De game zou morgen of overmorgen op de mat moeten liggen, dus welk character kan ik het beste pakken?
Ik bewaar niet om te sparen, maar dat hou ik gewoon over. Heb nu 4 golden eneen paarse weapon. ik gebruik het geld om te upgraden en te modden. De mods zijn echt te gek btw! Net in act II aanbeland. Die storage heb ik niet nodig, ik draag alleen wapens bij me die ik gebruik, en molotoves en bombs en medkits. He eigenlijk altijd 12 slots vol en pak alleen wapens op als ze beter zijn dan wat ik heb....
godver ligt mijn live er af kan ik dus niet spelen. router al gereset, maar werkt nog niet. broertje iedere keer met zijn gezeik. Ik heb er nooit last van, maar nu wel, meestal mijn broertje dus. Dingen zijn ook niet gebouwd om meerdere apparaten te gelijk aan te hebben kennelijk.
Ik zit er al weer in hoor, maar viel inderdaad ff weg. Ik zat ook te spelen. Maar zonder live kun je toch wel spelen ?
Zit op 84 procent en ben me nu wat meer aan het concentreren op de quests van mensen, heb er nog genoeg open staan.
Damn, wel heel vervelende bug. Ineens al mijn wapens weg En hoeveel geld je betaalt als je dood gaat is een percentage van je geld, niet gebaseerd op level, zuigt. Moest net 4k betalen...
Dat is zeker naaiend! Nu maar hopen dat ze die bugs fixen en alles een beetje balanceren. Daarmee bedoel ik dat wapens langer meegaan en dat repairen en doodgaan minder geld verkloot =)
Kijk eens wanneer de post is geplaatst en wanneer het voor het laatst is bewerkt, toen in die jaar was de release gepland op 2008 maar het is na 2007 niet meer bijgewerkt
de city is wel cool, echt een wirwar LEkker sfeertje ook, en af en toe regen! EDIT: hoe gwoon veel looten alleen al leuk kan zijn ... En hoe hebben jullie de skills verdeeld? Ik bijna alles in mijn wapen (blunt) tree....
Nee, ivm of co op of de zoveelste bug. Over die duplicate bug: Hij duplicate ook de upgrades en reparaties mee. Naast dat kun je het geduplicate item wat je na een verdubbeling krijgt niet gebruiken voor nog een verdubbeling heb ik gemerkt. Je hebt nog een origineel nodig, heb het al verscheidenen keren bij het verdubbelde item geprobeert, maar voor zover ik kan zien heb je wel weer een origineel nodig, of ook dat moet weer een bug/glitch in een bug/glitch zijn.
Kan wel hoor. Survival(health, bredere pockets, extra money en lockpicks, duh) en Blunt. Ook de tackle vind ik fijn. Je kan daarmee zelfs deuren open beuken.
Hmmm, moet er dan nog maar net zo aan wennen denk ik als snel typen. Het komt namelijk behoorlijk precies in DI imo.
Ik heb eigenlijk nog niks in survival tree, kan dus al die kisten ook niet openmaken... En dat tackle, moet je dan 3 punten erin hebben? Heb er pas 1 in gestopt e snap nog niet echt wat ik aan die skill heb... Verder kan ik de game echt aanbevelen, lekker looten, modden, upgradeb, killen, slashe, gore, atmosfeer, exploren, etc... Top! Met alleen de city exploren ben ik wel twee hele dagen kwijt, grote map! Wat ik ook tof vind is dat de humans echt heel anders vechten dan de zombies, dodges, veel bewegen...