Trouwens er zijn best wel wat bugs in het spel, het ergste vond ik zelf wel:
Ik join een game van iemand die minder ver is met zijn progress, uiteindelijk wanneer je alleen bent in de game(wanneer iedereen is weggegaan) vraagt hij uiteindelijk of je wilt doorspelen of wilt doorgaan op je oude save, als je gaat doorspelen in de game sessie(dus niet op jou save) en als je de game daarna verlaat komt er een autosave bij de loadingscherm, wanneer ik daarna soms mijn eigen save opstart start kom ik soms op een hele rare plek waar ik nooit eerder ben geweest en door 1 of andere reden zijn er ook nog sidequests waar ik mee bezig was afgerond, dus afgemaakt wat ik helemaal niet eens klaar had dus ik heb ook nooit mijn rewards kunnen halen, en dit was niet 1 keer gebeurd dat ik de game bleef spelen en daarna er uit ging het was daarna nog een keer gebeurd en ik zat opeens in Chapter 3 terwijl ik in Chapter 10 zat en ik was gewoon al mijn quests kwijt en ik kon niet meer verder omdat ik geen main quests kon starten.
Nou ja... daar heb ik in ieder geval van geleerd, ook heb ik vaak het probleem gehad dat er constant zombies respawnde of dat een persoon die ik moest afmaken helemaal niet een spawnden maar goed.
Ook heb ik wat onafgemaakte objecten gezien in wat plekken van het spel, textures die helemaal niet kloppen etc maar oh well...
Genoeg over de bugs/glitches neem ik aan het spel heeft wat problemen die ik heb gevonden maar behalve met de bugs en glitches(ik heb er wel meerder gevonden) die ik heb gevonden is het best wel een goed spel, niet een GOTY want daar staat Deus Ex Human Revolution nog voor mij op.
Ik ben nu bijna klaar met mijn 2e playthrough, en zoals ik al bij Deus Ex had gezegd... nee ik heb het niet gerushed... maar het levelen gaat best wel langzaam nu ik ben nu bijna Level 44 en al bijna klaar weer met het spel dus dat zal beteken dat je uiteindelijk 2,5 playthroughs misschien zou moeten doen om level 50 te halen.
Klik om te vergroten...