1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 2 dec 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hell Yeah! :cool:

(maar dat is niet vanwege wantrouwen o.i.d., maar gewoon puur volgens het beleid van deze competitie. :) ) En waarschijnlijk rijd je toch nog wel sneller verwacht ik dus zo erg is 't niet. :cool: )

Ik had dus btw idd die 0:36.57 MT gereden, maar een 36.3 moet kunnen, die ga ik nu proberen. :)

2. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ik had gister een 37.08 geloof ik , vdaag even opnieuw proberen

Edit: 0:36.82
    Nissan Gt-R concept
    MT
    rank 20 L!ve

ps traxx gezondheid ;-)

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  3. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze week proefwerkweek niet veel tijd, maar morgen vrij dus een middagje gamen kan wel:cool: Mijn eerste ronde (voor de genen die het willen weten(waarschijnlijk helemaal niemand:p )) was een 38.5 en mijn 8e ronde een 36.64. Ronde vond ik zelf helemaal niet zo lekker maar toch een 13e plaats :)

[edit] 36.52 hoechei
    Net even gegeten:p
    [edit] 36.46 hoechei

4. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    36.55
    Nissan Gt
    MT

5. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou het is een superspannende competitie, 5 mensen binnen een tiende.

na een aantal rondes lag ik 2 autolengtes voor op WR voor de laatste bocht, ga ik wijd :mad: echt klote maarja. Ik denk dat de perfect lap een .25 is maar die zal niemand rijden denk ik

anyway, mijn tijd die ik hopelijk nog ga verbeteren:

36.50
    Nassin (MT)
    Rank 6?????

kusjes

EDIT:
    OMG Fred rijdt dezelfde tijd als ik en Stefan duikt 1 honderdste onder TraxX:D Wat een geweldige competitie 6 man binnen 0.10 seconden:D

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad goede cometitie :)
    Ik sluit me aan binnen dat rijtje met een 36.52.
    2 honderste boven Fred en Gansterdwerg dacht ik

7. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    En terecht, je weet wie de baas zijn he;)

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ja inderdaad, dus let jij maar eens op je woorden ;)

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    O-) :cool:

10. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Nou toch weer het WR in handen: 36.39:)

11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nette tijd, heb ik meteen weer een doel voor morgen :cool:

Ik had net een:

0:36.45
    Nissan GT-R
    Manual
    Rank 5 op Live

gereden. :) Goed rondje, maar kan nog wat vanaf, hopen dat dat morgen lukt... :+

12. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Mun tijd verbeterd naar 36.39 :+
    Nissan GTR
    Manual
    Rank 2

Gewoon zelfde tijd als Traxx weer 8). Maar mijn rondje was cker nog niet perfect. Ik lag bijna een tiende voor, maar verneukte de laatste bocht een btje. Een tiende moet er dus nog vanaf kunnen ^^.

Tijden zijn bijgewerkt!!!

13. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Het zal toch ook weer es niet he:p . Nouja ik kan nu niet meer rijden tot en met vrijdag, zaterdag moet ik hele dag werken en zondag heb ik tenniscompetitie. Dus waarschijnlijk kan ik er niet meer voor gaan zitten om mijn tijd te verbeteren *kruist vingers*;)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    38.52
    Nissan GTR
    AT
    Rank ?

voor de achterhoede dan maar?

15. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    TraxX je bent een groot ei :9. Gisteravond in de chat zeg ik ff stil ik lig een autolengte op je voor in de laatste bocht. ga je door me heen zitten lullen en verneuk ik die bocht :mad: Komt hij 1 meter voor de finish door me heen poepen:

36.41 klotenzooi.

We hebben trouwens (en ik citeer traxx) een "etisch dilemma" over de eerste bocht: neem je hem nou in zn drie of in zn vier.

voordelen:

Als je heb in zn drie neemt kun je iets harder en scherper insturen. Je trekt iets hrder het heuveltje op.
    Maar als je hem in zn vier neemt hoef je niet meer op te schakelen, kom je dus harder door de chicane heen.

nadelen:

In zn drie moet je opschakelen. Hierdoor zak je van 158 km/h terug naar 148 km/h. Ook krijgt je auto een vreemd sprongetje als je schakelt waardoor je controle lastig is te behouden.

In zn vier moet je ietsjes harder remmen voor die bocht anders kan je neit scherp genoeg insturen en ga je wijd. tegen het heuveltje op ben je een halve autolengte langzameer dan in zn drie. Maar door het opschakelen win je weer een hele autolengte en kom je harder door de chicane heen, maar de chicane is dan ook weer moeilijker te nemen :8

WAT IS NOU SNELLER

Anyway ik reed mn 36.41 in zn vier.

Lekkere beginsnelheid heeft je record trouwens TraxX :9

Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Leg me liever uit hoe ik de laatste bocht goed neem ;) Ik lag gelijk (dan niet iets voor) Traxx. Maar de laatste bocht ging als altijd kut waardoor ik 2 tienden verloor :mad:

17. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste bocht pak je niet zoals de computwer het doet. Op het moment dat die remsporen er staan rijd je nog ff rechtdoor en dan ga je pas remmen. Je remt met halve kracht en stuurt dan in richting apex waar je 145 doorheen gaat. rijd rustifg de bocht uit over de linkercurb en kom er met 155 uit. dan kom je als je hem perfect neemt met 189/190 over de finish

Nieuwe tijd:

36.36
    Nissan (MT)
    Rank 1

Hele rondje ging bijna perfect. Kwam alleen een beetje langzaam over de finish (185). eerste bocht lag ik halve auot lengte voor traxx. na de chicane driekwart autolengte. Die snelle rechter ging heel goed lag meer dan 2 autolengtes voor. laatste bocht is helemaal verkloot ga helemaal wijd en kom met 181 over de finish aan het einde van het rondje waardoor ik nog bijna ingehaald werd door traxx. Een aardig rondje dus behalve die kut laatste bocht die ik door de zenuwen vernaaide.

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    In zn 3 is sneller. Wanneer je snel uit de 1e bocht komt pak je met z'n 3 meer winst dan dat je verliest met schakelen, omdat vlak na het schakelen die linkerknik is en dan door het sturen de snelheden weer gelijk worden getrokken.

Ik heb btw ook een lichte verbetering...

0:36.43
    Nissan
    Manual
    Rank 5 op Live

Ik verneuk de ronde al in bocht 2. Ik moet liften en neem 'em ook te wijd. Als die goed ging was het waarschijnlijk een 36.3 omdat ik die bocht inging met een autolengte voor maar uitkwam met 2 auto's lengtes achter maarja, dan had ik misschien een andere bocht verneukt.
    36.3 of 36.2 moet kunnen alleen dan moet er een lichte vorm van geluk bijkomen, en ja, dat heb je natuurlijk niet altijd :cool:

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    @Gangsterdwerg:
    Nette tijd en bedankt voor de tip :)
    Heb tevens een nieuwe tijd waar ik verder niet zoveel me kan (misschien wat minder druk van degene die achter mij staat (kes?))
    iig:

36.48
    GTR-Concept
    MT

Morgen, vrijdag en zaterdag aan de arbeit :mad: Dus heb alleen 's avonds en zondag tijd. En geloof mij, die ga ik zeker nuttig gebruiken :cool:

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    ook verbetering, en voor mij doen flink:) van de 0:36.82 die ik had staan nu een

0:36.59
    Mt
    GT-R concept
    12 op L!ve

laatste bocht kan harder en de 2e bocht mazzolss

Deel Deze Pagina