Mijn eerste tijd is een 1.07.96. Ik wil minimaal een 1.07.6x rijden deze challenge. Denk dat ik deze week nog wel wat tijd vrij kan maken (ondanks dat ik ook druk ben mezelf naar league 1 te werken)
Dat kwartier is nu wel om hoor... Nogmaals, 'k zie het graag, want blijf nu steken op een 1:10.11 met MT Dus graag afsnijdtechnieken in beeld vast bedankt.
Je komt in z'n 5 het lange rechte stuk op. Voor de chicane (hoe schrijf je het? ) ga je links over het gras. Je snijdt net iets voor de curbstones aan de linkerkant in.
Nieuwe tijd: 1:07.24 In bocht 6 en 7 kan ik nog 2 tot 3 tienden pakken, maar de zenuwen sloegen toe . Verder een goed rondje. Ik ga deze week nog wel voor de 1:06. Ik zal zo wel ff een filmpje maken voor Destroy81, alleen eerst ff vreten
Ik pleit ervoor dat de leaderboards leeg gegooit worden en dat er eerst een onzichtbare muur in de laatste chicane komt. Wat een hoeren afsnijdpunt is dat. Ik verlies daar 3/4 tienden op mijn tijd (zat met m'n neus in de auto van jp's 1.07.24) Diegenen die dat soort punten verzinnen, mogen van mij gebanned en verbrand worden. How to fuck up the best 360 game so far? Iig 1.07.89 gereden. Rank 9.
Die chicane is idd fucked up. DTM Race Driver was hier verreweg het beste in. Daar zaten een soort van onzichtebare draaikolken op punten waar je kon afsnijden, en als je afsneed spinde je dus gewoon. Daar remde gras ook niet zo belachelijk af. Iemand die trouwens ook zwaar lelijk werk verricht heeft zijn de testers van de Nurburgring. Want als je niet eens kan merken dat de laatste curbstone nog harder afremt dan een grindbak ben je ook scheel. Daar heb ik al 4x een betere ronde mee weggegooid
Dus als ik het goed begrijp worden al die top tijden gewoon gereden door oa afsnijden??Want als ik de baan netjes rij komt ik niet lager dan een 1:10.50?
Nee, het is niet op elke baan mogelijk. Dat jij nu een 1.10.xx rijdt wil niet zeggen dat je zonder die afsnijdbare chicane een WR zou rijden (zou 3 sec moeten schelen, scheelt "slechts" 4 tienden). Maar dat het verrot is, is mij wel duidelijk. Hopelijk dat ik er nog een keertje goed doorheen schiet, maar ik vrees met grote vrezen. Toch nog maar een aantal keer die ghost van JP bekijken
Ok dan weet ik dat ook weer,za ltoch nog eff meer moeten oefenen om in de buurt van het WR te komen denk ik zo*)
Even wat benadrukking op mijn gezeik over de chicane. Reed geen echt snelle ronde. Zat steeds autolente achter de gohst van JP. Schiet ik re-de-lijk door de chicane, rolt er een 1.07.69 uit Zelfde als Traxx *) Nu stop ik even met testrijden. Dit is trouwens Rank 5 (gedeeld rank 4) 2000 posts trouwens *)
Zeer strak rondje Proficiat! Ik ben zelf geen N-ring fan en had dus ook maar 2 rondjes gereden. Tot het rechte stuk ging het opzich wel geniaal voor mijn doen maar de chicane ging bagger, en het rechte stuk ging ik kut op, daar ligt zeker 1, 1,5 seconden. Maargoed volgens mij had ik een tijd van 1.10.xxx
Eigenlijk is deze challgen best wel redelijk. Jammer dat dan die chicane verneukt is. Anders was het nog closefighting. Hopelijk kan ik vanavond, morgen en zondag nog wat betere tijden rijden. Jp, upload even dat filmpje