[XOne] Dead Island: Riptide

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    heb ik inderdaad ook gedaan, met mn lvl 43 begonnen alle missies gedaan (want kreeg een achievement voor alle missies) en was nog net geen level 70

    dus tenzij je van plan bent om minstens 2 keer door Riptide heen te spelen zou ik absoluut je bestaande character gebruiken

    volgens mij zijn de ontwikkelaars daar wel een beetje vanuit gegaan
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok thx. Voor de tips dsn begin ik met mn 35 sam b!!!! Welke char spelen jullieeigenlijk?
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn char was level 36 en ik tikte ruim voor het einde de level 70 al aan!

    Ook Sam B. DI(R) moet je gewoon met een melee character spelen en de blunt weapons zijn de bruutste imho ...
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    geen idee dan hoe je dat voor elkaar gekregen hebt want ik heb letterlijk alle missies gedaan en was lvl 68 :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Dat is helemaal niet zo moeilijk voor elkaar te krijgen. Hij heeft gewoon meer zombies afgemaakt dan jij. ;):+
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik verken echt elk hoekje en gaat, loot alles, kill alles. Had aan het eind van de game ook praktisch alle challenges gemaxed ...
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik weet niet of t aan mij ligt, maar het lijkt of dit deel ''moeilijker'' is dan deel 1... Je gaat sneller dood en meer hordes zombies
    pluspunt!!

    k vroeg me af, is er eigenlijk net als int vorige deel nog die bug om wapens te dupliceren?
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Vind ik ook niet zo gek als je je level 35 importeert. ;)

    Maar ja, je hebt wel gelijk, hij is wat moeilijker. Ben bij het eerste dorp al tig keren dood gegaan met die hordes daar. Zelf level 36 geimporeerd.

    Ik haat het ook als je mensen moet beschermen die niet dood mogen gaan. :emo:
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand dat over die wapen duplicate bug??
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Kijk eens:

    ;)
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    cool thx zo proberen, dat is eigenlijk het einige nadeel wat ik vind van dead Island...
    het repareren van je wapens is zo verdomde duur......
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Wel doen met een groen, blauw of paars wapen hé!? ;)
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Pfffft. Duplicate bug is echt voor wooesies. Je vind zoveel geld en wapens in deze game dat het repareren van de wapens totaal niet erg is. Bovendien heb je skillpoints die het degraden tegen gaan. Die maken onderdeel uit van de game. Als je de wapens gebruikt uit je skilltrees degraden ze lang niet zo snel.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Dat heb ik al zoveel mogelijk gedaan in DR 1, maar critical skills vind ik minstens zo belangrijk.

    En duplicate is niet voor wooesies. Zit het er in, dan moet je gewoon zonder al teveel kritiek er gebruik van kunnen maken. ;) Ieder ander foutje in een game ook. :+
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    inmiddels bij ch8 en die cheat nooit gebruikt, dacht het eerst nodig te hebben want in mijn herinnering gebruikte ik het in deel 1 dead Island wel.. maar dewapens gaan inderdaad lang zat mee en je vind genoeg geld

    gave game verder btw! dik unrated in de reviews, vind em zelf een dikke 8
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Het is voor mij ook alleen in noodgevallen. Geef in games altijd gelijk mijn geld uit, direct ook aan verbeteringen.

    Ik heb alleen de neiging steeds alles te verkopen omdat ik ook heel erg hou van een lege inventory. Hetzelfde met quests, zo min mogelijk open en als er toevallig veel open staan, eerst alles afmaken... pauze houden... en dan gelijk alles inleveren en een regen aan XP en quest rewards krijgen. Zo speel ik altijd RPG's en bovenstaande heb ik overgehouden aan 4,5+ jaar World of Warcraft, waar je log regelmatig vol staat.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.947
    Leuk Bevonden:
    3.304
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Waarom?:confused:

    Games zijn nou niet bepaald goed ontvangen.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Waarschijnlijk heeft het gewoon genoeg verkocht om het te rechtvaardigen voor hun. En moet eerlijk bekennen deel 1 heb ik met plezier gespeeld.
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Ik vond deel 1 anders erg vet hoor. Kan niet wachten op deel 2 dit jaar. Lekker COOP zombies slopen! Zal deze definitive edition niet kopen, maar voor wie hem niet gespeeld heeft :D
     

Deel Deze Pagina