Eurogamer geeft hem een 6/10 Ze noemen het een flawed game die duidelijk met een klein budget gemaakt is. Niet heel erg positief maar ook niet super negatief. Ik wacht wel tot ie in de budgetbak ligt. Kan nooit lang duren.
- feels like Fallout 3 - eerste playtrough 25u + (weinig sidequest gedaan) - reviewer van ign wou sinds lange tijd weer eens een tweede playtrough gaan doen voor de sidequests.. - 4 man anytime op de map co-open Is goed genoeg voor mij! hoop dat er een hoop wapens en armors te looten zijn
Lijkt me een erg vet spel! Ik denk dat ik 'm over een half jaartje wel koop. Voorlopig heb ik nog genoeg games.
Zo jaren 90 man. SS grootste ergenis nummer 1. Gewoon co-op met een invite en niet via een enkele Xbox, dat is mij veel te ouderwets en vond het altijd al akelig. Ga om een heel andere reden Co op spelen in deze game denk ik. Omdat het lijkt op Borderlands las ik in de review van EG en dat is ook altijd goed natuurlijk.
In dat geval hecht ik weinig waarde aan de review. Dead Space was een 8,5 a 9 voor mij. Mafia 2 een 7 , een 4 is gestoord.
Op werkdagen voor 19:00 besteld, morgen in huis hmmmm oke ! misschien maar even bij FRS langs ??, haha, je weet maar nooit toch
Games liggen al in de winkel echter mag het nog niet verkocht worden. Denk dat morgen de verkoop wel zal los gaan.
Mag hem ophalen @ FRS. Jullie moeten snel zijn. Mail kan elk moment komen dat het nog niet mag is mij net verteld over de telefoon.