Tijd: 43.93 Auto: Nissan GT-R Transmissie: Handmatig Positie Live: 12e ofzo View: Dashboard
bij more...>general (settings?) en dan ergens onderaan. Je kan het ook op je gameprofiel instellen, maar dat doet volgens mij niets?
Ik moet zeggen dat in-car best lekker rijdt. Alleen heb ik af en toe problemen bij een scherpe bocht naar rechts. Dan zit die stijl van die vooruit me in de weg en kan ik niet zo geod inschatten heo vroeg ik moet insturen. Hoe snel gaan jullie trouwens de eerste en de laatste bocht in en uit. Ik heb namelijk het idee dat ik daar nog veel tijd kan pakken. Ikzelf kom de eerste bocht uit rond de 150 en de laatste kom ik niet hoger dan de 145.
YES, eindelijk onder de 44 gereden. Heb een rondje van 43.83 neergezet. Nissan GT-R, manual en 12e op Live Kan nog sneller. Heb al onder mijn recordschema gereden, alleen door een klein foutje in de laatste bocht ging het mis
* gaat tijden updaten Ik zal zo ook ff kijken of ik sneller dan FRred kan rijden, het is iig te doen... Tijden ge-update!
Oyeah, Ik heb er nog wat vanaf weten te snoepen. Heb nu een 43.92 gereden, manual en met de GT-R natuurlijk. Ik krijg dat toch niet echt verwerkt met die incar view,ik mis het snijpunt in de bocht te vaak. Ik denk wel dat er nog steeds wat van af kan. Vooral in de laatste bocht laat ik tijd liggen. * gaat weer verder*
Net ff met de ghost van Fred gereden, en lig na de 2de bocht al een halve auto lengte voor. Alleen de 3de neem je echt super Je loopt daardoor ietsjes in op het lange stuk daarna. Het lijkt trouwens wel dat je in de 3de bocht de muur aan de binnenkant raakt. Ik zie namelijk vonkjes van je ghost af komen. Ik heb mijn tijd niet kunnen verbeteren, maar wat wil je dan ook als je een voice-chat met Stefan hebt