Ik heb de game net besteld, de site deed een beetje moeilijk, dus het duurde wat langer... Nu maar afwachten...
Paars is zeldzaam? , ik heb enorm veel ''paarse'' items verkocht anders! je krijgt ze constant later in de game.
Gelezen en er staat ''Uniek'' blauw is zeldzaam paars is uniek, sorry voor het mierenneuken. , oranje is uitzonderlijk. Beetje het World of Warcraft systeem dus.
Vandaag met 2 andere maten Dead Island gekocht, en nu kunnen we met geen mogelijkheid bij elkaar joinen. De derde kan dus met geen mogelijkheid bij ons komen, of andersom... Lekker lame dat er nu dus een iemand apart moet zitten terwijl de andere gewoon dik kunnen co-opppen, het vreemde is nog dat die andere twee naast elkaar op de bank zitten en op dezelfde router zitten aangesloten (maar wel aparte xboxen dus). En die day1 patch komt dus niet op day 1?
Nee de 360 versie, lol zie idd dat hij nu 53 kost. Was gister 42,50 en heb hem ook voor die prijs gehaald vandaag.*)
Ja ik check net de site van yourgamezone en daar staat 1 dag. Hoewel je em dan alsnog pas op maandag/dinsdag zal krijgen omdat het nu weekend is. En levertijd meestal in werkdagen is.
Kunnen zij dan niet split-screen co-op doen en jou joinen? Of werkt dat niet? Ben erg aan het twijfelen om deze game aan te schaffen. Heb Deus Ex nog liggen en over 2 weken GoW3. Maar even wachten tot ie goedkoper is