1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Project Gotham Racing 3 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door PGR3 Comp., 28 aug 2006.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ben je nu door of niet? :eek: Of staat er nog steeds Race In Progress ofso?
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    WTF! ik zit er gewoon niet bij!!!! kijk ik kon zoiezo niet racen morgen, maar om nou een bs king cobra in de finale te zien staan in de plaats van mij:mad: die gast is TE traag we reden samen 3 races zelfde circuit zelfde auto en ik reed hem op dik 12 sec! kom op bullshit dit man ik had gewoon wel me naam in finale willen zien staan
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Als de nintendo64 een online netwerk had was die vast en zeker beter geweest dan de tourney lobby's \o/
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd, die kin cobra is helemaal niet zo snel. Maarja, soms heb je net de mazzel dat er voor je gebeukt wordt of dat ze door een netwerk probleem door gaan. Maar wel jammer ;).
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Nintendo 64 is gewoon te vet. Ik heb hier Project 64 1.6 op mn PC. Staan nu 100 games op ofzo8)
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    N64 had 2 goede games mario kart en goldeneye
     
  7. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ik win zelf van die kin cobra , :) heb vorige week hem tegen gekomen, hij is goed vind ik maarjah jullie zijn 10keer beter ;)

    Ik had mario kart op N64 en ook mario tennis , dat waren voor mij de twee beste :)
     
  8. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck :confused: die bs king cobra zone dikken nek !!! kheb net met hem geraced op die super grote baan tussen de bosjes, ben de naam vergeten van parcour
    Hij zit heel den tijd te stoefen over dat hij in de finale zit en dat die TTR gasten en VVV firefox enzo allemaal niets voorstellen :) en dat hij ga winnen ...

    Kwas net niet gewonnen van hem op die grote baan ik haalde hem halverwege in en dan reed ik aan kop tot de 4de laatste bocht baf iets te hard vloog ik toch wel tegen de rand zeker :mad:


    Jah ;) nurburgring nordschleife ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Nurburgring Nordschleife ;)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha die baan tussen die bosjes 8) _O_. Iig voeg me is toe simoens, kunnen we een keer gaan rijden :cool:
     
  11. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    ok heb ik net gedaan , KoreLe ben ik als je plots iemand toevoegde ;)
    maar praten ga ik nu niet doen volgende week wel want hier thuis zitten ze te studeren voor examens ik trouwens ook maar niet veel :) en als ik begin te praten via de headset dan zit mijn zuster hier te schreeuwen dan de ramen ervan breken omdat ze wil studeren :)
    volgende week dus ;)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha okee dan, heb je geaccept :cool: Was jij ook bij de WCG van belgie dan :eek:? Want King Cobra was daar ook en was 2de geworden dacht ik, dus als belg heb je het wel oer simpel om in de top3 tekomen, alleen YannicK is goed :)
     
  13. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    neen ik was daar niet :) misschien later eens ... ;)
    Ma speelt die king cobra vals ofzo :confused: als ik met hem race is die zo super slecht en toch geraakt die in de finale :confused:
    Zijn moeder of iemand anders rijd zeker voor hem en als voor de fun is rijd hij denk ik.




    @Metal Mark : Ahja ok :) had ik dan ook maar zo'n vader :) mijn vader kent da zelf niet eens een xbox360
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2006
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha, ach. Fredkroket zijn vader was iig wel heel goed met PGR3. :cool: Soms heb je mazzel, wordt er gebeukt en je rijdt er rustig langs heb je al zo'n 5 sec voorsprong. En de lobby raken ook steeds minder vol omdat niet iedereen zin heeft in spelen 8)
     
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Je hebt ook geen skill nodig om naar de volgende ronde te gaan. Kijk maar naar het eerste toernooi!
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. De toernooien zijn meer 'Wie als 1ste door de eerste bocht komt wint'.

    En omdat de lobby zin heeft mensen te booten :+
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108

    nou vlak voor de halve finale waren we de baan+auto aant oefenen samen en 12 sec is gewoon teveel kan je nagaan watvoor niveau toernooi nu heeft mazz
     
  18. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik begrijp het
    |:-
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Add mij ook maar ff. Ik speel de laatste tijd weer PGR3 :)
    Kan je eens tegen een echte topper rijden :+
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Gaat dit nog ergens over? In de startpost staat al niets meer sinds mei. Uitleg gewenst...
     

Deel Deze Pagina