Zet mijn eerste tijd maar op: (zal ik het een keer helemaal perfect neerzetten ) 51.33 Lambo Mu MT rank 8
Mijn 1e tijd -> 50.86 Murcielago MT Rank 3 op L!ve In dit rondje zat ik dik 3 tienden onder het WR al. En ik kan nog wel een paar tienden harder. Op de 2 laatste bochten na ging het egt retesnel. WR moet makkelijk te halen zijn .
Toch fijn om weer een keertje een WR in handen te hebben 50.49 MT Lambo rank 1 Wanneer gaat de hele GRAW groep weer meedoen
Tis egt fijn om weer een WR te breken en dan weer 2e te staan Zelfde tijd als Traxx alleen half uurtje later . 50.49. Maar ik kan nog tienden sneller, want in het 1e stuk heb ik al 11.79 gehaald en eennalaatste bocht was niet helemaal lekker.
Nette tijden jongens, 50laag voor Fred + 50laag voor Traxx = als je hun niveau met mijn niveau vergelijkt een 49laag voor mij dus ik zal wel ff winnen. Maar goed, ik rijd vanmiddag ff wat rondjes, kijken waar ik op uit kom.
Props voor de eerste die een 49'er rijdt Ik heb trouwens een vraagje tussendoor over de Nordschleife challenge. Zijn we daar wel toegestaan om SG te gebruiken? Ik weet dat het een beetje vreemd klinkt uit mijn mond, aangezien ik 2 x degene ben geweest die de discussie tegen SG'en aanzette( ), maar op een baan van 6 minuten is een bizarre hoeveelheid tijd te winnen met de SG. Zonder SG lijkt het mij onmogelijk om ooit een top 10 positie te vergaren. (Niet dat met SG het mij wel zou lukken, maar toch)
Hmm, ik snap er niets van, ik wil wel meedoen, maar hij slaat mijn tijden niet op, ik krijg steeds in beeld: No Entry for this Lap. Zoiets iig. En het is bij iedere track. Ik ben wel op Live, dus daar ligt het niet aan.
Ook als je zelfs maar aan shiftglitchen denkt mag je niet meer meedoen met die challenge. Dus pech voor je maar jij doet niet meer mee met de nordschleiffe challenge
Hey ik vraag een nette vraag die te maken heeft m.b.t. SG. Doe het zelf niet dus er is nog geen discussie aan de gang. Dat Insane en Gangster de vraag dan weer verkeerd opvatten en het laten uitlopen op een welles/nietes discussie is niet mijn schuld . Dus er is nog niets fouts aan de hand mark
Nog niet neen, maar als we hier niet op reargeren hebben weer 2 pagina's vol met discussies over de SG. Je vraag wordt al over naar gedacht achter de schermen, niet iedereen is al vrij van school. Ik kan er zelf ook niet alleen over beslissen omdat we er toch als team voor staan. *Oeh vertel ik dat niet mooi
Mwoah kijk ik ben gewoon de hele dag vrij . Maar ik snap je probleem wel, alleen doe ik niets verkeerd. Ik vraag wel of niet toegestaan op nordschleife, en het antwoord maakt me dan ook niets uit, en met beide antwoorden heb ik vrede. Als jij gewoon gezegd had dat er achter de schermen over gedacht wordt was mijn vraag beantwoord. Adresseer je verwijt dus alsjeblieft niet aan mij maar aan Insane en GD aangezien zij de drang om er toch weer een klote discussie van te maken niet kunnen weerstaan.
Gaat weer lekker hoor,elke keer als ik na start /finish de eerste chicane plakgas door wil verkloot ik het Grrrrr 9 van de 10 keer tik ik net de muur mee..toch maar eff een andere lijn proberen te rijden