Hehe, die 1e shicane is heel leuk idd . Die moet egt op gevoel, want als je 2 km/h harder aankomt moet je weer anders insturen. Vooral btje met het gas klooien om er goed doorheen te komen. En tuurlijk ook geen SG in de nordschleife challenge Traxx . Die challenge hoort ook gewoon bij de competitie. Het gaat er ook niet om dat we in de top10 komen, maar wie het snelste is van xbw . Zonder SG kun je ook een aardig eindje komen op de nordschleife.
Idd geen SG op de N-ring. Mijn gevoel zegt trouwens dat je de #1 tijd wel kan pakken zonder SG, aangezien het WR er in de eerste sectie 2x naast ligt. Moet je wel alle bochten helemaal goed doen, maar het WR kan zeker bijna een seconde sneller. Het maximun zal wel een 5'20 zijn ofzo. Ik deed de week challenge gister per ongeluk met de A klasse, en ik zeg het je... bocht 2.... Daar is niet doorheen te komen met die F50GT. De eerste bocht is dan ook niet vol.
eerste chicane is kick als die goed gaat en egt hard er doorheen rost, maargoed 0:51.80 MT lambo, zit wel een maar aan, want ik heb nog een snellere tijd neer gezet maar toen ik end session deed pleurde me internet eruit en kwam toen op een tijd van no entry here ofzo tog als snelste tijd genoteerd : 0:51.51 mt lambo daarna ging ik nog sneller en toen weer me internet eruit, maar dat was 2 bochten voor het einde en kapte me race ineens , tis me niet egt gegunt dit keer mazzol
Keb weer een WR 50.41 Mur MT Rank 1 Een vrij vlotte opening van 11.71, alleen die rechterbocht erna ging niet goed, waardoor ik cker een tiende verloor. Voor de laatste 2 bochten sloegen de zenuwen aardig toe, want ik raak 2x de vangrail . Ik heb iig al op een 49'er gezeten een aantal ronden ervoor. Ik begon met een 11.65 en ging nog veel harder door. Maja die laatste 2 bochten he =[.
1 na laatste bocht is idd lastig met het rempunt. Ik zit ook altijd tegen de (linkerkant) van de vangrail aan. Morgen ben ik vrij dus probeer ik dan even een rappe tijd te rijden.
Ging het eindelijk lekker,begon met een opening van 12.01 tot de laatste 2 bochten,waar ik compleet mijn rempunt mis damm maarja alle kleine beetjes helpen(ong 0.3 sec winst ) op mijn oude tijd
Nog geen tijd gehad Heb sinds vandaag weer Xbox Live Gold, voor 3 maandjes, dus daar ga ik zoveel mogelijk gebruik van maken.. Zal morgen wel ff een tijd neer planten, maar ik ga dr wat minder tijd in stoppen
Je hebt duidelijk weinig gevoel voor sarcasme en dan nog een vraag mbt SG: mag je als je een langzaam rondje rijdt en je gaat opschakelen voor de finish naar zn 4 shiftglitchen zodat je harder over de finish komt? dan doe je het niet in je rondje en dus niet in de challenge... of ben ik nu aan het mierenneuken Vanmiddag ook 25 minuutjes gereden: zit ergens op een 52 nog wat geloof ik kan meer dan een seconde vanaf
Is op dit moment (verhuizing aanstaande en geen router), zonde van mijn geld om 12 maanden te kopen, vandaar
Technisch gezien mag het wel, omdat het niet behoort tot de ronde die je post. Maar ik zou het wel jammer vinden als mensen allemaal van dat soort dingen moeten doen om te winnen.
51.57 Lambo MT Rank 14 Mjin doelstelling om rank 10/15 te halen is hiermee gelukt *) Hopelijk kan ik nog een top 10 ranking halen
Nieuwe tijd: 50.32... Maar het begin ging niet zo heel snel, reed de hele ronde achter Fred, alleen bij het laatste gedeelte haalde ik hem in. Die 49'er moet inderdaad wel mogelijk zijn
Ik dacht eerst, waar de fuck heeft die gozer het over, maar wel hè nieuwe tijd: 53:71 MT Murcielago En ik heb 2 punten gevonden waar ik sneller kan.
hoe hard word ik uitgelachen als ik zeg dat ik (tot nu toe ) niet harder kan dan zo een 58 seconden? als niemand begint te lachen post ik wel de volledige tijd
Ach ik heb ook een paar keer boven de 1 min gereden, in mijn eerste 10 rondes kwam ik niet eens onder de 55 sec .