Ik kreeg van Amazon een mail dat ik een code voor de aankomende DLC per mail krijg op de 30e... Altijd leuk
Dat ligt eraan wélke alcohol quest het is. In je quest overzicht kun je zien of het een quest is die beëindigd kan worden of niet. Als het de quest is die Stanley je geeft, die kan weldegelijk beëindigd worden. Je moet een aantal keren (3 volgens mij) zo'n 4 of 5 flessen tegelijkertijd (!) afleveren. Ik had al in coma gelegen overigens.
Ben nu in act 2 chapter 2. Erg vette game is dit ,in act 2 wordt het wel een knap lastiger. De zombies zijn plots een heel pak sneller en komen ook in grote groepen op je af. Dat veel quest op mekaar lijken heb ik nog niet echt gemerkt maar na een tijd zou dat wel eens kunnen vervelen. Ook de zombies killen kan wel eens gaan vervelen maar op dit moment nog geen last van.
Een keer of drie heb ik minstens drie flessen moet zoeken. Het spul respawned wel na een tijd, maar de bug zit hem in de quest zelf. Het is gewoon niet logisch meer dan 9 flessen whisky naar binnen te werken als je al een kater hebt.
Hoe verander je die join opties? Via start > opties > online lukt het niet en het is redelijk irritant dat iedereen kan joinen...
In het spel zelf druk je op start, dan ga je naar option, dan druk je op LB en ga je naar het tabblad online, daar verander je de setting naar single player
Zoals ik al zei werkte het niet op die manier. Ik ben net uit mijn spel gegaan en via het menu werkt het schijnbaar wel maar ingame dus niet, handig... Ik ben nu level 5 en ik moet zeggen dat het toch wel een tof spel is, alleen beginnen al die kleine bugs zich nu wel op te stapelen en op momenten kan het ook wel irritant zijn.
Ik weet niet of het precies een bug is maar ik was een quest aan het doen alleen en steeds op dezelfde plek respawnde gewoon exact dezelfde zombies de hele tijd wat wel irritant kan wezen maar goed . Ik ben zelf al bijna level 40, ik heb het spel vandaag uitgespeeld en ik vond het verhaallijn best wel goed eigenlijk.
Het is ook meer voor het grotere slachtwerk op 11 november deze game. Ik had met Skyrim al gezien dat die een stuk bloederiger is dan Oblivion. Ole, want daar ben ik net zo'n bad ass warrior als in deze game.
Ik heb eigenlijk alle sidequests gedaan(die ik kon vinden in ieder geval), en je komt uit op niet eens Level 40... nouja dat had ik dan, dus voor Level 50 moet je toch je 2e playthrough doen... ja je kan verder levelen wanneer je het spel hebt uitgespeeld. En over hoe lang ik er over gedaan heb... ik denk wel rond 13 uur(waar ik bijna niet co-op heb gespeeld.).