mijn allereerste ronde was 58 maar zakte snel naar 55 maargoed nieuwe tijd 0:51.33 MT LamBo L!ve 11 gedeelde 10 eerste stuk loopt niet helemaal lekker, daarna zie ik geen winst meer. Mijn opening ligt rond de 12.00 dus zal daar wel meeste tijd op verliezen, maar die bocht na die chicane neem/kan ik niet lekker nemen in ze 3 niet en in ze 4 niet mazzol
Die 12.00 is niet eens zo heel langzaam hoor, mijn tijd had een opening van om en nabij de 11.80 als ik het me goed herinner. Die bocht na de chicane zou ik nemen in zijn 3, omdat de auto bij mij dan toch iets beter stuurt. Ik denk dat je het meeste tijd kunt winnen in de een-na en laatste bocht(die 2 bochten voor het einde met dat heeeeeele irritante versmallinkje), zorg dat je die bochten strak neemt zonder de zijkant te beuken en den 50 hoog moet dan goed te doen zijn_0/ .
tnx traxx, ja tis echt het begin van het circuit , voor de rest gaat me ronde echt meestal perfect en echt hard. Maar dan is het eerste gedeelte weer fucked up.. vandaag weer proberen mazzols
Veel succes Ik kan tot en met volgende week vrijdag niet meer xboxen, dus de tijd die ik nu heb(50.32) staat als mijn eindtijd... Hopelijk nog een top 5
hopelijk top 5 zegt die haha denk niet dat hier 4 of 5 kanshebbers zijn die een wr rijden en dus jouw uit de top 5 rijden
Sorry voor de vertraging jongens *verlegen smiley* maar De Tijden zijn ge-update \o/ Zometeen ook maar eens rijden want met mijn ronde opende ik met een 12.4 Kan dus veel sneller
Ik heb mun tijd ietsjes verbeterd naar 50.38. Maar kan nog egt wel sneller. Het is alleen zo klote om die shicane perfect te pakken steeds . Hardste wat ik er doorheen gehaald heb is 218 erin en 213 eruit. Kwam toen op een 11.61 als 1e sectie-tijd, maar die auto reageert zo heftig op hobbeltjes in de weg. Als je links op de kerb komt schiet ie soms 3 meter naar rechts. Wel uitdagend iig .
Wr weer trug \o/ -> 50.18. Een best wel slordig rondje, maar tog veel tijd gepakt in het laatste stuk.
zijn nette tijden gasten! k probeer het niet meer wordt helemaal niks denk, vannacht 2 uur geslapen zo eerst tukkie doen, en daarna weer aan de bacardi dus ik hou het bij mijn tijd denk
Ach, een tijd gereden waar ik wat meer mee voor de dag kan komen... 0:51.17 Lamborghini Manual Rank 8 op Live Opening ging erg goed, een 11.88, maar daarna verneuk ik die 4e bocht. Ik kom letterlijk aan de binnenkant uit. Rest van het rondje gaat weer redelijk, maar die laatste 3 bochten (eerst die linker, en dan die 2 laatste rechters) gaan weer helemaal fout. Ik verlies dus in het rondje aardig wat tienden, dus een 50hoog gaat hopelijk nog komen..
Ik niet Maargoed, ik heb een paar uur geleden ff gereden. Ik kwam tot een: 50.95 Lamborgini Murcielago 6,2 Manual Rank ? Het begon al goed. In mijn 5de rondje reed ik een opening van 13.10, met een totaaltijd van 51.60 Als die fokking chicane toch goed gegaan was. Na een klein half uurtje reed ik na de eerste sectie vóór het WR. Bocht 4 ging ook subliem, waardoor ik uitliep op het WR. Toen schoot mijn auto op het kleine rechte stukje tussen bocht 5 en 6 helemaal naar rechts. Daardoor verloor ik 3 tienden. Toen ging ik ook nog eens tegen de muur in de ene laatste bocht, wegens een iets te hoge hartslag (volgens mij is dat echt niet goed voor je. Ik voelde hem gewoon helemaal bonken) Niet lang daarna kwam deze tijd eruit. Niet supersnel, maar wel foutloos. Ik kan denk ik maximaal een 50.40 rijden. Toen moest ik stoppen, en toen ging het echt fout. Ik drukte gewoon op Start en toen op End Session. Mijn beeld bleef hangen (ik dach, onee, die zit vast) en net toen ik hem een reboot ging geven, kreeg ik het scherm van Working, Please wait. Ik dacht, ow, gelukkig, maar ook dit scherm bleef een eeuwigheid hangen. Toen dit scherm uiteindelijk weg was, kreeg ik dat scherm waar hij je tijd in de leaderboards gaat zetten. Na 3 minuten wachten kreeg ik het scherm dat ik niet toeganlijk was tot de leaderboards. Ik drukte gewoon op A, en werd terug geplaatst in het RATC menu. Hij heeft nu wel mijn tijd opgeslagen, maar hij staat niet in de leaderboards. Toen zette ik mijn 360 uit, en toen begonnen 3 rode kwadranten te branden. Dat duurde een paar seconden, en toen ging hij uit. Nu heb ik hem nog niet aangehad, maar ik hoop dat hij het doet. Het zal anders wel de miljoenste 360 zijn die gesneuveld is. Kut apparaten ps. Als hij het doet, wordt mijn tijd dan in de leaderboards gezet als ik nog een keer deze challenge ga doen? Anders moet ik óf sneller rijden, óf ff een foto van mijn tijd maken.
Tijd wordt helaas niet geupdate (bij mij iig niet) Tevens wordt je tijd waarschijnlijk wel geloofd hoor Ik ga morgen denk ik nog wat rondjes doen, heb er vanavond geen zin in.