1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island: Riptide

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2012.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [gtnew]cee3a411-7e9c-4679-ab07-24b30f91bb27[/gtnew]
    Gametrailers review.
     
  2. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht nog een aantal reviews af. Als ie zijn geld waard is haal ik em wel, zo duur is ie niet. Jammer dat ik deel 1 nooit heb gespeeld.
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Uurtje gespeeld. Menige videoreview gezien. Mijn bevindingen:
    Ik heb er voor gekozen mijn character te importeren, Sam B. Ik ga voor melee combat, guns hebben we al genoeg games voor en de melee combat is vet!
    Grafisch prima, sfeervol, zelfde als deel 1. Het speelt inderdaad net als deel 1 en dat is dus veel exploren, veel looten, veel craften, heel veel zombies en brute kills, lekker veel levellen. Kortom een prima Zombie RPG. Als je deel 1 leuk vond, kopen, krijg je geen spijt van.

    Ik denk dat de IGN review het beste de game benadert. En die reviewer zegt dat als je voorbij de shortcomings kunt kijken je weer een zeer leuke game hebt. Hij kan niet stoppen met spelen ...

    Meer van hetzelfde is niet altijd slecht ...
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    net gekeken, zij zijn niet negatief.

    ze noemen het eigenlijk een expansion ipv eeen sequel maar zeggen wel dat het beter is dan de eerste
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, geen verkeerde review.




    Zonder de coole resort inderdaad. Meer van hetzelfde is alleen goed wanneer je positief over de voorganger was. Wanneer je ervaring al negatief was of je simpelweg klaar was met de gameplay tegen het einde van deel 1... stay away from Riptide.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2013
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond die resort en hotel setting eigenlijk ook wel tof. Weet niet of ik alleen moerassen en shantytowns net zo leuk ga vinden
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik weet het ook niet. Riptide ga ik sowieso niet solo spelen. Alleen met een co-op buddy lijkt het mij fun genoeg. Daarnaast is de prijs nog steeds best aan de hoge kant voor een rehash van deel 1. Ik wacht nog even op een price drop en tegen die tijd zijn waarschijnlijk ook al diverse patches uitgebracht. ;)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Geen geluid, dat hadden Boderlands I, II en Dead Island I ook al. Bekende bug, maar bij mij alleen bij deze 3/4 games bekend. :+

    Best wel irritant dat dit soort dingen er nog in zitten, maar kopen doe ik hem toch wel. :9
     
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen geluid? komt dat vaak voor dan?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Ik heb het tot nu toe met Dead Island nog minimaal 1x per 4 uren gameplay gehad denk ik.

    Borderlands I en II vooral als je uit een co op kwam en dat is echt hoogst irritant. :mad:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had in deel 1 ook best vaak dat de audio even wegviel, volgens mij het vaakst tijdens dialogen en cutscenes? (of dan viel het gewoon meer op)

    1 van de vele bugs die volgens mij wel te verhelpen was geweest :/
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik had geen geluidsproblemen, wel die erg irritante save game bug. Voor de rest geen bugs gehad die het spel onspeelbaar maakten. Had idd ook wel verwacht dat bepaalde bugs eruit waren gehaald krijg nu een beetje het idee dat het allemaal gerusht is maar er komen vast nog updates/bug fixes.
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb denk ik half jaar terug pas dead island gekocht via game on demand. Heb geen enkele bug of corrupte save gehad. Speelde prima.

    Riptide heeft veel weg van een dlc pack die toch op zich zelf kan staan als game.

    Zo enorm vernieuwd vond ik dead island niet trouwens. Als je deze nieuwe trailer ziet denk ik ook niet dat je veel had moeten verwachten. Alhoewel dat natuurlijk wel jammer is. Ik koop hem zodra hij wat minder kost. Ben toch wel benieuwd hoe de story line nu weer verder gaat...
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dead Island (deel 1) was (vind ik dan) voor zijn tijd op zich wel vernieuwend er was namelijk geen concurrentie geen open wereld game waar je first-person zombies kon slachten. Wat ik vooral tof aan Dead Island vind is dat melee een grote rol speelt, in Riptide is zo te zien wel meer guns te krijgen wat op zich wel jammer is vond de schaarste aan guns in deel 1 juist wel tof.
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo enorm sandbox vond ik het niet.
    Ja idd ik heb denk ik echt maar 5% guns gebruikt van mn playtrough. Qua damage waren de guns ook niet echt aantrekkelijk.
    Nou denk ik wel dat het tof is om ergens te gaan zitten met die sniper in riptide.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Jij hebt die assault rifle nog niet geprobeerd. ;)
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel hoor. Maar niet via zo'n mod. Zoiezo doet ie dan meer damage.
    Maar de melee wapens zijn toch zoiezo beter qua damage output ?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat hangt geloof ik ook wat van je character af. Maar ik heb in mn hele playthrough eigenlijk geen guns gebruikt, melee is veel effectiever
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Dead.Island.Riptide.Collectibles.Guide.Bradygames.HQ.Scan :+
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Ik heb Purna. :cool:

    Die is met guns ook wel sterker nog. Vaak genoeg met melee dood gegaan, maar had meestal wel genoeg geld op zak.
     

Deel Deze Pagina