Ik heb met mijn breedbeeld geen last van zwarte balken .. sterker nog Lord Off The rings (widescreen) is een must voor het oog ... en zo zijn er nog veel meer films die ik het liefst in breedbeeld zie ... sterker nog ik zie liever films in breedbeeld dan dat ik de helft van de film mis... en zo is het ook met Gaming ... Bij Battlefield 2 is er bewust gekozen voor het 16 : 9 formaat (ook voor de 4 :3 tv's), omdat anders de mensen met een breedbeeld tv een zeer groot voordeel hebben. Ze zien jou dan namelijk eerder! Dus jij kijk liever een film op tv formaat ... dan op bioscoop formaat?
Een bioscoop met een breedbeeld tv vergelijken vind ik een beetje een slechte vergelijking, alleen al omdat een bioscoop toch wel met wat beter spul werkt als een gemiddeld persoon thuis heeft staan. Ach ja voor de rest vind ik het jammer dat de single player campagne niet gewoon full screen kan op mijn tv, want speel toch niet op Live snap je, dus heb ik niks met andere mensen dan te maken of hun tv instellingen.
De mensen die MS en Sony target voor de xbox 360 zijn mensen met goede spullen thuis .. Men traget de woonkamer. Men verwacht dat de meeste mensen in de lifespan van de xbox 360 en de PS3 één ieder een HDTV (op zijn minst een breedbeeld tv) in huis heeft. Mijn vrienden die allen een Xbox 360 in huis hebben staan ... Hebben ook allemaal een breedbeeld tv en een dobly digital versterker thuis staan ... dus ik denk dat de gemiddelde persoon thuis juist wel goed werkend spul heeft
Je druk het niet weg, je drukt het samen... het weergegeven beeld is hetzelfde... Gister even met de breedbeeld van een vriend van me vergeleken... en die cross-com wordt precies als op de monitor gewoon veel groter... Beeld is exact hetzelfde... geloof me nou maar Fardo, de breedbeeld functie bij games is echt iets heel anders dan bij een film. het is niet hetzelfde...
De hud van GR:AW is inderdaad niet rond ... maar het beeld ziet er daadwerkelijk anders uit ... ik zal het eens opzoeken voor je... of straks foto' smaken
Bij GR:AW is het bekend dat ze de hud niet hebben aangepast voor breedbeeld tv's, maar bbij de andere games hebben ze dit wel gedaan .. het is een keuze van de uitgever ... maar als je het 4:3 beeld vergelijkt met het 16: 9 beeld dan zie je dat je meer ziet .. dus iets meer van links en iets meer van rechts
Ik heb ook goedwerkend spul, maar dat heeft nog steeds niks te maken met het spul wat in de bioscoop staat (oftewel waar ik mag van uitgaan dat dat professioneel spul is oftewel niet in de gemiddelde huiskamer tevinden zal zijn ) Daarnaast richt MS zich helemaal niet op de groep mensen die bakken met geld hebben, als ik me niet vergis hebben ze zelfs gezegt dat ze een bredere doelgroep wouden. Daarbij komt wel dat hun natuurlijk willen dat het HDTV geheel gaat lopen, want daar hebben ze zelf ook in geinvesteerd dus das logisch. En toch blijf ik het zeggen, ik vind die zwarte balken irritant en niet nodig. Het haalt een gedeelte van de plezier van een spel af vind ik zelfs, en word je wel gedwongen onderhand om zo'n tv te kopen wat voor mij op dit moment niet weggelegt is omdat ik ook nog student ben.