1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Vrijdag patch, dus dan is alles hopelijk voorlopig wel opgelost.

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb em vandaag ook gekocht, na al die lovende verhalen heb ik toch maar besloten om hem te halen. En ik heb er totaal geen spijt van. Het doet me allemaal erg denken aan Condemned en dat is een goed ding! Heerlijk fighting systeem en dat allemaal met 60fps?? Althans zo voelt het wel. De game is totaal niet gerushed en dat voelt prettig. Deze game is behoorlijk diepgaand met idd een touch van Fallout en Borderlands.

Het coop systeem heb ik nog niet ervaren, want ik zit nu in lvl 2 maar kan daardoor alleen mensen joinen met lvl2? Wellicht dat te weinig mensen de game hebben dus morgen of vrijdag zal dat wel loslopen. Ook dat er een patch komt is fijn, maar ik heb totaal geen bugs of rare dingen gezien, deze game is echt genieten en blaast in mijn ogen Dead Rising van de vloer :)

Als mensen vanavond een potje coop willen proberen, add me GT :)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Daar ben ik het helemaal mee eens, al zijn er dingen waarin DR ook zijn charme had.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Was echt supercool man, en ik heb hierdoor besluiten ook de game te halen, alleen even kijken wanneer. Echt hele nice graphics, de sfeer druipt ervanaf met die waaiende struiken en palmbomen, zeemeeuwen die je in lucht hoort, een soort hitte-effect wat er rondwaait, echt hele nice details. En zoals dat filmpje liet zien, dat locational damage is echt te bruut gewoon.

Je zal in co-op wel rekening met elkaar moeten houden qua looten, want in singleplayer neem je gewoon alles mee wat je ziet in die reistassen maar als je met anderen bent zul je toch afspraken moeten maken,maar dat moet geen probleem zijn. Één ding vond ik wel jammer, je ziet bijvoorbeeld bepaalde dingen zoals barkrukjes en stoelen, en die wil je dan oppakken zoals je hoogstwaarschijnlijk in een Dead Rising game wel zou kunnen, dit kan dus niet. Maar er zijn genoeg wapens die je kunt gebruiken, en maken bij die work-bench, dus een ramp is het niet. Vind het echt cool dat deze game geslaagd is, ik gun het die developers ook, na zo'n lange tijd...de game leek echt dood (no pun intended,haha) en ineens komt ie weer tevoorschijn met een knal. NICE!

Edge gaf het schijnbaar een 3...het kan dat ze de game gewoon niet geweldig vonden, maar een 3 is gewoon zielig, zo'n reviewer valt ook echt niet serieus te nemen.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De analog speelstyle schijnt niet eens mogelijk op de PC te zijn, dus dat je echt gericht op lichaamsdelen kunt hakken is daar niet echt bekend, tenzij je met een controller speelt. Het is sowieso zo'n toffe feature, dat richten op lichaamsdelen en die damage die je kunt doen op die armen, en de game laat het helemaal niet weten dat dit mogelijk is, zonde eigenlijk. Dat zeggen ze hier ook, op zo'n feature die eigenlijk heel nieuw is, moet je gewoon trots zijn.

http://www.justin.tv/moeeez/b/294469544

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    True, maar men komt er vanzelf wel achter. Deze game heeft heel veel aandacht gehad en dan zullen ze echt wel gaan ontdekken hoe tof dat kan zijn. ;)

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Neem nu maar ff pauze haha was al een tijdje bezig xD! Ben nu lvl 17 volgens mij :).

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    The fuck, ik kom vandaag pas achter dat dit een hele toffe game is met RPG elementen zoals een skilltree en crafting. Misschien moet ik de game eens een keer checken.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo nog een dik uurtje en de game gaat in mijn xbox !

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand de LE versie in de winkel gezien en waar ik het halen kan / om te voorkomenb dat ik hem te laat heb koop ik hem liever in de winkel.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bij de Mediamarkt zag ik de normale en speciale editie liggen, allebei waren 55 euro. Als je hem niet online koopt zou ik gewoon de speciale halen bij de MM dan. Krijg je toch die Bloodbath arena en een speciaal wapen erbij. Of voor 45 euro bij een online shop :D

13. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke game zeg.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Leuk dat je in deze game ook niet ''echt'' dood kan gaan. :+:9_O_\o/:b::thumbs:

15. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn exemplaar is onderweg via gamehubs:)

16. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Nu een aantal uren de game gespeeld, doet me erg denken aan Borderlands. Dus vind je die game vet en ben je fan van zombies, dan doe je hier zeker geen miskoop mee!

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Vond Borderlands geen hol aan.

Maar dit lijkt me wel lachen.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Borderlands vond ik helemaal de shit en twijfel om deze game te halen. Waarom lijkt Dead Island op Borderlands?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    De manier van spelen vooral en een stuk van de gameplay.

Customizen is vooral van Fallout 3 en dergelijke, met uitzondering van perks etc.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Alleen is dit veel meer free roam nog dan Borderlands...

Deel Deze Pagina