1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island: Riptide

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog niet zoveel gespeeld. Vandaag maar eens verder gegaan. 3e missie ofzo. Ik haal de missie, krijg mijn beloning, waaronder 50% extra health. Volgt een kut, ik bedoel cutscene ;) en als deze is afgelopen krijg ik ineens een zwart scherm: "survivor died". Uhhh ?

    Vervolgens ben ik weer aan het begin van de missie die ik net heb afgerond en terwijl ik bezig ben zit ik ineens weer in die cutscene en heb ik het gehaald. Alleen krijg ik niet de beloning van 50% extra health. Reloaden heeft geen zin, het enige checkpoint is zojuist overschreven :x

    Jammer denk ik dan, ga ik maar verder, maar ik krijg allerlei weirde shit, niks lijkt te kloppen, waaronder 'hangende zombies' (vast in animatieloopje), etc. En dat gaat niet meer weg.

    Ben maar opnieuw begonnen, was nog niet zover. Zul je zien dat ik nu niet meer de bonus krijg van de Srvivor DLC pack ...

    Zucht, deze lijkt buggier dan zijn voorganger ...

    Oh en het lopen voelt zo stroperig, net alsof ik door een bad stroop bagger, totaal niet soepel en erg sloom ...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Dat lopen vond ik ook altijd een ergernis, maar ik vergelijk het liever met een rubberen mat.

    En ja, veel DI 1 problemen zitten hier ook in, dus wacht ik mooi op een patch voor ik hem haal. Als ik hem krijg voor mijn verjaardag, hoop een beetje op de steelbox, dan ga ik hem zeker wel spelen.

    Jammer dat er niet zo'n chille plek als in Dead Island I in zit met dat hotelcomplex. :eek:_O_
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Moet zeggen dat het toch wel weer leuk is. Veel te exploren en looten, de weapon mods blijven geniaal en de melee combat is nog steeds gruwelijk vet!

    Sommige nieuwe dingen, zoals dead zones met extra moeilijke bosses zijn ook leuk. Net de eerste van 13 special bosses omgelegd. Moeilijkheidsgraad 5/5 doodshoofdjes :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Moet je dat soort missies en die andere nieuwe dingen verplicht doen, of kan je dat ook skippen als je dat wilt? :eek:
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die deadzones zijn volledig optioneel!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Gelukkig maar.
     
  8. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Heb et dit weekend maar heel even kunnen spelen.. zit nog in het begin op de boot.
    Vind het wel leuk maar soms is het toch zo'n gedoe om een zombie raak te slaan hoor :)
    richt je je visier een beetje naast de zombie dan mis je al en hangt hij op je.. terwijl ik verwacht dat als ik met een knuppel sla, toch wel een groter hit-bereik heb dan zo'n klein visier..
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort deze toch ook maar halen,wel besteld maar nog niet de behoefte gehad om hem af te halen.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    3.314
    Hellraid in de maak

    De Poolse gamestudio Techland heeft de actiegame Hellraid aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3 en pc. De game is met maximaal vier spelers te spelen en laat spelers monsters afslachten in een poging de mensheid te redden van een invasie van demonen.

    Hellraid moet later dit jaar op de markt verschijnen. Spelers moeten in het spel wapens en kleding maken en verzamelen om een kans te maken tegen de vele monsters. Daarnaast is timing van belang bij het uitvoeren van een aanval. De game genereert steeds nieuwe, willekeurige opdrachten voor spelers. Volgens de makers zal hierdoor geen enkele gamesessie hetzelfde zijn.

    Techland is bekend als het bedrijf achter de actiereeksen Call of Juarez en Dead Island. Vooral met de Dead Island-reeks boekte het bedrijf de afgelopen jaren successen. Sinds vorige week ligt Dead Island: Riptide in de winkel.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Ik mag hopen dat het qua zombies bij mens achtigen blijft, want ik wilt niet Mila Jovovich stijl van die klere honden achter me aan krijgen. 8) Honden haat ik al sinds de allereerste Medal of Honor. 8)

    Heb wel zin in de game, maar moet nog even wachten met de aanschaf ivm verjaardag.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Spel is wel weer groot ook. Zit op 18% van de main story en heb er al 18u inzitten! Veel te exploren, looten, killen, etc ...

    Vermaak me er weer opperbest mee en de bugs vallen wel mee, niet echt veel schokkende dingen gezien.

    Enne, in deze game zitten ook manden met appels (als in Bioshock Infinite) en die zien er stukken beter uit dan de platte plaatjes in BI. EN DI is dan een open world game, kun je nagaan hoe belabberd dat in BI is!
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2013
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Interessant. Keep us posted. BI was ook niet zo mooi. Kan maar niet begrijpen hoe mensen over die platte textures heen kunnen kijken.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind deze (Riptide) echt wel beter dan deel 1. De bosses en dead zones zijn een leuke toevoeging. En de hub defense missions zijn echt insane! Op sommige punten kan de game echt behoorlijk pittig zijn, maar je wordt altijd rijkelijk beloond voor je inspanningen.

    Sommige vinden het jammer dat het niet de hotel setting heeft, maar ik vind de Riptide setting veel better, darker. Sommige stukken (levels) zijn echt f*cking creepy.

    Ik ben begonnen met een import van mijn level 36 character uit het eerste deel. Momenteel al weer level 62!

    Ik kan hier heel kort over zijn, in tegenstelling tot wat veel reviews zeggen, als je deel 1 leuk vond, deze zeker spelen. Alles zoals in deel 1 en dan meer en beter, creepier, harder. En bugs ben ik op 1 na eigenlijk nauwelijks tegen gekomen!
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.483
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Top. Wellicht toch bestellen.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Zeker weten. Ik ken Gakkie als iemand die net zo'n liefde voor RPG's heeft als ik. Ik waardeer zijn mening ook, dus voor een deel ga ik af op zijn bevindingen en het andere op mijn ervaringen met de 1e game. Bedankt Gakkie Zombieprakkie! :+
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Reviews klagen, net als bij deel 1 overigens, over veel fetch quests. Die passen in deze setting prima. Je wilt overleven en daarvoor moet je veel spullen hebben en dus moet je scavengen. Verhaal is gewoon simpel; overleven. Niks meer dan dat ... DI(R) speel je niet voor het verhaal ...
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan ga ik hem maar installeren vanavond op de xbox.

    Heb hem al een paar dagen in huis, maar nog niks ermee gedaan, behalve met de tieten gespeeld. ;-)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.198
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Nee, al vond ik het 1e deel wel veel weg hebben van Dawn of the Dead (2004) moet ik zeggen, maar dan op een tropisch eiland. Er zaten daar, naar het einde toe, ook hele gave stukken tussen. Dawn of the Dead is dan ook een legendarisch goed vervolg/remake in het zombie genre. En als Riptide bepaalde vergelijkingen en/of momenten heeft, dan is dit gewoon een must have.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Grafisch is het ook best mooi. BI kan nog wat leren van de bloemen, struiken en haagjes in deze game!
     

Deel Deze Pagina