1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Volgende keer zavvi.nl proberen. Of kijken naaar een Nederlandse webstore zie budgetgamning.nl.

Jammer dat je het nog niet hebt, want het is echt een leuke game.

Laatst bewerkt: 17 sep 2011
  2. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah, ik hoop echt dat ik hem vandaag dan binnen krijg... Ik stuur maandag een mailtje als ik hem dan nog niet heb. Ik spreek je vanavond of morgen nog wel op de Xbox =)

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Is cool!

Oja iemand de inhoud van de patch al gespot?

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    VErmaak me er nog steeds prima mee. Ben level 28 en nog steeds in act 2 in de city. Main story progression is 36%.

Snap de critic op de story en de quests eerlijk gezegd ook niet zo. De story is dun inderdaad, maar hoe dik wil je 'er is een zombie outbreak en iedereen probeert te overleven' hebben? En de quests passen perfect binnen dit gegeven en staan allemaal in het teken van of survival of afscheid nemen.

En de game is enger dan menig andere horror game. Ik blijf rondlopen met een creepy gevoel en bang dat ik elk moment weer aangevallen zal worden. Wat dan ook nog weer eens zo is.

En de melee combat is echt spot on. Je voelt elke impact, je ziet de gevolgen. Gruwelijk!
    En het modden van de wapens is ook vet gedaan en levert mooie staaltjes op.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik word in DI meer ingezogen dan in, laten we zeggen, Deus Ex...

EDIT:
    Er schijnt al een 2e patch te zijn voor de 360 versie:

5. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Same here, game is wat rauwer en met minder budget gemaakt, maar ik heb er een lekkerder gevoel bij dan Deus Ex..

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Deus Ex was ook goed en idd elk moment sneaken ze upon je onverwacht. Lekker dat creepy gevoel .... ik vermaak mij echt uitstekend ...... ik snap de kritiek niet ..... game mag bugs hebben maar wanneer hebben we een game gehad met zoveel lokaties en zoveel te doen?

Ik heb inmiddels al de ripper kunnen maken,wat een heerlijk apparaat!

Trouwens iedereen in ACT 1 al de gun gekregen?

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Hulde dat ze DLC uitstellen om eerst de problemen aan te pakken. Dit laat wel zien dat ze er echt met liefde aan gewerkt hebben en hun project echt koesteren. Nu die andere RPG ontwikkelaars nog.

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dit is een goed begin. Ik ben blij dat ze de bugs serieus aanpakken .... ik hoop dat alle cheat mogelijkheden verdwijnen! :+

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Behalve die Duplicate Glitch. Hoe vaak zit zoiets leuks nou in een game. :+

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Altijd....?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Nou, misschien bij een aantal titels, maar niet met zo'n vrij simpele manier om het te gebruiken. Bovendien word je er in de eerste paar hoofdstukken niet vreselijk veel rijker van.

Ik kan trouwens met mijn versie van de game niet oneindig door kopieren. Hij doet het een keer bij een bepaald item en dan houd het voor dat item wel op. Bij mij althans, terwijl ik het verder gewoon goed doe.

Mijn inventory word er niet voller van als ik die glitch vaker doe en ik heb maar drie melee wapens op moment.

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Trouwens over het 2e patch bericht... moet je eens voor gein mijn bericht op de nieuwsbericht zien, het twitterbericht is van 14 September(wanneer de 1e patch is uitgebracht) de 2e patch is niet uitgebracht eens. :+

13. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja e zit altijd een easter egg in hé!

Trouwens zit ik net naar een youtube filmpje te kijken van de quest black hawk down .... Nikolai heeft in de xbox 360 versie een zonnebril en een rugzak op en de ps 3 versie niet ...... dus toch verschillend!

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja Act 2 en nu al level 19!

Je kan in Act 1 al Ammo krijgen als je je Bus ter reparatie brengt en wat ook leuk is kijk eens naar de putdeksel als je Nikolai wegbrengt!

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    net begonnen met sam als character
    hebben jullie miss nog wat tips voor mij waar ik bij het begin moet opletten?

en als je levelt... krijg je dan per level maar 1 skillpoint nieuw te besteden???
    en wat zijn goeie skills om in te investeren?

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn tip probeer Act 1 zoveel mogelijk uit te spelen om het spel onder controle te krijgen. Ik ben nu in Act 2 en het is een stuk lastiger dan Act 1.

Combat skill punten zijn erg handig. Ja je krijgt er maar 1.

ik ben nu level 21 in ACt 2 heb nog genos side quests te gaan. Richt je dus niet alleen op de Main Quest want dan gaat het spel je niet boeien.

Belangrijk is om zoveel mogelijk van het eiland te zien en je moet niet bang zijn om dood te gaan, kost je wel geld maar het is de moeite waard om de meeste quests te spelen.

Vraagje: wanneer komen de gouden en paarse gun? En zijn er in Act 2 nog een paar tips voor secret achievements of iets dergelijks.

:thumbs:

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    1. Is random
    2. Nee

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik ga maar even helemaal overnieuw beginnen, omdat ik slechte wapens heb, weinig geld en de main quest helemaal vast loopt.
    Het gaat om de quest waarbij je pakjes sap op moest halen, ik was dus zo slim om de auto een trappetje naar beneden te rijden zodat ie nu vast zit naast een parasol.|:-
    Ik vind het overall wel een leuke game, alleen wel tjokvol met bugs en de besturing van de auto's is nogal slecht uitgewerkt.

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    In Oblivion zat ook een duplicate glitch :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Die je alleen kon gebruiken als je geen updates installeerde. ;)

Deel Deze Pagina