de YU-GI-OH thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ahara, 16 apr 2003.

1. Ahara

Ahara Guest

Greetings

Ik ben de laatste tijd into YU-GI-OH... Tot voor kort kende ik het niet maar na het kijken van de anime op Yorin... en wat surfen op het internet ben ik tot de conclusie gekomen voor mezelf dat ik het best cool vind.

Ik ben 25 dus je zou kunnen zeggen "grow up"... maar ik vraag me af of dat ooit gebeurt... Anyway... laatst een starter deck gekocht en opzich valt de artwork me een beetje tegen en er zijn een paar dingen in de regels die me niet helemaal 100% duidelijk zijn. Ik ben erg bekent met magic: the gathering dus ik weet wel wat van dit soort spellen, maargoed.

Wat me leuk lijkt is een yui-gi-oh spel voor de xbox... want alle spellen (grotendeels japans) komen uit op Nintendo of sony consoles waar ik van baal sinds ik een xbox heb.

Right... waar ik benieuwd naar ben is of andere mensen ook strangely attracted tot yu-gi-oh zijn zoals ik...

Blessings

Ahara

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk het wel eens tv maar vind er niet zo veel aan.

3. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek liever naar gundam veel beter verhaal

4. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Broertje van mij hefet het spel op de gbc

5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het niet, misschien kun je een link maken naar die pagina dan ga ik het bekijken.

6. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het een keer gezien en ik vond er niet echt veel aan!

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    dat is toch het spel die na pokemon recordhouder gba sales is?
    En is toch ook een soort pokemon? of iniedergeval enorm rage in Japan (dacht ik)

8. Ahara

Ahara Guest

Hmm SHD... er is niet echt 1 website over yu-gi-oh die ik echt byzonder vind...

http://www.yugiohkingofgames.com/indexmain.html

Dit is de zeg maar de homepage ervan... niet echt een super site maar het geeft je een beetje een idee hoe het werkt.

En ja... in japan is het een MEGA success... in amerika begint het ook al te komen en nu gaat Konami het in Europa proberen.

Ik denk dat het wel aanslaat hier.

Blessings

Ahara

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh god ik heb de teletubbies serie, pokemon serie, de dragon ball serie overleefd en nu dit weer.

Nee wel grappig weet ik waar de zoon binnenkort weer helemaal leip van wordt.

10. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    De tekenfilm serie is wel lollig. Kaartspel lijkt me een beetje dom, aangezien die kaarten in de serie ook geen ene fuck te betekenen hebben. Ik denk dat er in Magic meer diepgang zit.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Dragonball Z en Gundam Wing veel leuker als Yu-Gi-Oh

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Niet WEER zo'n gare rage|:-|:-|:-

13. sugarLEVI

sugarLEVI ?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook superpowers out of ancient egypt... Yami SugarLEVI... vet.... Strak in het pak verover ik de wereld... whuaaahaaha
    Magic was best cool, beetje nadenken enzow, beter dan die klassieke spelletjes schaak.

14. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ahara als jij YU-GI-HO! leuk vind moet je denk ik een keer een het beginners level van Magic The Gathering kopen (dacht €20) is het zelfde principe en verslavend

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en andersom? Als je M:TG leuk vind heeft 't dan nut om aan Yu-Gi-Oh te beginnen??? (voor zover ik weet is de M:TG scene de grootste CCG "scene" in nederland/de wereld...dus ik denk niet dat 't nut heeft)

(zijn er anders toevallig mensen in de omg. van maassluis die af en toe een potje MTG willen verliezen ;))

16. Ahara

Ahara Guest

Bitchslap... als je m'n eerste bericht leest dan staat er dat ik al erg bekend ben met magic: the gathering.

Ik heb veel mtg online gespeelt, en ik moet zeggen dat het echt goed werkt. Maar na een tijdje ben ik het zat met mtg... Ze brengen altijd zoveel nieuwe edities en decks uit dat je moet blijven kopen als je een beetje een goed deck wil hebben... Maar dat kan ik me natuurlijk wel voorstellen als ik zelf bij wizards of the coast zou werken.

Blessings

Ahara

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2003
  17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    k heb mtg ook gespeeld, en wil ook eens wat anders spelen, dus k koop denk ook maar eens een startedeckje, hoeveel kosten die trouwesn? de tv seri vind k wel grappig maar niet egt dat je zegt YESSSS dit is het, maar allemaal zeg zelf het is altijd beter dan pokemon/digimon enz.

18. Ahara

Ahara Guest

Een starter deck kost 20 euro.

3 foils, rulebook, speelveld + 40 kaarten ofzo.

Je moet het wel echt willen want de artwork valt tegen.

Blessings

Ahara

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga denk ik eerst beginnen met Magic, dat lijkt me erg leuk!

Deel Deze Pagina