Vandaag 2 sessietjes erop zitten. En een simpel rekensommetje maakt: JPRaceGamer + Nurburgring = Wereldrecord 1:07.53 Lambo Murcielago GTR Manual Rank 1 Deze ronde gereden mét verslag (voice chat met Stefan ) Deze bak rijdt best lekker, alleen zijn de curbs best rot (met name de laatste ) Daar ben ik zó vaak over heen gereden
En ik maak ook een simpel rekensommetje: JPRaceGamer + Te groot ego = Triest Anyway, iemand al wat meer informatie over de pgr3competitie?
Zat net de hele tijd onder het WR, voordat JP er zijn WR uit gooide, tot de chicane. Toch nog een redelijke eerste tijd 1:07.95 Lambo MT
Traxx + grote mond = niet slim Ik zou idd ook meer info willen over die competitie. Vind het nou niet bepaald goed geregeld...
Help, Help !!!! Ik heb de startpost verneukt Iemand moet hem ff fixen, want ik kan er niet uitkomen wat ik fout heb gedaan (vind de nieuwe stijl eigenlijk wel wat hebben ) Edit:// Tijd verbeterd naar een 1:07.48
Eerste en laatste keer dat ik in de top 5 sta Zal niet lang duren met die brakke tijd van me, zelfs niet als ik het uiterste er uit haal.
Heb je Xbox Live of niet? Zo niet, dan zou ik wel een filmpje kunnen maken van mijn rondje, en die in dit forum posten. Je hebt er erg veel aan, en je weet ook meteen hoe het afsnijden van de chicane in zijn werk gaat. Als je m'n rondje wil zien, geef maar een gil, dan staat hij over een kwartiertje in dit topic
Inschrijven gaat tot 17 april. Dan beginnen de kwalificaties. Dus dan komt er ook meer info. Niet zo gek dat ze nu nog niet meer kwijt geven. Ik vind het al meer dan netjes dat ze de banen cadeau geven waar je straks op moet rijden.
Maar die banen hè (South Strip Loop en Nishighusi ofzo), moet je op DIE banen zorgen dat je in de top 64 komt, of moet de baan waarop dat moet gebeuren nog bekend gemaakt worden?
Op de site zelf staat dat er vanaf 17 april op die nishigushi short gereden wordt en dat de race uit 3 ronden bestaat. Ik denk dus niet dat het RATC wordt. Maar gewone races ofzo. Btje vaag .
Ik denk dat je op de 1e baan (die in tokio) bij de beste 64 moet komen en dat de 2e baan (las vegas?) knock-out rondes zijn. Zeker weten doe ik dit natuurlijk niet Maar dat er op deze 2 tracks (+ nog een nog onbekende track) geraced gaat worden is wel duidelijk Dus, oefen hem erin edit:/ Als je bij de beste 34 komt, krijg je al een officiele lambo pet Die wil ik
Ik hoop niet dat Fred gelijk heeft. Als ik namelijk met de A klasse 3 rondes lang met redelijke spanning op Nishigushi Short moet rijden, dan zal het nog moeilijk worden om in de top 64 te komen. Ik kan namelijk gewoon niet 3 rondes lang ongeschonden door bocht 2 komen daar Bocht 5/6 op South Strip Loop is ook zo'n lekkere met de A klasse. Mijn hartslag gaat echt hoog worden dan man
AFSNIJDEN van de chicane?? ik zeg niks ps ik doe voorlopig weinig mee top spin 2 heeft me in de forehandgreep mazzols
OK, ik geef een gil, want het ontbreken van Xboxlive breekt me altijd op bij de F1-gedeeltes van de ring. Ik blijf namelijk braaf op het asfalt, geen idee hoe ik moet afsnijden... Dus graag dat filmpje!! Vind 't wel balen dat ik de wedstrijd kan vergeten, duurt zeker +/- drie maanden voordat ik live heb Voorlopig voor de weekchallenge: 1:11.56 met MT. Ook me Nordschleife weer iets scherper gesteld op 5:49.61 met F50 GT MT
Je kan ook met XboxSilver die filmpkes van de beste bekijken hoor, ff netwerkkabel erin pleuren and off you go,
Vergeef me dat ik niet alle 130 pagina's heb gelezen maar kan iemand mij vertellen welke auto echt een aanrader is. ik ben net begonnen met de ultima GTR en kocht daarna de Enzo, maar die vond ik echt lastig te besturen dus heb ik hem weer weggedaan.
Deze vraag hoor je eigenlijk te stellng in de PGR3 thread (want deze draad is vooral voor de competitie die gehouden wordt) maar ik kan wel zeggen wat de beste auto's per klasse zijn: Class A: Ferrari F50 GT Class B: Enzo Ferrari, Koenigsegg CC8 Class C: Ferrari F50, Ferrari F40, Mercedes Mclaren, Lamborghini Murcielago 6.1 Class D: TVR Sagaris, Noble M14, Saleen S281E Class E: Nissan GT-R Concept
Mijn 1e tijd is een 1:07.73 Mt Rank 6 geloof ik Keb er al 3 tienden onder gezeten, maar dan gaat de shicane net niet goed of het 1e gedeelte.