1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Klopt, die Thugs zijn enorm irritant, gewoon zorgen dat je genoeg messen in je inverory hebt en die naar ze toe smijten en dan valt het nog wel te doen.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ja, ik zorg dat ik een cleaver bij me heb om de armen van die thugs af te snijden, maar dan doen ze nog veel dmg. En ze hebben zon reach.... Tijd voor een gun :)

EDIT: Een gun heb ik, maar nu nog ammo...

Laatst bewerkt: 11 sep 2011
  3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon slaan en met de "À" en pijltje naar onder wegspringen. Rinse and repeat. Weinig problemen metbthug level 10 etc.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    als ik dodge met (A) dwn blijf ik binnen reach en word ik nog geraakt. Molotov werkt goed, helaas heb ik die niet zoveel. Heb ook twee deo bommen die 5000 damage doen :9

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ergens wel belachelijk. Ik heb voor die Fire arms chick gekozen, die Aboriginal, maar totaal nog geen gun gehad, maar wel een gekregen ergens. Niet in iventory ofzo, had ook al munitie. Naast dat had ik hem als vuurwapen char al gewoon eerder moeten hebben, of gewoon meer wapens. Er begint steeds minder aan die game te kloppen heb ik het idee. Kom op patch! 8)

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Inside gamer geeft em maar een 5.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nooooooooo fucking hell. Main quest glitched... :mad:

Kan dus niet meer verder. Act III in de jungle, bij de brug.

[yt]Y3eDLqY1aeg[/yt]

Hier dus. Ik kill alle vijanden, staat er opeens mission failed. Probeer het overnieuw en de vijanden respawnen niet meer. Rot spel. :mad:

edit:

Ah, ff een andere char gespeelt, terug gegaan naar mijn main en de quest is gereset waardoor ik hem toch kan halen. Was ff schrikken aangezien dit een tof spel is en wil hem wel uitspelen.

Nog mensen die co-op willen doen? Jij misschien yellow? Heb nog nooit met je gegamed. :+

Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  8. zyler

zyler Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de PC versie waar er al een patch over heen gegaan is.
    Daar spawn je altijd in de buurt van waar je dood ging.

Dat gedeelte in de stad is inderdaad pittig. Ga er ook zo nu en dan dood.
    Meestal als je omringt word door van die snelle zombies.

Dat wapens snel uit elkaar vallen daar kun je wel wat aan doen. Tenminste ik neem aan dat er voor alle chars skills zijn die maintenance met een % verhogen.

Blijft dat je irriteren.. zorg dat je een purna in je coop team hebt.
    Ze heeft een skill op max lvl dat als je binnen 15 meter van haar bent je eigen skills die dmg, maintenance, force en style verhogen met nog eens 25% verhoogt. :thumbs:

En Yellow13 ik speel zelf ook met purna. Heb nu wel een pistol, shotgun en een assault rifle. Alleen jammer dat melee wapens nog steeds beter zijn.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Aahh, heeft er iemand een weight plate voor me :+

edit:

nvm, na nonstop winkeltjes afgaan eindelijk gevonden.

Vuurwapens zijn niet zo heel goed nee. Zonde om Purna te rollen daarom dan ook. Ook met Sam B pak ik die punks en soldiers met gemak. Shotgun vin dik wel fijn voor de butchers. Tot nu toe de meest gevaarlijke zombies die ik ben tegengekomen.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Sry, dubbel

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook voor,eerst nooit last van gehad en zette die me gewoon terug hoe het moest.
    Nu moet ik altijd heel ver weer terug gaan.
    Jammer want de game heeft echt veel bugs.

Leuke game in het algemeen maar de zin geraakt wel wat weg,veel van het zelfde en sommige quest zijn gewoon saai zoals die van de sewers.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    5 op Insidegamer.nl, snap zelf ook niet waarom niemand even geduldig wacht op de grote games van straks. Gears3, MW3, BF3, en dan heb je nog alle content gerealteerde abbos. Maarja, smaken verschillen, ik hoef 'm iig niet.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Interessant man.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Na wat uur gespeeld ook tot de conclusie gekomen dat ik het eens ben met de insidegamer review.

Missies vallen op gegeven moment teveel in herhaling.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dus omdat Insidegamer het een 5 geeft betekend dat het gelijk een slecht spel is?, er zijn genoeg websites die het wel een hoge cijfer geven.

En trouwens over MW3 en BF3 heb ik helemaal niks mee, ik zelf vind games zoals Dead Island beter dan MW3 en BF3, meningen verschillen natuurlijk. ;)

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Logica van niks natuurlijk.. maar hopelijk zie je dat zelf ook wel in. :b:

Verbaast me trouwens wel dat de game zulke hoge cijfers krijgt bijna overal, terwijl er nog zoveel bugs inzitten die de game zelfs onspeelbaar maken.
    Heb de game zelf niet dus kan niet oordelen, maar er blijken wel erg veel problemen te zijn met de game.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jij voegt veel toe_0/
    Ik heb de hele video recensie gekeken (15 minuten oid) en daarin kwamen een aantal punten die mij niet bevielen ;).
    Ach, heb zelf zoiets van, ik koop zo'n game als Dead Island wat later, maar zoals hierboven al is aangegeven, niet iedereen heeft natuurlijk zin in de zoveelste shooter!

De co-op lijkt mij trouwens nog best leuk bij dit spel, met wat vrienden wat er op los hakken en de setting is uiteraard uniek. Maar wat ik tot nu toe heb gezien op basis van reviews/ impressies is dat je niet echt betrokken word bij het spel.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook nieks met battlefield/mw, etc. En Dead Island is geen slecht spel, heeft zeker potentie. Het is alleen jammer van de bugs. Het RPG gedeelte en free roam is leuk uitgewerkt ...

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe voorspelbaar, je bent weer op je pik getrapt. Ik heb 20 uur in de game gestoken dus kan er wat over vertellen. Jaloers? :cool:

20. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Zooo wat zit ik nu een irritant onmogelijk stukje xD! Erger me kapot.. Zit op 82% en chapter 14 en daar is een stukje wat je gewoon niet kan halen.. Je gaat of zelf dood of die domme AI gaat dood.. En je wapens gaan gewoon stuk dus al me wapens zijn stuk..

http://www.youtube.com/watch?v=UIAVFs_8Vds kijk dit er is zelf een video over dit onmogelijke stuk xD!

Ja hoor, dit werkt niet bij mij! Fucking hell zit gewoon vast nu.. Wachten op een patch dus!

Deel Deze Pagina