Hmmm, Dead Rising vind ik tot nu toe de game met de beste single-player op de 360. Tenminste ik heb er het meeste plezier aan gehad. Mooie aan Dead Rising vond ik de combinatie van het gewoon smerig zombies killen en het spelen van een goed in elkaar zittend verhaal. Ben benieuwd of dit spel ook een goed verhaal heeft dan, en dat het er niet alleen maar gaat om zoveel mogelijk zombies te slopen.
Ach.. Laat ik maar weer eens een topic omhoog schoppen voor wat mooi artwork: Ziet er minder tropisch uit dan ik had gehoopt. ---------------------------- edit: 3 nieuwe screens:
Yes nog een zombie game halen dus @ Dulle Heb liever een wat grimmiger sfeertje maakt het wat spannender
Ik heb het een beetje gehad met alle grimmige games van tegenwoordig. Dead Rising was ook niet grimmig, en toch dikke fun!
Nou, op dat bovenste plaatje regent het. Zo'n mooi weer is het daar niet. Verder: Het gebruikte lettertype is exact hetzelfde als dat van Dead Rising, amirite?
Bummer, had toch wel hoge verwachtingen van deze game, Dead Rising addict die ik ben. Kom op Ubisoft/EA oppakken deze titel!!