[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Magic Wand Gabriel's Sledgehammer! _O_

Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vinden jullie het spel solo ook goed genoeg of ben ik beter af met DE: HR?

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Sowieso zou ik de 2 games niet met elkaar vergelijken welke beter is. Denk dat je Deus Ex gewoon MOET spelen en Dead Island een zeer toffe budgettitel is :)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kan je het spel co-op spelen eigenlijk?

5. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Yup.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar niet split-screen toch? En nog steeds ben ikb enieuwd of dit spel in je eentje ook leuk genoeg is om nu te halen.

7. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik niet, moet je even kijken op de Xbox Marketplace...

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind van wel aangezien ik tot nu toe nog geen co-op heb gedaan en me prima vermaak met het spel.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Co-op kan het alleen maar leuker maken :)

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zit bijna op 50 %
    Erg vette game alleen jammer van de bugs die er toch wel veel inzitten.
    Nog altijd ook geen update blijkbaar.

Voor de rest heb ik eigenlijk nog maar 2 minpunten aan de game :
    Wapens gaan wel erg snel stuk zodat je erg veel geld kwijt speelt aan repair

Gaat over het begin in act 2

Ook jammer dat je het eiland verlaat voor een dorpje,vind dat dorp echt niets vergeleken met het leuke eiland van act 1

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    idd ik vind het repairen het enigste minpunt van de game eigenlijk, het voegt voor iig enkel frustratie toe.
    Vind je een vet wapen kun je hem eigenlijk gewoon amper gebruiken omdat hij een beetje meppen alweer aan bonken ligt...

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Precies, maar ik heb zo'n middeleeuwse knuppel met spikes er aan. Deze heb ik tot 4 helemaal geupgrade en werkt na aardig wat meppen nog steeds. Heb er twee van trouwens.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens er zijn best wel wat bugs in het spel, het ergste vond ik zelf wel:

Ik join een game van iemand die minder ver is met zijn progress, uiteindelijk wanneer je alleen bent in de game(wanneer iedereen is weggegaan) vraagt hij uiteindelijk of je wilt doorspelen of wilt doorgaan op je oude save, als je gaat doorspelen in de game sessie(dus niet op jou save) en als je de game daarna verlaat komt er een autosave bij de loadingscherm, wanneer ik daarna soms mijn eigen save opstart start kom ik soms op een hele rare plek waar ik nooit eerder ben geweest en door 1 of andere reden zijn er ook nog sidequests waar ik mee bezig was afgerond, dus afgemaakt wat ik helemaal niet eens klaar had dus ik heb ook nooit mijn rewards kunnen halen, en dit was niet 1 keer gebeurd dat ik de game bleef spelen en daarna er uit ging het was daarna nog een keer gebeurd en ik zat opeens in Chapter 3 terwijl ik in Chapter 10 zat en ik was gewoon al mijn quests kwijt en ik kon niet meer verder omdat ik geen main quests kon starten. :+

Nou ja... daar heb ik in ieder geval van geleerd, ook heb ik vaak het probleem gehad dat er constant zombies respawnde of dat een persoon die ik moest afmaken helemaal niet een spawnden maar goed.

Ook heb ik wat onafgemaakte objecten gezien in wat plekken van het spel, textures die helemaal niet kloppen etc maar oh well...

Genoeg over de bugs/glitches neem ik aan het spel heeft wat problemen die ik heb gevonden maar behalve met de bugs en glitches(ik heb er wel meerder gevonden) die ik heb gevonden is het best wel een goed spel, niet een GOTY want daar staat Deus Ex Human Revolution nog voor mij op.

Ik ben nu bijna klaar met mijn 2e playthrough, en zoals ik al bij Deus Ex had gezegd... nee ik heb het niet gerushed... maar het levelen gaat best wel langzaam nu ik ben nu bijna Level 44 en al bijna klaar weer met het spel dus dat zal beteken dat je uiteindelijk 2,5 playthroughs misschien zou moeten doen om level 50 te halen. :+

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel jammer dat je meer dan 2 playthroughs moet gaan doen voor die level 50 te halen,ik ga het niet doen.

Ben nu bijna in de helft van de game en ben level 16, zal wel tegen het einde van de game rond het level 30 zitten denk ik.

15. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk in Act II aangekomen en het wordt meteen een stuk moeilijker. Vaak wordt je overspoeld door zombies die van alle kanten komen aanrennen, waardoor je weer snel dood bent... en aan de andere kant van de map respawned. Soms respawn je op nagenoeg dezelfde plek als waar je dood ging, andere keren kom je een flink eind verder terecht. Daar zit echt geen logica in en ik begin me er toch best aan te storen.

Maar het repairen hangt me flink de nek uit. De wapens gaan véél te snel stuk, dit mogen ze echt wel aanpassen in een patch, want dit is niet leuk. En het kost ook nog eens bakken met geld.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sneller dan bij Dead Rising?

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nu ook,het verschil tussen act 1 en act 2 is echt enorm.
    En die wapens repair is gewoon klote.

18. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Kun je na het uitspelen trouwens nog sidequests gaan doen, of start de game dan gewoon opnieuw?

[Edit]

Inmiddels gevonden, je game start opnieuw.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Begint wel te irriteren, ik spawn steeds kilometers van waar ik dood ging. Heb moeite met die Thugs van L10...

de bugs zijn er ook echt te veel e te serious. haalt me echt uit de game...

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat respawn probleem heb ik geen last van, de rest wel. Als ik respawn kom ik op de plek neer waar ik dood ben gegaan of er in de buurt.

Deel Deze Pagina